Rakel86 Skrevet 8. januar 2024 #281 Del Skrevet 8. januar 2024 Uansett hva som har skjedd er det en ufattelig risky "operasjon". Syns det høres rart ut at foreldrene som er leger skulle klare å feilmedisinere datteren sin, til døde. Dette burde de kunne for å si det sånn. Og at de har rukket og ikke minst fått til å gjemme bort og skjule liket av datteren sin atpåtil, uten å bli oppdaget og være kalde nok til å klare å behandle sin avdøde datter slik det ser jeg ikke helt for meg. Det er så drøyt. Men hvorfor låser ikke foreldrene leiligheten på en fremmed plass når de selv ikke er i den og tre små barn ligger å sover???? Absurd! For å si det sånn: et pedofilt nettverk kunne dermed lett kidnappet lille M. Kanskje var det ikke første kvelden foreldrene satt ute uten barn og barna lå inne og sov, dette obeserveres over flere dager av pedofile og legger en plan for kidnappingen. For M sin del håper jeg ikke at hun lever, for det er nok ikke et godt liv hun har i dag da💕 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. januar 2024 #282 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Rakel86 skrev (4 timer siden): Uansett hva som har skjedd er det en ufattelig risky "operasjon". Syns det høres rart ut at foreldrene som er leger skulle klare å feilmedisinere datteren sin, til døde. Dette burde de kunne for å si det sånn. Og at de har rukket og ikke minst fått til å gjemme bort og skjule liket av datteren sin atpåtil, uten å bli oppdaget og være kalde nok til å klare å behandle sin avdøde datter slik det ser jeg ikke helt for meg. Det er så drøyt. Men hvorfor låser ikke foreldrene leiligheten på en fremmed plass når de selv ikke er i den og tre små barn ligger å sover???? Absurd! For å si det sånn: et pedofilt nettverk kunne dermed lett kidnappet lille M. Kanskje var det ikke første kvelden foreldrene satt ute uten barn og barna lå inne og sov, dette obeserveres over flere dager av pedofile og legger en plan for kidnappingen. For M sin del håper jeg ikke at hun lever, for det er nok ikke et godt liv hun har i dag da💕 Ja begge forklaringer har veldig lav sannsynlighet, det er noe av problemet med saken. Filicide er uvanlig og i de sakene det skjer så er det som oftest langvarige psykiske problemer som har gått ubehandlet eller det er ekstrem fødselsdepresjon, jeg synes ikke det ser ut som Kate lider av noen av delene, men hun er definitivt trist og virker ganske resignert. Det er åpenbart at det Gerry som styrer showet i familien McCann. At Kate og Gerry har vært uansvarlige foreldre tror jeg de fleste kan enes om, som jeg nevnte i forrige innlegg så virker det for meg veldig som dette var Kate og Gerry sin ferie og at barna ble overlatt til andre eller sov i leiligheten mens K og K spiste og drakk (relativt mye..) Men hvis Madeleine har blitt tatt ut av leiligheten av noen ekle mennesker, så er det en forsvinnende liten sannsynlighet for at hun lever i dag. Hvis vi ser på andre saker der noe lignende har skjedd så er barnet ofte drept innen et døgn. Jeg synes hypotesen om at noen skal ha observert McCann familien over flere dager er søkt. Nå er jo dette et feriehus kompleks og ikke et hotell, men det er likevel en viss homogenitet innad i feriekomplekset og jeg tror noen utenfra som hadde observert i flere dager hadde blitt lagt merke til. I så måte, må man nesten titte på andre gjester og ansatte som naturlig passer inn der. Alt dette er dog høyst uvanlig, virkelig en i en million sjans. Det er for meg minst like sannsynlig at Madeleine våknet, gikk ut på veien som er rett ved siden av ferieleiligheten og at noe tilstøtte henne der, men det er selvfølgelig bare ren spekulasjon fra min side. Endret 8. januar 2024 av K.B. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 31. august 2024 #283 Del Skrevet 31. august 2024 Vet ikke om det er en samletråd for dette emnet,men jeg poster dette her: Det har kommet en ny bok nå"The sudden impulse",skrevet av Bernt Stellander.Han tror ikke på kidnappingsteorien.Etter å ha hørt en podcast der han snakker om teoriene sine(link nedenfor),er jeg imponert over hvor fengende presentasjonen er.Han er norsk,fra Tromsø med noe bakgrunn i politiarbeid,men senere ble fenget av McCann saken og flyttet til Portugal i 2016,for å jobbe med denne saken som privat detektiv.Han kom over et forbløffende spor,som han jobbet med i hele 5 år.Han hadde ingen agenda om å skrive noen bok,men den ble til etterhvert.Og som han sier selv,boken ble iallefall ikke skrevet for profit,da det er umulig å tjene noe på et par boksalg,med en sak han har jobbet med 24/7 i 8 år. Han er utrolig troverdig,og er glimrende til å formidle noe i en slik podcast.En utrolig sympatisk mann,som snakker med overbevisning.Jeg har fulgt saken opp igjennom årene,og jeg ble fenget etter noen minutter.Podcasten er på 2,5 time,og jeg har endt opp med å høre den 3 ggr.. Han har noe som jeg ikke har hørt noen andre utforske bedre.Kort fortalt kom han over et område i nærområdet,et ås-område.Han sier her "hill-side".Der oppdaget han at Kate og Gerry regelmessig kom tilbake til svært ofte,8 ggr pr år,og oftere Kate alene.Han satte opp kamera der,og hadde disse der faktisk i hele 5 år.(altså mye jobb med minnekort og batterier,og på natten)Han fanget opp forskjellige områder i disse åsene,og begynnte å se etter om det kanskje var et punkt de virket mer opptatt av enn andre,og fant deretter små symboler der som kunne tyde på at dette var et gravsted og minnested for dem.Han fant blomster,hjertesymbol og bokstaven M.Han begynnte faktisk selv å grave litt,for å se om han kunne finne levninger,og også for å se om det trigget noe i McCanns.Hvilket det gjorde.Gary dukket opp for å undersøke(fanget opp av kameraet)Hvorfor skulle han reagere om ikke Madeleine lå der? Han har også en annen tidslinje,nemlig at alt hendte den 2 mai,på kvelden,og ikke dagen etter,den "offisielle"bortføringsdagen.Han går grundig igjennom dette,og alt er for meg veldig realistisk,og alt annet enn en farfetched konspirasjonsteori.Og ja,han sier Madeleine døde i leiligheten,trolig som følge av å ha slått hodet.Dette forklarer han med at sovemedisinen kan ha forårsaket det.At hun ikke hadde kunnet tatt seg for så stødigt som et barn ellers ville gjort i et fall.Bernt er selv sønn av en lege, en kjent psykiater,og han går her innpå hvordan leger faktisk ser på medisinering som et arsenal de lener seg på,og bruker i ett og alt.De har det til rådighet og bruker det.Vi er kjent med at de alle ga barna sovemedisin på kveldene.Jeg tror ikke de ved et uhell overmedisinerte henne,men mer at hun våknet,reiste seg opp av sengen,gikk bort til vinduet for å se ut, og fallt.Her har sniffer hundene jo markert. Han er veldig inne på det psykologiske aspektet ved at foreldrene gikk inn for å skjule det,men boken heter "the sudden impulse"fordi han tror at det faktisk var på impuls det ble bestemt,trolig av Gerry,at de skulle skjule liket,og gå for en kidnappingshistorie.Han mener at denne tyskeren som ble siktet i saken,kun var en å skylde på,et halmstrå de grep etter for han var "the last man standing,so it must be him".Etterhvert som podcasten skrider ut,hører man helt klart,at de ikke lenger kan sikte Christian B for dette,og kommer ikke til å gjøre det.Stellander og forsvareren til Christian B samarbeider. Boken ble utgitt for noen måneder siden,men jeg har selv ikke lest den ennå.Jeg følger også "Profiling with Pat Brown",som har sagt at hun skal lese boken,og komme tilbake med en review og sine synspunkt. Her er linken: 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 31. august 2024 #284 Del Skrevet 31. august 2024 Anita666 skrev (2 timer siden): Vet ikke om det er en samletråd for dette emnet,men jeg poster dette her: Det har kommet en ny bok nå"The sudden impulse",skrevet av Bernt Stellander.Han tror ikke på kidnappingsteorien.Etter å ha hørt en podcast der han snakker om teoriene sine(link nedenfor),er jeg imponert over hvor fengende presentasjonen er.Han er norsk,fra Tromsø med noe bakgrunn i politiarbeid,men senere ble fenget av McCann saken og flyttet til Portugal i 2016,for å jobbe med denne saken som privat detektiv.Han kom over et forbløffende spor,som han jobbet med i hele 5 år.Han hadde ingen agenda om å skrive noen bok,men den ble til etterhvert.Og som han sier selv,boken ble iallefall ikke skrevet for profit,da det er umulig å tjene noe på et par boksalg,med en sak han har jobbet med 24/7 i 8 år. Han er utrolig troverdig,og er glimrende til å formidle noe i en slik podcast.En utrolig sympatisk mann,som snakker med overbevisning.Jeg har fulgt saken opp igjennom årene,og jeg ble fenget etter noen minutter.Podcasten er på 2,5 time,og jeg har endt opp med å høre den 3 ggr.. Han har noe som jeg ikke har hørt noen andre utforske bedre.Kort fortalt kom han over et område i nærområdet,et ås-område.Han sier her "hill-side".Der oppdaget han at Kate og Gerry regelmessig kom tilbake til svært ofte,8 ggr pr år,og oftere Kate alene.Han satte opp kamera der,og hadde disse der faktisk i hele 5 år.(altså mye jobb med minnekort og batterier,og på natten)Han fanget opp forskjellige områder i disse åsene,og begynnte å se etter om det kanskje var et punkt de virket mer opptatt av enn andre,og fant deretter små symboler der som kunne tyde på at dette var et gravsted og minnested for dem.Han fant blomster,hjertesymbol og bokstaven M.Han begynnte faktisk selv å grave litt,for å se om han kunne finne levninger,og også for å se om det trigget noe i McCanns.Hvilket det gjorde.Gary dukket opp for å undersøke(fanget opp av kameraet)Hvorfor skulle han reagere om ikke Madeleine lå der? Han har også en annen tidslinje,nemlig at alt hendte den 2 mai,på kvelden,og ikke dagen etter,den "offisielle"bortføringsdagen.Han går grundig igjennom dette,og alt er for meg veldig realistisk,og alt annet enn en farfetched konspirasjonsteori.Og ja,han sier Madeleine døde i leiligheten,trolig som følge av å ha slått hodet.Dette forklarer han med at sovemedisinen kan ha forårsaket det.At hun ikke hadde kunnet tatt seg for så stødigt som et barn ellers ville gjort i et fall.Bernt er selv sønn av en lege, en kjent psykiater,og han går her innpå hvordan leger faktisk ser på medisinering som et arsenal de lener seg på,og bruker i ett og alt.De har det til rådighet og bruker det.Vi er kjent med at de alle ga barna sovemedisin på kveldene.Jeg tror ikke de ved et uhell overmedisinerte henne,men mer at hun våknet,reiste seg opp av sengen,gikk bort til vinduet for å se ut, og fallt.Her har sniffer hundene jo markert. Han er veldig inne på det psykologiske aspektet ved at foreldrene gikk inn for å skjule det,men boken heter "the sudden impulse"fordi han tror at det faktisk var på impuls det ble bestemt,trolig av Gerry,at de skulle skjule liket,og gå for en kidnappingshistorie.Han mener at denne tyskeren som ble siktet i saken,kun var en å skylde på,et halmstrå de grep etter for han var "the last man standing,so it must be him".Etterhvert som podcasten skrider ut,hører man helt klart,at de ikke lenger kan sikte Christian B for dette,og kommer ikke til å gjøre det.Stellander og forsvareren til Christian B samarbeider. Boken ble utgitt for noen måneder siden,men jeg har selv ikke lest den ennå.Jeg følger også "Profiling with Pat Brown",som har sagt at hun skal lese boken,og komme tilbake med en review og sine synspunkt. Her er linken: Takk for podcast-tips! Skal høres. Umiddelbart tenker jeg at det at de har laget et minnested i en åsside nær der de sist så henne ikke behøver å bety annet enn at de har laget seg et sted å minnes Maddie, trenger ikke bety at hun er begravet der. Men ja, om det er slik at ekteparet er ansvarlige for forsvinningen, tenker jeg at dette du beskriver er den mest sannsynlige måten ting kan ha foregått. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 31. august 2024 #285 Del Skrevet 31. august 2024 (endret) Anita666 skrev (19 timer siden): Vet ikke om det er en samletråd for dette emnet,men jeg poster dette her: Det har kommet en ny bok nå"The sudden impulse",skrevet av Bernt Stellander.Han tror ikke på kidnappingsteorien.Etter å ha hørt en podcast der han snakker om teoriene sine(link nedenfor),er jeg imponert over hvor fengende presentasjonen er.Han er norsk,fra Tromsø med noe bakgrunn i politiarbeid,men senere ble fenget av McCann saken og flyttet til Portugal i 2016,for å jobbe med denne saken som privat detektiv.Han kom over et forbløffende spor,som han jobbet med i hele 5 år.Han hadde ingen agenda om å skrive noen bok,men den ble til etterhvert.Og som han sier selv,boken ble iallefall ikke skrevet for profit,da det er umulig å tjene noe på et par boksalg,med en sak han har jobbet med 24/7 i 8 år. Han er utrolig troverdig,og er glimrende til å formidle noe i en slik podcast.En utrolig sympatisk mann,som snakker med overbevisning.Jeg har fulgt saken opp igjennom årene,og jeg ble fenget etter noen minutter.Podcasten er på 2,5 time,og jeg har endt opp med å høre den 3 ggr.. Han har noe som jeg ikke har hørt noen andre utforske bedre.Kort fortalt kom han over et område i nærområdet,et ås-område.Han sier her "hill-side".Der oppdaget han at Kate og Gerry regelmessig kom tilbake til svært ofte,8 ggr pr år,og oftere Kate alene.Han satte opp kamera der,og hadde disse der faktisk i hele 5 år.(altså mye jobb med minnekort og batterier,og på natten)Han fanget opp forskjellige områder i disse åsene,og begynnte å se etter om det kanskje var et punkt de virket mer opptatt av enn andre,og fant deretter små symboler der som kunne tyde på at dette var et gravsted og minnested for dem.Han fant blomster,hjertesymbol og bokstaven M.Han begynnte faktisk selv å grave litt,for å se om han kunne finne levninger,og også for å se om det trigget noe i McCanns.Hvilket det gjorde.Gary dukket opp for å undersøke(fanget opp av kameraet)Hvorfor skulle han reagere om ikke Madeleine lå der? Han har også en annen tidslinje,nemlig at alt hendte den 2 mai,på kvelden,og ikke dagen etter,den "offisielle"bortføringsdagen.Han går grundig igjennom dette,og alt er for meg veldig realistisk,og alt annet enn en farfetched konspirasjonsteori.Og ja,han sier Madeleine døde i leiligheten,trolig som følge av å ha slått hodet.Dette forklarer han med at sovemedisinen kan ha forårsaket det.At hun ikke hadde kunnet tatt seg for så stødigt som et barn ellers ville gjort i et fall.Bernt er selv sønn av en lege, en kjent psykiater,og han går her innpå hvordan leger faktisk ser på medisinering som et arsenal de lener seg på,og bruker i ett og alt.De har det til rådighet og bruker det.Vi er kjent med at de alle ga barna sovemedisin på kveldene.Jeg tror ikke de ved et uhell overmedisinerte henne,men mer at hun våknet,reiste seg opp av sengen,gikk bort til vinduet for å se ut, og fallt.Her har sniffer hundene jo markert. Han er veldig inne på det psykologiske aspektet ved at foreldrene gikk inn for å skjule det,men boken heter "the sudden impulse"fordi han tror at det faktisk var på impuls det ble bestemt,trolig av Gerry,at de skulle skjule liket,og gå for en kidnappingshistorie.Han mener at denne tyskeren som ble siktet i saken,kun var en å skylde på,et halmstrå de grep etter for han var "the last man standing,so it must be him".Etterhvert som podcasten skrider ut,hører man helt klart,at de ikke lenger kan sikte Christian B for dette,og kommer ikke til å gjøre det.Stellander og forsvareren til Christian B samarbeider. Boken ble utgitt for noen måneder siden,men jeg har selv ikke lest den ennå.Jeg følger også "Profiling with Pat Brown",som har sagt at hun skal lese boken,og komme tilbake med en review og sine synspunkt. Her er linken: Jeg har hørt ca. halve nå, så jeg skal ikke si for mye, men det første som slår meg er kanalen til denne Jamie English, der er det masse bullshit, det gjør meg utrolig skeptisk. YouTubeosvfæren rundt saken er full av useriøse mennesker. "criminal profiler" Pat Brown er en løs kanon som ikke har den kompetansen hun sier hun har. Så er det fult av kanaler som "deception detective", "the bahaviour panel", "true crime rocket science", den siste kanalen er drevet av en fyr som åpenbart har store mentale problemer, se på anmeldelse av "bøkene" hans, det er bare møl alt sammen.. det er også mange andre kanaler som hevder de kan lese skyld eller uskyld ut ifra en video, noe som er total bullshit og vi må stoppe disse idiotene. Det er også Facebook grupper som 10pm Praia da luz og mange, mange andre kilder. Jeg brukte et par måneder på å lytte/lese alt jeg kom over og disse kildene jeg nevner er totalt useriøse. Bernt Stellander velger også å tolke oppførsel på en måte han mener gjør Kate og Jerry skyldige, jeg ser veldig lite harde fakta, bare subjektive oppfatninger som ser ut til å lene i en forhåndsdømt konklusjon om at McCann foreldrene er skyldige eller har noe å skjule. Har foreldrene oppført seg "rart" ja det vil jeg si, men å være rar betyr ikke at du har tatt livet av barnet ditt, med overlegg eller uhell. Saken, som mange, mange andre kjente saker, bunner i elendig politiarbeid de første 48-72 timene, ofte referert til "the golden hour" Når man har så mange hull tidlig i etterforskningen, så åpner det for spekulasjon. At saken ble en prestisjesak mellom Britisk og Portugisisk politi har selvfølgelig ikke hjulpet. Scotland Yard sin etterforskning "operation Grange" er et merkelig kapittel, der de starter etterforskningen med noen antagelser i bunn, sånn skal det selvfølgelig ikke være. Når det kommer til Herr Brueckner, så tenker jeg at dette er snakk, hadde de hatt noe som kunne knyttet han til Madeleine, så hadde de siktet han for lenge siden. Creepy fyr, helt klart, men etter det jeg har forstått, så har han aldri gjort noe mot barn, snarere tvert imot, han har forgrepet seg på eldre kvinner. Hva tror jeg skjedde? Ingen anelse, det er så lite original informasjon og det er så store hull i etterforskningen at vi har nesten ingen ting å gå på. Jeg vet at det har kommet masse greier med kadaver hunder osv. og det høres dramatisk ut, men når du dykker ned der også, så er ikke ting så klare som tilhengerne av at K og J gjorde dette vil ha det til. Martin Grime har ikke det beste ryktet og overselger sine egne og hundenes evner. Så når du tar vekk hundene, alt tullet om falske tårer, du kan se at noen lyver osv. Så sitter vi igjen med et mysterie der det kan være flere forklaringer og ingen av de forklaringene er etterforsket på en tilfredsstillende måte. Endret 1. september 2024 av K.B. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 1. september 2024 #286 Del Skrevet 1. september 2024 (endret) K.B. skrev (3 timer siden): Jeg har hørt ca. halve nå, så jeg skal ikke si for mye, men det første som slår meg er kanalen til denne Jamie English, der er det masse bullshit, det gjør meg utrolig skeptisk. YouTubeosvfæren rundt saken er full av useriøse mennesker. "criminal profiler" Pat Brown er en løs kanon som ikke har den kompetansen hun sier hun har. Så er det fult av kanaler som "deception detective", "the bahaviour panel", "true crime rocket science", den siste kanalen er drevet av en fyr som åpenbart har store mentale problemer, så på anmeldelse av "bøkene" han, det er bare møl alt sammen.. det er også mange andre kanaler som hevder de kan lese skyld eller uskyld ut ifra en video, noe som er total bullshit og vi må stoppe disse idiotene. Det er også Facebook grupper som 10pm Praia da luz og mange, mange andre kilder. Jeg brukte et par måneder på å lytte/lese alt jeg kom over og disse kildene jeg nevner er totalt useriøse. Bernt Stellander velger også å tolke oppførsel på en måte han mener gjør Kate og Jerry skyldige, jeg ser veldig lite harde fakta, bare subjektive oppfatninger som ser ut til å lene i en forhåndsdømt konklusjon om at McCann foreldrene er skyldige eller har noe å skjule. Har foreldrene oppført seg "rart" ja det vil jeg si, men å være rar betyr ikke at du har tatt livet av barnet ditt, med overlegg eller uhell. Saken, som mange, mange andre kjente saker, bunner i elendig politiarbeid de første 48-72 timene, ofte referert til "the golden hour" Når man har så mange hull tidlig i etterforskningen, så åpner det for spekulasjon. At saken ble en prestisjesak mellom Britisk og Portugisisk politi har selvfølgelig ikke hjulpet. Scotland Yard sin etterforskning "operation Grange" er et merkelig kapittel, der de starter etterforskningen med noen antagelser i bunn, sånn skal det selvfølgelig ikke være. Når det kommer til Herr Brueckner, så tenker jeg at dette er snakk, hadde de hatt noe som kunne knyttet han til Madeleine, så hadde de siktet han for lenge siden. Creepy fyr, helt klart, men etter det jeg har forstått, så har han aldri gjort noe mot barn, snarere tvert imot, han har forgrepet seg på eldre kvinner. Hva tror jeg skjedde? Ingen anelse, det er så lite original informasjon og det er så store hull i etterforskningen at vi har nesten ingen ting å gå på. Jeg vet at det har kommet masse greier med kadaver hunder osv. og det høres dramatisk ut, men når du dykker ned der også, så er ikke ting så klare som tilhengerne av at K og J gjorde dette. Martin Grime har ikke det beste ryktet og overselger sine egne og hundenes evner. Så når du tar vekk hundene, alt tullet om falske tårer, du kan se at noen lyver osv. Så sitter vi igjen med et mysterie der det kan være flere forklaringer og ingen av de forklaringene er etterforsket på en tilfredsstillende måte. *Edit: Nå har jeg hørt 2 og en halv time med Bernt Stellander (puh!) og selv om han starter relativt forsiktig, så blir han ganske så varm i trøya senere i podcasten, han kaster rundt seg med påstander om at "han vet" "det er sånn eller sånn" osv. Fakta er at han ikke vet, han har noen hypoteser og at han tror han er supersmart som spiller mind games med McCann paret.. I den siste timen som kommer spekulasjoner om seksuelt misbruk, han er også åpen for ideen om en pedofil ring eller at de andre parene også kanskje dopet barna sine, muligens også drev med seksuelt misbruk, han toucher så vidt innom frimurere og joda, tilslutt, så kommer de han ser på som gode samarbeidspartnere, blant annet Pat Brown, så for å konkludere, så er Stellander en integrert del av McCann gjorde det leieren og han som mange, mange andre spekulerer. Skuffende greier, han hadde egentlig lite å bidra med og den selvtilfredse minen hans var ganske enerverende. Endret 1. september 2024 av K.B. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. september 2024 #287 Del Skrevet 1. september 2024 K.B. skrev (18 timer siden): *Edit: Nå har jeg hørt 2 og en halv time med Bernt Stellander (puh!) og selv om han starter relativt forsiktig, så blir han ganske så varm i trøya senere i podcasten, han kaster rundt seg med påstander om at "han vet" "det er sånn eller sånn" osv. Fakta er at han ikke vet, han har noen hypoteser og at han tror han er supersmart som spiller mind games med McCann paret.. I den siste timen som kommer spekulasjoner om seksuelt misbruk, han er også åpen for ideen om en pedofil ring eller at de andre parene også kanskje dopet barna sine, muligens også drev med seksuelt misbruk, han toucher så vidt innom frimurere og joda, tilslutt, så kommer de han ser på som gode samarbeidspartnere, blant annet Pat Brown, så for å konkludere, så er Stellander en integrert del av McCann gjorde det leieren og han som mange, mange andre spekulerer. Skuffende greier, han hadde egentlig lite å bidra med og den selvtilfredse minen hans var ganske enerverende. Har hørt den jeg og. Og er enig med deg her. Han hevder at Madeleine ikke kunne vært bortført pga tidslinjen(?) noe jeg ikke greide å henge med på. Men ble litt sjokkert over at han hadde satt opp kameraer og overvåket en åsside der det angivelig skulle være et minnested for Maddie. Han slutter av det at graven hennes må ligge der. Han har også sendt anonyme meldinger til paret… ren trakassering. Til det er det bare å si at å lage et minnested på et idyllisk område på stedet du sist så barnet ditt ikke behøver å bety at du har noe med forsvinningen å gjøre, og ikke heller nødvendigvis betyr at det ligger en grav der. Andre hint skulle være at Kate hadde skiftet ørepynt daglig etter forsvinningen. Du kan ikke lese folk på den måten. Fyren virket jo helt besatt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 1. september 2024 #288 Del Skrevet 1. september 2024 Bacteria skrev (2 minutter siden): Har hørt den jeg og. Og er enig med deg her. Han hevder at Madeleine ikke kunne vært bortført pga tidslinjen(?) noe jeg ikke greide å henge med på. Men ble litt sjokkert over at han hadde satt opp kameraer og overvåket en åsside der det angivelig skulle være et minnested for Maddie. Han slutter av det at graven hennes må ligge der. Han har også sendt anonyme meldinger til paret… ren trakassering. Til det er det bare å si at å lage et minnested på et idyllisk område på stedet du sist så barnet ditt ikke behøver å bety at du har noe med forsvinningen å gjøre, og ikke heller nødvendigvis betyr at det ligger en grav der. Andre hint skulle være at Kate hadde skiftet ørepynt daglig etter forsvinningen. Du kan ikke lese folk på den måten. Fyren virket jo helt besatt. Ja pinlige greier.. Jeg aner ikke noe om lovgivning rundt å kunne saksøke noen, men når en fyr sitter å spyr ut sine fantasier som fakta og beskylder noen for ikke bare å ha drept barnet sitt, men også seksuelt misbrukt henne og at dette er noe K & J holder på med sammen med vennene sine, det må da være grunn for å ta han til retten. Mailene han har sendt anonymt der han tror han skal lokke de til å avsløre seg er rett og slett sykt. Video opptakene beviser ingenting og det er interessant at han ikke vil vise oss disse.. Utrolig tynn suppe og alt sammen basert på informasjon hentet fra andre tvilsomme kilder. Det var utrolig ekkelt å se hvor fornøyd han var med seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. september 2024 #289 Del Skrevet 6. september 2024 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 7. september 2024 #290 Del Skrevet 7. september 2024 (endret) Foreldrene har åpenbart ikke bortført Maddie. De hadde ikke noe motiv, det er ingenting som tilsier sovemedisin til barna og det var faktisk vanlig for engelskmenn å la barna sove slik - noen til og med med skilt på døren om «stille, barn sover» - helt til denne saken. Foreldrene kunne gjort som de fleste andre og overlatt alt til politi og media, og saken ville vært glemt, men de har stått på og står fortsatt på for å finne henne eller finne ut hva som skjedde. Konspirasjonsteoriene i denne tråden er typisk white trash-aktige, på linje med konspirasjonsteoretikere og vaksinemotstandere og den ovennevnte podcasten - basert på sensasjonslyst og ikke fakta. En overgriper i området ville ha gode muligheter til å kidnappe og det portugisiske politiet fucket opp så mye i starten at spor ble kalde. Saken gjør meg utrolig trist og jeg tviler ikke et sekund på at foreldrene lider hver dag, og tenker på hvor redd hun må ha vært. 💔 Endret 9. september 2024 av O Rakel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. september 2024 #291 Del Skrevet 8. september 2024 Pipaluk skrev (På 5.5.2020 den 20.25): De var dessuten overbevist om at det var kidnapping fra første stund. Det hadde ikke slått dem at jenta simpelthen kan ha våknet, og lett etter foreldrene sine, og var et sted i nabolaget? Og reaksjonene deres etterpå. Det er noe som skurrer. Det er noen som argumenterer, med at de er leger og er vant til å stå i kriser, men når ditt eget barn forsvinner, så er frykt og panikk en universell reaksjon, med mindre du generelt sett ikke lar deg berøre av noe. Jeg så noen videoer av tiden etterpå. Det ser ut som om de bare går en vanlig søndagstur. Ingen normale foreldre som har opplevd noe sånt, klarer å opptre så rolig. Ei heller å dusje og freshe seg opp før første møte med media. Dette var veldig tynne argumenter. Folk reagerer forskjelig på ting, du kan ikke se på folk hva de føler. Noen viser ikke hva de føler utad, det trenger ikke bery at de ikke føler noe. Det å sminke seg beviser i det minste ingen ting, kansje stelte de seg for å gi et best mulig "jobb" nettopp i håp om at skulle gi de datra tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 9. september 2024 #292 Del Skrevet 9. september 2024 Foreldrene har det mest skyldige blikket og høres veldig lite troverdig ut når de snakker om barna sine etter forsvinningen. Noe er galt uansett. Mange røde flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 9. september 2024 #293 Del Skrevet 9. september 2024 frivis skrev (2 timer siden): Foreldrene har det mest skyldige blikket og høres veldig lite troverdig ut når de snakker om barna sine etter forsvinningen. Noe er galt uansett. Mange røde flagg. Absolutt ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 10. september 2024 #294 Del Skrevet 10. september 2024 frivis skrev (På 9.9.2024 den 6.36): Foreldrene har det mest skyldige blikket og høres veldig lite troverdig ut når de snakker om barna sine etter forsvinningen. Noe er galt uansett. Mange røde flagg. Jeg tror folk har blitt helt hektet på en fortelling om hvordan foreldrene gjorde det perfekte drap. En skikkelig sjokkerende og dramatisk fortelling. Når den fortellingen har festet seg så ser alt foreldrene gjør mistenkelig ut. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 11. september 2024 #295 Del Skrevet 11. september 2024 SinfulBby skrev (På 5.5.2020 den 12.02): at det er foreldrene som har en finger med i spillet her? Selvom det ikke foreligger klare bevis ? -litt som Tom Hagen, når alle spor ender ingensteds er det ofte de nærmeste man må se på. Har de begått den «perfekte» forbytelse? -med så store ressurser skulle de kunne finne henne eller nøste opp i hva som skjedde. Nesten ingen slike saker forblir uløste.. Enten har de gjort det eller så kom det en UFO å bortførte henne. Spekulativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 12. september 2024 #296 Del Skrevet 12. september 2024 Ble det noe ut av han tyskeren de siktet (?) for saken for noen år siden? Jeg har mest troen på at pedofile står bak, enten som ring eller solo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 13. september 2024 #297 Del Skrevet 13. september 2024 Arne_Toholt skrev (15 timer siden): Ble det noe ut av han tyskeren de siktet (?) for saken for noen år siden? Jeg har mest troen på at pedofile står bak, enten som ring eller solo. Tror han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 13. september 2024 #298 Del Skrevet 13. september 2024 Duff skrev (1 time siden): Tror han er død. https://people.com/what-we-know-christian-brueckner-madeleine-mccann-suspect-8661059 Neida, han lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå