AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg skal få turnus i sommer på det sykehjemmet jeg jobber på som ekstravakt, men den skal vare helt til august. Jeg kommer sikkert ikke til å jobbe hver dag. Samtidig så søker jeg på fast jobber. Jeg har funnet en stilling som jeg har veldig lyst på, men i stillingsannonsen står det tiltredelse snarest. Jeg føler at det blir dårlig gjort hvis jeg skulle få jobben og si til sykehjemet at jeg har fått fast jobb og derfor kan jeg ikke jobbe på sykehjemet. Er det positivt hvis jeg ringer kontaktpersonen i stillingsannonsen og hører med dem hvor lenge de tenker når de skriver tiltredelse snarest? Anonymkode: 46061...769
Whistler Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Søk du. Tiltredelse snarest betyr akkurat det. Det er ikke dårlig gjort om du skulle få den jobben du søker å gå fra vikarjobben/sommerjobben. Det er vel flere som står i den køen. Sjekk om du har oppsigelsestid på sommerjobben, eller om du har skrevet en bindende kontrakt for de månedene det gjelder. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 1 minutt siden, Whistler skrev: Søk du. Tiltredelse snarest betyr akkurat det. Det er ikke dårlig gjort om du skulle få den jobben du søker å gå fra vikarjobben/sommerjobben. Det er vel flere som står i den køen. Sjekk om du har oppsigelsestid på sommerjobben, eller om du har skrevet en bindende kontrakt for de månedene det gjelder. Jeg har ikke noe oppsigelsestid siden jeg jobber egentlig som ekstravakt og sjefen skal bare gi meg en turnus uten at jeg skal skrive under en ny kontrakt. Anonymkode: 46061...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå