Gå til innhold

Sexfikserte mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med dem? Hvorfor er folk med legning så fiksert på sex?

Anonymkode: e13a3...9f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er sexfiksert? For et aseksuell menneske er sikkert det meste og de fleste sexfiksert. For de som har nymfomani så er sikkert ingen sex fikserte nok. Har dette noe med legning noe å gjøre? Det tror jeg ikke.

Ærlig talt skjønner jeg deg ikke helt her. De fleste tenker nok på sex titt å offte, ytterkantene er der men det tror jeg har 0 å gjøre med hvilken legning en har.. 

Anonymkode: e5f83...af3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er sexfiksert? For et aseksuell menneske er sikkert det meste og de fleste sexfiksert. For de som har nymfomani så er sikkert ingen sex fikserte nok. Har dette noe med legning noe å gjøre? Det tror jeg ikke.

Ærlig talt skjønner jeg deg ikke helt her. De fleste tenker nok på sex titt å offte, ytterkantene er der men det tror jeg har 0 å gjøre med hvilken legning en har.. 

Hvis sex er en så stor del av livet til noen at de føler de hører til en legning som homofil eller hetrosekusell er man sexfiksert. Da har det gått så langt at det preger identiteten deres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis sex er en så stor del av livet til noen at de føler de hører til en legning som homofil eller hetrosekusell er man sexfiksert. Da har det gått så langt at det preger identiteten deres. 

Ok, men med det sagt fra din side tror jeg vi snakkes... ikke enig i et plukk av meningen dine. Synes hele balsamicoen av disse to innleggene er rot i hop. For det første er sex vanlig i både heterofile og homofile forhold. Og...  Vel google it....

Sexfiksert du lissom🤣

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er folk med legning så fiksert på sex?

Folk med legning? Hehe. Har ikke du en legning, du da? ;) Det er kanskje det det vil si å være aseksuell.

Anonymkode: c6d9f...08e

• Liker 8
Skrevet

Er ikke alle litt sexfiksert som leser og skriver i et seksualforum? De som ikke er det her inne er som regel de som troller mest og gir spytegn, og hva er liksom hensikten med det?

Jeg innrømmer å være heterofil sexfiksert, men jeg påtvinger ingen som ikke er det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en ganske spesiell mening du. Å vite hvilket kjønn man tenner seksuelt på, eller kunne tenke seg et romantisk forhold til, er ganske viktig for identiteten til de fleste.  Uten at jeg kaller noen sexfiksert av den grunn.  

Anonymkode: 85718...95b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du vet ikke hva verken legning, eller sexfixsert betyr. 

Ord beryr noe. 

Anonymkode: d1396...8fa

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du mener at sexfiksert er mennesker som føler at egen legning er en del av deres egen identitet, da er det deg det er noe galt med.
Å ha stor lyst på sex er et tegn på livsglede, og en positiv ting for de aller fleste, tror jeg. Spesielt dersom din partner er den eneste som vet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til korona tiden er over, så jeg kan komme meg ut å slikke deilig mus og damerumper igjen. Hilsen lesbisk

Anonymkode: 2060a...d36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 5/5/2020 at 4:41 AM, AnonymBruker said:

Ok, men med det sagt fra din side tror jeg vi snakkes... ikke enig i et plukk av meningen dine. Synes hele balsamicoen av disse to innleggene er rot i hop. For det første er sex vanlig i både heterofile og homofile forhold. Og...  Vel google it....

Sexfiksert du lissom🤣

Balsamicoen?

Anonymkode: 837fe...ab3

Skrevet
På 5.5.2020 den 4.09, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er deg det er noe galt med og ikke alle andre?😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Loff77 skrev:

Kanskje det er deg det er noe galt med og ikke alle andre?😂

Haha ja ikke sant? Kanskje jorda er flat i samme slengen? 😂

Skrevet

Så du har liksom ikke en legning? Noen hetero tenker bare sex når de hører ordet homo. I så fall er det de som tenker som er veldig sexfikserte. Ellers skjønner jeg ikke helt hva du mener. Kanskje du er aseksuell, og det er ikke noe galt med det.

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis folk med legning er sexfikserte, er alle sexfikserte.....

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja ikke sant? Kanskje jorda er flat i samme slengen? 😂

Fra deg hadde jeg forventet: "Kanskje IKKE jorda er flat i samme slengen?" 😁 Ukas rareste HI. Alle har en eller annen legning eller seksuell orientering så tror ikke du helt vet hva du skriver (aseksuell er også en form for legning).

Skrevet

Aseksuelle har også ei legning 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvilket kjønn man liker, forelsker seg i  og tenner på er gjerne en del av identiteten vår. At du ikke forelsker deg er åpenbart en del av din identitet også

Anonymkode: d35be...fa3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...