AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Frisøren la på 100 kr i "koronagebyr". Hygienetillegg. Hva synes vi om dette da? Såg ikke andre hygienetiltak enn en antibac i ventesonen. Vask av saks og utstyr gjør de vel uansett? Flere som legger på koronagebyr? Anonymkode: 618b6...377
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Tannleger, men der er det mer omfattende smittevernsutstyr enn til vanlig. Utstyr som nå er kostbart å anskaffe pga mangel. Anonymkode: dbb75...ba3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Ettersom at de ikke har mulighet til p ta inn like mange kunder, samtidig som de må jobbe like lenge i tillegg til ekstra arbeidsoppgaver så er det vel på sin plass at de tar litt ekstra betalt? Etterspørselen av hårklipp er høyere nå også og dermed kan prisen økes deretter. Anonymkode: 0994e...38a 4
Den Sagnomsuste Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tannleger, men der er det mer omfattende smittevernsutstyr enn til vanlig. Utstyr som nå er kostbart å anskaffe pga mangel. Anonymkode: dbb75...ba3 Kommer an på hvor redelig tannlegen din er. Min tannlege tar betalt det hun alltid har gjort. Ingen spekulativ virksomhet der i gården heldigvis
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Betalte 220 i koronagebyr hos tannlegen i dag. De er pålagt å ha 15min åpning mellom hver pasient for å vaske og sprite alle overflater jeg og tannlegen har vært borti i løpet av min tannlegetime. Det er jo ganske omfattende,så mokka ikke på dette gebyret... Anonymkode: f6d78...066
Anbefalte innlegg