AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har sagt opp abonomentet mitt i sector alarm og han er her nå for å prøve å overtale meg til å beholde brannalarmene. Det koster 339 i mnd og jeg vet ikke om det er verdt det, kan jo ikke stole på de som jobber med det de sier jo bare at det er nødvendig unansett! Er det nødvendig ? Syns det er mye penger. Anonymkode: bc4be...945
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Si aldri ja til noen som legger sånt tidspress på deg! Ta deg den tiden du trenger for å ta en veloverveid beslutning. Anonymkode: f6c78...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si aldri ja til noen som legger sånt tidspress på deg! Ta deg den tiden du trenger for å ta en veloverveid beslutning. Anonymkode: f6c78...1e1 Får ikke gjort det Anonymkode: bc4be...945
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Får ikke gjort det Anonymkode: bc4be...945 Hva mener du? Blir du ikke kvitt fyren? Er tilbudet tidsbestemt? Anonymkode: f6c78...1e1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Blir du ikke kvitt fyren? Er tilbudet tidsbestemt? Anonymkode: f6c78...1e1 Ja fordi opsigelsen er over tiden Anonymkode: bc4be...945
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja fordi opsigelsen er over tiden Anonymkode: bc4be...945 Si at enten får du mer tid på å bestemme deg ellers mister de sjansen til å inngå avtale med deg. Anonymkode: f6c78...1e1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si at enten får du mer tid på å bestemme deg ellers mister de sjansen til å inngå avtale med deg. Anonymkode: f6c78...1e1 Da fjerner de det bare, det går på overtid Anonymkode: bc4be...945
Cascol Skrevet 5. mai 2020 #10 Skrevet 5. mai 2020 Men du trenger ikke nødvendigvis å ha brannalarm knyttet til et alarmselskap? De fleste klarer seg helt fint med vanlige røykvarslere. Ulempen er såklart at om ingen er hjemme, er det ingen som oppdager at alarmen ringer.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #11 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, Cascol skrev: Men du trenger ikke nødvendigvis å ha brannalarm knyttet til et alarmselskap? De fleste klarer seg helt fint med vanlige røykvarslere. Ulempen er såklart at om ingen er hjemme, er det ingen som oppdager at alarmen ringer. Nei det er det da.... så what to do, hva har folk her inne. Huset brenner vel ned uansett, de rekker jo ikke være her så fort uansett Anonymkode: bc4be...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå