Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt vanlige utemøbler som selges alle steder. Problemet er at når jeg sitter i en stol så blir jeg så statisk. Jeg får støt så de gnistrer av meg.
Er det noen som har et råd som gjør at møblene slutter å være så statiske?
Det gjør faktisk vondt når jeg får disse støtene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er stålkonstruksjonen i møblene som gir det støtet. Spray med en blanding av vann og skyllemiddel, om du har sånne møbler selv da. Ellers så leste jeg at en kunne bruke en fleecejakke på seg, men om det stemmer vet jeg ikke.

Anonymkode: bd348...b7f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stålkonstruksjonen i møblene som gir det støtet. Spray med en blanding av vann og skyllemiddel, om du har sånne møbler selv da. Ellers så leste jeg at en kunne bruke en fleecejakke på seg, men om det stemmer vet jeg ikke.

Det er min datters møbler, så jeg kan fint prøve tipset ditt.:dagens-rose: Haddde vært fint om det var en løsning på problemet for alltid. Spurte henne før jeg fikk svar og hun sier at det er et problem for flere enn meg.
Tar gjerne imot flere tips.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor sprayer man skyllemidlet? På metallet inni eller utenpå. Lades opp hver gang jeg reiser meg her hjemme. Hvor ofte må man spraye?

Anonymkode: 7b6da...ae9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sprayer man skyllemidlet? På metallet inni eller utenpå. Lades opp hver gang jeg reiser meg her hjemme. Hvor ofte må man spraye?

Anonymkode: 7b6da...ae9

Hvor ofte vet jeg ikke, jeg pleier ikke å få støt. Men du sprayer utenpå møblene. Du får prøve deg fram.

Skrevet

Jeg har samme problem med mine møbler. Skulle flytte stolen i stad til andre siden av leiligheten og måtte til slutt ta på hansker, for jeg fikk bare støt🙄 

Gjest bienvilleparish
Skrevet
På 5.5.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Vil tro fleecejakke har motsatt effekt da den er statisk i seg selv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...