Madonna Skrevet 13. september 2002 #1 Skrevet 13. september 2002 Har brukt p-piller siden februar og sluttet etter min siste mens 25 august (ca 2 uker siden). I går fikk jeg mensen igjen :evil: !! Er dette normalt eller burde jeg gått til lege? Har alltid hatt mensen regelmessig før (er 18 år). Vær så snill og svar!
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #2 Skrevet 13. september 2002 Jeg vet ikke helt om det er vanlig, men jeg fikk en periode etter å ha hatt mensen regelmessig noen år, at den omregulerte seg, kom i hytt og pine. Og venninnen min mistet den i et halvt år da hun var 17 (uten å ha tatt noen piller eller lignende av noe slag), men så kom den tilbake. Men som sagt jeg vet ikke om dette er vanlig. Du får sikkert flere svar her inne, ellers kan sikkert legen et bedre svar.
Johanna Skrevet 13. september 2002 #3 Skrevet 13. september 2002 Det er nok helt normalt at mensen kan bli litt uregelsmessig etter at man har brukt p piller en stund, for så å slutte. Vet av erfaring at visst man slutter midt i et brett så kommer den. Selv om man har hatt den for en uke siden. Johanna
choop Skrevet 14. september 2002 #4 Skrevet 14. september 2002 Joda det er nok helt normalt. Flere av mine venninner har hatt den samme erfaringen. En av dem hadde mensen opptil 3 ganger i måneden. Men bare 3-4 dager hver gang. Ikke bli skremt.det er helt naturlig.
Kid-a Skrevet 14. september 2002 #5 Skrevet 14. september 2002 Jeg har også opplevd det, det er nok normalt.... Hvis du går og bekymrer deg, kan det ta sin tid før den kommer tilbake, du vet det? Stressituasjoner virker inn på sånne ting som mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå