AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har prøvd det meste andre, da bare ved å laste ned/lage profil og så har jeg funnet ut av det etterhvert. Ingen av de har passet meg. Så for å slippe å prøve enda en app i mangel på info om hvordan det funker, kan noen forklare meg det? Hvordan skiller det seg fra f.eks Tinder? Kan man skrive profiltekst? Kort/lang/valgfritt? Hvis man liker en profil, får den du liker vite om det eller er det som ved Tinder at begge må like for at man skal oppnå kontakt? Er den avhengig av å ha på gps? Hvor ofte kommer den med notifications? Kan notifications skrus av? Er man kronisk pålogga bare man har appen, eller kan man selv bestemme når man vil ha den på? ~Singeltøtta Anonymkode: 47c59...2fa
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Forskjellen er først og fremst at man må ha vært innen 250 meter av hverandre for å dukke opp for hverandre. Tinder fungerer mye lenger unna, men man blir vurdert strengt av algoritmen slik at man kan ende opp med å bli nesten usynlig for andre likevel. På Happn får man i utgangspunktet opp alle man går forbi, og som mann oppleves den appen langt mer rettferdig. Siste uke har jeg fått flere likes på Happn enn siste halvår på Tinder, selv om jeg ikke har tatt med enheten jeg har appen på ut av leiligheten mer enn én gang. Jeg bor ikke i byen heller, så det sier litt om forskjellen på hvordan de fungerer. Man kan skrive profiltekst, men må ikke. Fortrinnsvis kort. I tillegg er det egne felt for bl.a. høyde, reisetype man liker, kokkekunnskaper og forhold til røyking. Liker man noe fungerer det likt, man vet ikke hvem det er før man matcher eller kjøper abonnement. Så vidt jeg har lagt merke til krever den GPS for å fungere. Man kan skru av mas. For min del sier appen fra at den er der 1-2 ganger om dagen. Anonymkode: c99b4...3c0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 man må være i fysisk nærhet av hverandre OG ha matchende profiler. Da får man en varsel om at dere har "krysset hverandres vei" Happn gjør deg ikke mer attraktiv. Det er en grunn til at man er singel. Anonymkode: b2137...267
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Happn gjør deg ikke mer attraktiv. Det er en grunn til at man er singel Nei daså! Da gidder jeg ikke laste den ned, da. Takk for opplysningen 😂 ~Singeltøtta Anonymkode: 47c59...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Flere spørsmål; Hvor nøyaktig kan den fortelle andre hvor jeg er? Eller har vært? Kan jeg risikere å få opp et varsel om at jeg har kryssa noens vei mens vi f.eks står i samme kø i butikken..? Dere som har happn, hva gjør dere med gps om natta...? ~Singeltøtta Anonymkode: 47c59...2fa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Jeg lar den bare være på hele tiden. Tok den opp i blant og sveipet de jeg likte. Synes det har et høyere intellektuelt nivå og hakket mer seriøse brukere. Fant kjæresten min der. ❤️ Anonymkode: b20c4...3a4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant kjæresten min der. Gratulerer! 😍 ~Singeltøtta Anonymkode: 47c59...2fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå