liv Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har prøvd det meste, dvs støvsuge, vaske (sitter bare hardere fast) børste (med sånn til å ta vekk hår) og limrulle.. men de er likevell fulle av kattehår. Noen forslag?
Lillesøster Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Så rart at det ikke går bort i vask. Dette høres ut som prosjekt imposible.
Gjest Catwoman Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Kattehår forsvinner ikke i vaskemaskin nei, men jeg pleier å få fjernet de med klesrulle. Hvis ikke det funker vet jeg ikke hva du kan bruke. Men kattehår fester seg godt ja.
Lillesøster Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Kattehår forsvinner ikke i vaskemaskin nei, ..... Er dette en sannhet, eller dine erfaringer? Grunnen til at jeg spør er at jeg har andre erfaringer, dvs. fått bort kattehår i vask.
Gjest Catwoman Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Både mine egne erfaringer, pluss at jeg vet om mange andre som sier det samme.
liv Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2005 tok de ned, vasket de, så støvsuget mannen mens jeg strammet, så vasket de igjen. Nå er vi nede i ca 1/3 hår igjen.
Gjest hårfjernern Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har et godt tips! Ta på deg sånne gule oppvaskhansker og vet de, så er det bare å styke over stoffet, da blir de "elektriske", så er det bare å dyppe hanskene ned i en vannbøtte innimellom. Det funker hvertfall utrolig bra på det jeg har prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå