Gå til innhold

Dere som har giftet dere i noe annet enn vanlig hvit brudekjole: får jeg se kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon til kjole, og vil gjerne se hva andre har giftet seg i når dere ikke har hatt lang, hvit kjole. :)

Jeg er 40, skal gifte meg i oktober på tinghuset, med bare forlovere tilstede. Ingen fest, bare en rolig middag på kvelden. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i denne. Kjøpt på HM, de har mye fint 😊

Screenshot_20190718-092153_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 7ed36...f6a

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville kjøpt en kjole jeg har skikkelig lyst på. Kanskje en litt dyrere. Det er tross alt bryllup. Og en kjole jeg kunne brukt mye. Et glasd vin med venninner, så den ikke blir "for fin". Ikke ballkjole liksom 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Jeg ville kjøpt en kjole jeg har skikkelig lyst på. Kanskje en litt dyrere. Det er tross alt bryllup. Og en kjole jeg kunne brukt mye. Et glasd vin med venninner, så den ikke blir "for fin". Ikke ballkjole liksom 

Jeg også😊

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg giftet meg i denne. Kjøpt på HM, de har mye fint 😊

Screenshot_20190718-092153_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 7ed36...f6a

Den var veldig fin! Håper du hadde en nydelig dag. 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i prikkete skjørt fra HM og gummistøvler (det var på høsten og skikkelig ruskevær), og barna kom rett fra barnehagen i parkdress og med snørr under nesa :ler: Smiler ennå ved tanken, seremonien var veldig "oss".

Neste par ut etter oss hadde smoking og skikkelig kremkakekjole. På Tinghuset er alt lov, pynt deg hvis du føler for det, la være hvis ikke. Det viktigste er jo at du føler deg vel på dagen din. Gratulerer med forestående bryllup! :blomst:

Anonymkode: 64be5...9ac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...