Belima Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Helt vanlige utemøbler som selges alle steder. Problemet er at når jeg sitter i en stol så blir jeg så statisk. Jeg får støt så de gnistrer av meg. Er det noen som har et råd som gjør at møblene slutter å være så statiske? Det gjør faktisk vondt når jeg får disse støtene.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Det er stålkonstruksjonen i møblene som gir det støtet. Spray med en blanding av vann og skyllemiddel, om du har sånne møbler selv da. Ellers så leste jeg at en kunne bruke en fleecejakke på seg, men om det stemmer vet jeg ikke. Anonymkode: bd348...b7f
Belima Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er stålkonstruksjonen i møblene som gir det støtet. Spray med en blanding av vann og skyllemiddel, om du har sånne møbler selv da. Ellers så leste jeg at en kunne bruke en fleecejakke på seg, men om det stemmer vet jeg ikke. Anonymkode: bd348...b7f Det er min datters møbler, så jeg kan fint prøve tipset ditt. Haddde vært fint om det var en løsning på problemet for alltid. Spurte henne før jeg fikk svar og hun sier at det er et problem for flere enn meg. Tar gjerne imot flere tips.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Hvor sprayer man skyllemidlet? På metallet inni eller utenpå. Lades opp hver gang jeg reiser meg her hjemme. Hvor ofte må man spraye? Anonymkode: 7b6da...ae9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor sprayer man skyllemidlet? På metallet inni eller utenpå. Lades opp hver gang jeg reiser meg her hjemme. Hvor ofte må man spraye? Anonymkode: 7b6da...ae9 Hvor ofte vet jeg ikke, jeg pleier ikke å få støt. Men du sprayer utenpå møblene. Du får prøve deg fram. Anonymkode: bd348...b7f
Brimi Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har samme problem med mine møbler. Skulle flytte stolen i stad til andre siden av leiligheten og måtte til slutt ta på hansker, for jeg fikk bare støt🙄
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 På 5.5.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev: Det er stålkonstruksjonen i møblene som gir det støtet. Spray med en blanding av vann og skyllemiddel, om du har sånne møbler selv da. Ellers så leste jeg at en kunne bruke en fleecejakke på seg, men om det stemmer vet jeg ikke. Anonymkode: bd348...b7f Vil tro fleecejakke har motsatt effekt da den er statisk i seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå