AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Del Skrevet 5. mai 2020 Fikk hjem hunden min fra veterinæren etter fjerning av tannstein i dag. Ba dem klippe klørne samtidig, for å unngå stress hjemme, nå som hun allerede skulle få bedøvelse. Nå har hun kommet hjem og det blør. De har nok trolig stoppet det på klinikken, men det har begynt igjen. Hun er fortsatt litt borte, og driver konstant og slikker på det. Hva skal jeg gjøre? Har ikke noe lampeskjerm eller lignende tilgjengelig. Anonymkode: 3b744...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 5. mai 2020 #2 Del Skrevet 5. mai 2020 Hender seg at det blør hvis man klipper borti nerven. Er ikke alltid det gjør vondt for hunden, men kan blø etterpå. Hadde bare sett det an utover dagen, og hvis det ikke stopper å blø hadde jeg ringt til veterinæren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 5. mai 2020 #3 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Klip Stop KW er genialt. Dersom du ikke har det, så er kjerringrådet å tenne en fyrstikk, slukk den og stikk den kjapt bort på kloen som blør. Endret 5. mai 2020 av Troyamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Del Skrevet 5. mai 2020 La det bare være, siden det er på en klo gjør det ikke noe at hunde slikker på det. Om det blør mye kan du følge rådet over her. Anonymkode: de315...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Del Skrevet 5. mai 2020 Potetmel kan hjelpe å stoppe blod. Anonymkode: 63fb9...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 Et godt tips for alle hundeeiere er å ha blodstoppepulver hjemme, til å bruke i tilfelle man selv klipper for langt inn når man klipper klørne på hunden. Jeg bommer nesten alltid på minst en eller to av hundens klør, og da bruker jeg blodstoppepulver på en q-tips og stopper det med en gang. Jeg har kjøpt mitt hos veterinærklinikken, men man får kjøpt på nett osv også. Kjøp deg en boks eller pose nå, så har du i tilfelle det skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Potetmel kan hjelpe å stoppe blod. Anonymkode: 63fb9...419 Veldig effektivt, billig og ufarlig. Dessuten noe de fleste har lett tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå