Gå til innhold

Stille etter sex.. jeg tenker å avslutte.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest heipådeg91
På 5.5.2020 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Ja, avsluttet dette igår.. sa at jeg følte vi ønsket forskjellige ting utifra relasjonen. Han spurte om vi skulle møtes eller ringes og snakkes om det. Jeg svarte kanskje litt sånn «sure» tilbake, men sa ja til og enten ringes eller møtes. Så hørte jeg ikke noe mer. 

Nå driver jeg og lurer på om jeg var for brå, om jeg skulle ha ventet litt og sett an.. det var bare det at uansett hvor opptatt han har vært, så har han alltid hatt tid til å sende meg en liten melding. Men nå gikk det plutselig så lang tid.. og typisk etter at vi hadde hatt sex. Samtidig føler jeg at dersom han virkelig ville ha snakket om dette og evnt oppklart noen misforståelser, ville han vel ha snakket til meg? 😕 Prøvd..? Jeg ringte han, men han tok ikke tlf. Skal la dette ligge nå og fokusere på å gå videre, men det gjør vondt.

Anonymkode: 5f591...3c0

Jeg går gjennom akkurat det samme nå... Jeg fant styrke i den setningen her «det er ingen vits å holde fast ved noe som har tvilsomme utsikter» og jeg kom frem til at det å skulle date noen skal være gøy og fint, ikke gjøre en trist og få en til å føle seg dårlig. Stor klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...