Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige hudpleier jobber ikke i Oslo lenger, så jeg trenger en ny flink en 😊

Ønsker å få utført microblading. Gjorde det for ett år siden  og ble veldig fornøyd, men det at det finnes masse skrekkerfaringer der ute. 

Vurderer PM Studio Esthetique, men så på fb siden deres at det var en misfornøyd kunde i 2019. Ellers var det mange fornøyde. Har noen erfaring derfra? 

Evt Lotus Beauty så også lovende ut men er noe billigere. 

Ikke at pris nødvendigvis er det samme som resultat, men siden bryna er midt i ansiktet og veldig synlige vil jeg gjerne få det bra med en gang 😅 

Takk for alle svar ❤

Anonymkode: 0130f...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å bumpe tråden 😅

Anonymkode: 0130f...c54

AnonymBruker
Skrevet

Home of Beauty på Frogner 😊

Anonymkode: 54597...909

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ikke bruk PM Studio Esthetique. Jeg har vært på to steder og dette var det andre. Ho dama kom 1t for sent til avtalen uten å ringer, hun sa hun hadde sendt sms men det var visst til feil person. Det hadde ærlig talt vært mer profesjonelt å ringe og si fra. For da jeg sendte sms fikk jeg ikke svar. Hun var dårlig på nummekrem og jeg er en av dem som snørrer som en gal når øyenbrynene mine irriteres, utrolig flaut. Resultatet var også dårlig, jeg mptte fortsatt tegne på dem selv da resultatet nesten ikke vistes, bortsatt fra en strek som hun hadde tegnet under brynene. Den er der fortsatt og har gjort min beste side til den verste. Den er så tydelig når jeg sminker meg. Jeg tenkte at kanskje oppfrisking eller retting av feil kunne gjøre noe, så tok kontakt da jeg skulle. Da var hun plutselig på ferie og skulel være borte i 2mnd eller noe. Så kort sagt dro jeg ikke dit igjen, og nå har jeg klippet pannelugg som skjuler brynene.

Det første stedet jeg gikk på var Face & Brows studio (faceandbrows.no), de er mye bedre og har egen nettside slik at det er mye lettere å legge ut en anmeldelse. Det klarte jeg ikke å gjøre der ho her hadde side, så vanskelig å fortelle andre om opplevelsen. Jeg vet ikke hvem jeg hadde der, men de brukte masse nummekrem, var nøye og plukket/klippet brynene mine så de så fantastisk ut. Trengte ikke fikse på noe i ettertid, de så perfekt ut. Aldri hatt så pene bryn som da.

Kan si jeg kjøpte let's deal gavekort på begge. Face & Brows studio var utrolig profesjonelle på det, behandlet meg ikke noe annerledes. PM Studio Esthetique var uprofesjonell fra første stund, jeg gikk ikke med noe gått inntrykk. Tenkte hele veien om jeg virkelig turde å gå gjennom, men jeg hadde ikke fått pengene tilbake. Ellers hadde jeg avbestilt da hun kom 1t for sent uten å ringe. Som student på 30år og etablert, har jeg ikke råd til å kaste bort de pengene så jeg valgte å bli. Det angrer jeg på nå, er en sort strek under ene brynet mitt som ikke går bort og det er det eneste som er synlig på brynene mine av besøket der. 

Til info: Jeg skrev en dårlig anmeldelse om dette i 2019, men nå er den borte. Har skrevet en ny. Så tydelig at denne damen har en tendens til å slette innlegg hun ikke liker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...