Svartfugl Skrevet 6. mai 2020 #61 Del Skrevet 6. mai 2020 3 timer siden, Bente1234 skrev: Du kommer litt lengre da..du får oppleve å ha kjæreste og tenke hvor heldig du er som endelig kom så langt til slutt... ellers er det ingen garanti...men å bli dumpa etter sex da føler man seg så ultra verdiløs... om det skjer i ett forhold så er det som regel flere ting som gjør at ting går skeis og kanskje begge må ta litt skyld begge to , men i hvertfall opplevde man gjensidige følelser og det er jo ett stort steg videre i dette dating samfunnet vi har idag. Det har aldri skjedd meg, heldigvis. Forhold og flørter har tatt slutt noen ganger, og men jeg har opplevd å ha kjæreste, og det er ikke alltid er forhold funker. Skjønner ikke hvorfor giftermål liksom skal gi noen garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. mai 2020 #62 Del Skrevet 7. mai 2020 6 timer siden, Svartfugl skrev: Det har aldri skjedd meg, heldigvis. Forhold og flørter har tatt slutt noen ganger, og men jeg har opplevd å ha kjæreste, og det er ikke alltid er forhold funker. Skjønner ikke hvorfor giftermål liksom skal gi noen garanti. Jeg mente ikke giftemål men forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 7. mai 2020 #63 Del Skrevet 7. mai 2020 24 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg mente ikke giftemål men forhold. Ok, skjønner! Hva man gjør får jo være opp til den enkelte. Blir man veldig forelsket etter sex, eller stadig opplever at det blir stille etter sex, bør man kanskje vente lenger enn man pleier. De fleste personer er ærlige og greie, men ikke alle og den usikkerheten må vi bare leve med. Jeg skal ikke si at det gjelder for alle som opplever slik avvisning, men mitt inntrykk er at slike personer ofte ubevisst går etter folk som er utilgjengelige og ignorerer de tegnene som konmer. Selv avslutter jeg en relasjon tvert om jeg ikke opplever at mannen er like interessert som jeg er, for det vil jeg ikke bruke tida mi på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 7. mai 2020 #64 Del Skrevet 7. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er vid som ei låvedør og han oppfattet sex'en som å dyppe snurrebassen i vann, så ikke rart han mistet interessen. Get over it! Anonymkode: ae206...ba7 Hva er poenget med å være slem her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #65 Del Skrevet 7. mai 2020 På 5.5.2020 den 3.27, AnonymBruker skrev: Nettopp opplevd det samme (ikke første gangen heller), og fyren gjorde det hele verre ved å late som om at han var redd jeg var mest ute etter sex dagen etter og liksom håpte jeg likte han, da jeg forsikret han om at jeg virkelig liker han og derfor lå med han ble han kald og avmålt på alle meldingene før han ble stille, tydelig han mistet interessen av at jeg tørte å gi av meg selv tilbake 💔 trodde også at jeg endelig har møtt en genuin og snill mann. Menn vil bare ha kalde kvinner de ikke kan få, virker det som. Sender deg en stor klem ts, det er grovt vondt å gå på denne smellen flere ganger, tørre å stole på at denne fyren bryr seg bare for å oppdage at ikke han gjorde det heller. Og vi kvinner er sårbare etter sex, som gjør det en million ganger verre. Jeg er våken i natt kun pga dette. Likevel vil jeg si at du har gjort det du kan i denne situasjonen, du ventet og han jobbet for å vise seg som noe han ikke var, du har ikke gjort noe galt og det er ikke noe i veien med deg, bare han. Anonymkode: a1661...043 Man høster som man sår. kanskje du heller burde gi litt av deg selv hele tiden. Ikke ta deg selv så høytidelig (fordi det skinner glimtvis igjennom i datingen og ellers) og tro at det behøver å bety så mye at du ga av deg selv ved å "gi" sex og si at du liker han, skal det være en bindende kontrakt liksom?, fordi han gjorde seg fortjent til å være så heldig å få deg. Utifra det jeg har uthevet virker det som du legger opp til dette "spillet" selv. Du forventer liksom at du enda en gang skal møte en "kjip" fyr som kommer til å såre deg, så du sender kanskje ut litt kalde og avvisende signaler, helt til at DU har bestemt deg for at han kanskje er grei likevel og kommuniserer det til han, da blir han sikkert forvirret og lurer på om du mener det. Det er ikke han sin feil at du har blitt såret før og er skeptisk og det er heller ikke sånn man bygger gode relasjoner!! Hvis dette er et gjentagende mønster, så blir det store spørsrmålet, siden du skriver "menn vil bare ha kalde kvinner de ikke kan få, virker det som", Er du en kald kvinne? Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #66 Del Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Man høster som man sår. kanskje du heller burde gi litt av deg selv hele tiden. Ikke ta deg selv så høytidelig (fordi det skinner glimtvis igjennom i datingen og ellers) og tro at det behøver å bety så mye at du ga av deg selv ved å "gi" sex og si at du liker han, skal det være en bindende kontrakt liksom?, fordi han gjorde seg fortjent til å være så heldig å få deg. Utifra det jeg har uthevet virker det som du legger opp til dette "spillet" selv. Du forventer liksom at du enda en gang skal møte en "kjip" fyr som kommer til å såre deg, så du sender kanskje ut litt kalde og avvisende signaler, helt til at DU har bestemt deg for at han kanskje er grei likevel og kommuniserer det til han, da blir han sikkert forvirret og lurer på om du mener det. Det er ikke han sin feil at du har blitt såret før og er skeptisk og det er heller ikke sånn man bygger gode relasjoner!! Hvis dette er et gjentagende mønster, så blir det store spørsrmålet, siden du skriver "menn vil bare ha kalde kvinner de ikke kan få, virker det som", Er du en kald kvinne? Anonymkode: fb9d8...b15 Jeg er ikke kald, tvert imot er jeg veldig sensitiv, omsorgsfull og empatisk, hvor jeg gråter hver gang noen jeg er glad i gråter, da kan jeg ikke anse meg selv som kald.. Ellers har du rett i at jeg forventer å møte enda en kjip fyr (med god grunn) og holder tilbake i starten, må tydeligvis fortsette å holde tilbake gjennom hele løpet for viser jeg en mykere side forsvinner de, og det gjorde han her og, han som liksom var så redd for jeg bare var ute etter sex, det er virkelig et nytt nivå av å være utspekulert. Forvirret var han ikke. Dette er jeg selvsagt skuffet over, jeg sørger fremdeles. Akkurat sex føler jeg ikke at jeg «gir», siden det gir meg like stor glede. Men kvinner flest blir sårbare etter sex, og det tar ikke menn hensyn til. Anonymkode: a1661...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #67 Del Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kald, tvert imot er jeg veldig sensitiv, omsorgsfull og empatisk, hvor jeg gråter hver gang noen jeg er glad i gråter, da kan jeg ikke anse meg selv som kald.. Ellers har du rett i at jeg forventer å møte enda en kjip fyr (med god grunn) og holder tilbake i starten, må tydeligvis fortsette å holde tilbake gjennom hele løpet for viser jeg en mykere side forsvinner de, og det gjorde han her og, han som liksom var så redd for jeg bare var ute etter sex, det er virkelig et nytt nivå av å være utspekulert. Forvirret var han ikke. Dette er jeg selvsagt skuffet over, jeg sørger fremdeles. Akkurat sex føler jeg ikke at jeg «gir», siden det gir meg like stor glede. Men kvinner flest blir sårbare etter sex, og det tar ikke menn hensyn til. Anonymkode: a1661...043 Mulig han var jævlig utspekulert, ikkesant? han OGSÅ! Folk som er såret og redde for å bli såret er som regel kalde og avvisende, sånn er det bare, og folk plukker det opp, dryppvis, Spiller ingen rolle hvor sensitiv, omsorgsfull og empatisk du er/ tror du er. Det spiller heller ingen rolle om du har en "god" grunn til å være skeptisk til menn, menn er ikke problemet! Som et tankeekspriment, se for deg en veldig sjenert og unnvikende person, tror du ikke mange opplever vedkommende som arrogant, utilgjengelig, kald osv osv..? og tror du ikke folk blir usikre og skeptiske når de plutselig ser andre sider av denne personen? Da spiller det på en måte ingen rolle hvordan denne sjenerte personen ser på seg selv, og om vedkommende er morsom, empatisk, omsorgsfull osv. Det er ikke andre sin oppgave å jobbe for å finne ut av, man får tilbake det man sender ut, og da kan man ikke bli så skuffet når det ikke går veien, og man kan ikke skylde på andre. Man må jobbe med seg selv isåfall. Du kommer bare til å møte de samme "kjipe" personene eller skape dem om til det, gang på gang, og du har sikkert hatt han du ser etter ved deg hele tiden Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #68 Del Skrevet 7. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig han var jævlig utspekulert, ikkesant? han OGSÅ! Folk som er såret og redde for å bli såret er som regel kalde og avvisende, sånn er det bare, og folk plukker det opp, dryppvis, Spiller ingen rolle hvor sensitiv, omsorgsfull og empatisk du er/ tror du er. Det spiller heller ingen rolle om du har en "god" grunn til å være skeptisk til menn, menn er ikke problemet! Som et tankeekspriment, se for deg en veldig sjenert og unnvikende person, tror du ikke mange opplever vedkommende som arrogant, utilgjengelig, kald osv osv..? og tror du ikke folk blir usikre og skeptiske når de plutselig ser andre sider av denne personen? Da spiller det på en måte ingen rolle hvordan denne sjenerte personen ser på seg selv, og om vedkommende er morsom, empatisk, omsorgsfull osv. Det er ikke andre sin oppgave å jobbe for å finne ut av, man får tilbake det man sender ut, og da kan man ikke bli så skuffet når det ikke går veien, og man kan ikke skylde på andre. Man må jobbe med seg selv isåfall. Du kommer bare til å møte de samme "kjipe" personene eller skape dem om til det, gang på gang, og du har sikkert hatt han du ser etter ved deg hele tiden Anonymkode: fb9d8...b15 Jeg setter pris på konstruktive råd og tar det til meg. Men akkurat med han her fyren, så strøk jeg på han, smilte, sa jeg liker han og gledet meg til å se han igjen. Det kan ikke oppleves kaldt eller avvisende, tvert imot tror jeg det ble for mye for han. Og hadde han faktisk vært interessert hadde han jo kontaktet meg etter dette. Har også tenkt med andre menn at jeg kanskje fremstår forvirrende og uinteressert, hvor jeg derfor har sendt en melding og sagt at jeg er interessert i å møtes igjen (og det har kostet meg mye da jeg frykter avvisning), da har jeg fått null svar. Anonymkode: a1661...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #69 Del Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter pris på konstruktive råd og tar det til meg. Men akkurat med han her fyren, så strøk jeg på han, smilte, sa jeg liker han og gledet meg til å se han igjen. Det kan ikke oppleves kaldt eller avvisende, tvert imot tror jeg det ble for mye for han. Og hadde han faktisk vært interessert hadde han jo kontaktet meg etter dette. Har også tenkt med andre menn at jeg kanskje fremstår forvirrende og uinteressert, hvor jeg derfor har sendt en melding og sagt at jeg er interessert i å møtes igjen (og det har kostet meg mye da jeg frykter avvisning), da har jeg fått null svar. Anonymkode: a1661...043 Nå vet jeg ikke hvordan all kommunikasjon og vibbe mellom dere var, men at du stryker han, smiler og sier at du liker han behøver ikke å bety en verdens ting egentlig, satt i den helhetlige sammenhengen. Det er jo bare hyggelige gester på en måte, og sånn jeg forstår så datet dere bare, så derfor ligger det ikke så mye forpliktelse eller forklaringsplikt dere i mellom. Mulig han ble skremt ja, og også mulig han "likte" ideen om en utilgjengelig kvinne? derfor blir jo spørsmålet; hvorfor ender du opp der? er det et mønster? Og er du "utilgjengelig" fordi du forventer å bli såret? kanskje akkuratt som han forventer å bli såret(?) kan jo hende han også har det vondt Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #70 Del Skrevet 7. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vet jeg ikke hvordan all kommunikasjon og vibbe mellom dere var, men at du stryker han, smiler og sier at du liker han behøver ikke å bety en verdens ting egentlig, satt i den helhetlige sammenhengen. Det er jo bare hyggelige gester på en måte, og sånn jeg forstår så datet dere bare, så derfor ligger det ikke så mye forpliktelse eller forklaringsplikt dere i mellom. Mulig han ble skremt ja, og også mulig han "likte" ideen om en utilgjengelig kvinne? derfor blir jo spørsmålet; hvorfor ender du opp der? er det et mønster? Og er du "utilgjengelig" fordi du forventer å bli såret? kanskje akkuratt som han forventer å bli såret(?) kan jo hende han også har det vondt Anonymkode: fb9d8...b15 Ja, det er veldig interessante spørsmål, for jeg syns også det er ganske sprøtt at jeg alltid ender opp der. Jeg er utilgjengelig siden jeg forventer å bli såret ja, men ikke på en direkte avvisende måte. Er heller avventende og tilbakeholden i kommunikasjonen med mindre fyren viser masse interesse. Men jeg er som regel veldig flørtende, genuin og følelsesmessig åpen tidlig i relasjonen når jeg ser han liker meg også, samtidig som jeg sliter med å uttrykke behov, og derfor skrur meg av og blir kald mot vedkommende om jeg opplever at han kanskje er useriøs med meg eller utstråler at han kan være en avvisende person. Men jeg opplevde denne mannen som trygg, derfor tørte jeg å «slå på», og derfor opplevdes det mye verre ut at han ikke var interessert. Dette høres sikkert forvirrende ut alt sammen. Anonymkode: a1661...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #71 Del Skrevet 7. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter pris på konstruktive råd og tar det til meg. Men akkurat med han her fyren, så strøk jeg på han, smilte, sa jeg liker han og gledet meg til å se han igjen. Det kan ikke oppleves kaldt eller avvisende, tvert imot tror jeg det ble for mye for han. Og hadde han faktisk vært interessert hadde han jo kontaktet meg etter dette. Har også tenkt med andre menn at jeg kanskje fremstår forvirrende og uinteressert, hvor jeg derfor har sendt en melding og sagt at jeg er interessert i å møtes igjen (og det har kostet meg mye da jeg frykter avvisning), da har jeg fått null svar. Anonymkode: a1661...043 Bare det at du skriver "og det har kostet meg mye da jeg frykter avvisning" forteller ALT om deg og "menna" dine:) Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #72 Del Skrevet 7. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig interessante spørsmål, for jeg syns også det er ganske sprøtt at jeg alltid ender opp der. Jeg er utilgjengelig siden jeg forventer å bli såret ja, men ikke på en direkte avvisende måte. Er heller avventende og tilbakeholden i kommunikasjonen med mindre fyren viser masse interesse. Men jeg er som regel veldig flørtende, genuin og følelsesmessig åpen tidlig i relasjonen når jeg ser han liker meg også, samtidig som jeg sliter med å uttrykke behov, og derfor skrur meg av og blir kald mot vedkommende om jeg opplever at han kanskje er useriøs med meg eller utstråler at han kan være en avvisende person. Men jeg opplevde denne mannen som trygg, derfor tørte jeg å «slå på», og derfor opplevdes det mye verre ut at han ikke var interessert. Dette høres sikkert forvirrende ut alt sammen. Anonymkode: a1661...043 Han var vel ikke en trygg person da! men hvordan finner du en trygg person? Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #73 Del Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Han var vel ikke en trygg person da! men hvordan finner du en trygg person? Anonymkode: fb9d8...b15 Jeg møtte en gang en trygg mann i 2012, så jeg prøver å minne meg selv på han. Bare oste av hele fyren at han var følelsesmessig tilgjengelig og virkelig likte meg, for mer enn sex også. For min del er en stabil kommunikasjon og atferd alfa omega, det er egentlig alt som skal til for å føle at han er trygg. Men må altså tilbake til 2012 for å huske siste mannen som slik. Anonymkode: a1661...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #74 Del Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en gang en trygg mann i 2012, så jeg prøver å minne meg selv på han. Bare oste av hele fyren at han var følelsesmessig tilgjengelig og virkelig likte meg, for mer enn sex også. For min del er en stabil kommunikasjon og atferd alfa omega, det er egentlig alt som skal til for å føle at han er trygg. Men må altså tilbake til 2012 for å huske siste mannen som slik. Anonymkode: a1661...043 men han såret deg til slutt? Anonymkode: fb9d8...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #75 Del Skrevet 7. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: men han såret deg til slutt? Anonymkode: fb9d8...b15 Nei ❤️ Han måtte flytte til USA. Så kun gode opplevelser med han. Anonymkode: a1661...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #76 Del Skrevet 7. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ❤️ Han måtte flytte til USA. Så kun gode opplevelser med han. Anonymkode: a1661...043 eeeh... "forlot" deg da:) same shit, different wrapping, men hyggelig at du fikk oppleve det:) Anonymkode: fb9d8...b15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #77 Del Skrevet 17. mai 2020 På 5.5.2020 den 12.16, AnonymBruker skrev: Ja. Skal vi gi sex til dem, bør vi virkelig kreve noe tilbake. Monogami. Bare så irriterende og trist at det er så bruk og kast-mentalitet ute og går.. husker han til og med sa at han «i hvert fall ikke var en som ble kald og ghostet folk»! Også gjorde han akkurat det. Feiging.. Anonymkode: 5f591...3c0 Holder på med en gutt nå..Starter denne guttens navn på A, og er fra oslo/Moss? Anonymkode: 5fa24...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #78 Del Skrevet 17. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Holder på med en gutt nå..Starter denne guttens navn på A, og er fra oslo/Moss? Anonymkode: 5fa24...35f Hvordan fikk dere kontakt? Anonymkode: 5fa24...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #79 Del Skrevet 17. mai 2020 På 7.5.2020 den 22.07, AnonymBruker skrev: Mulig han var jævlig utspekulert, ikkesant? han OGSÅ! Folk som er såret og redde for å bli såret er som regel kalde og avvisende, sånn er det bare, og folk plukker det opp, dryppvis, Spiller ingen rolle hvor sensitiv, omsorgsfull og empatisk du er/ tror du er. Det spiller heller ingen rolle om du har en "god" grunn til å være skeptisk til menn, menn er ikke problemet! Som et tankeekspriment, se for deg en veldig sjenert og unnvikende person, tror du ikke mange opplever vedkommende som arrogant, utilgjengelig, kald osv osv..? og tror du ikke folk blir usikre og skeptiske når de plutselig ser andre sider av denne personen? Da spiller det på en måte ingen rolle hvordan denne sjenerte personen ser på seg selv, og om vedkommende er morsom, empatisk, omsorgsfull osv. Det er ikke andre sin oppgave å jobbe for å finne ut av, man får tilbake det man sender ut, og da kan man ikke bli så skuffet når det ikke går veien, og man kan ikke skylde på andre. Man må jobbe med seg selv isåfall. Du kommer bare til å møte de samme "kjipe" personene eller skape dem om til det, gang på gang, og du har sikkert hatt han du ser etter ved deg hele tiden Anonymkode: fb9d8...b15 Fint sagt!! Anonymkode: 5fa24...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #80 Del Skrevet 17. mai 2020 La meg gjette. Dere ble kjent på nettdating?? Klassisk. Du må ta deg god tid, møte mennesker i virkelige liv. Også et godt råd. Juvelene finner man gjerne blant dem som ikke skriker høyest. Anonymkode: 26c24...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå