AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #21 Del Skrevet 5. mai 2020 Så mye drittsekker blant mannfolk dessverre, Anonymkode: 1bf22...11d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2020 #22 Del Skrevet 5. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Skal vi gi sex til dem, bør vi virkelig kreve noe tilbake. Monogami. Bare så irriterende og trist at det er så bruk og kast-mentalitet ute og går.. husker han til og med sa at han «i hvert fall ikke var en som ble kald og ghostet folk»! Også gjorde han akkurat det. Feiging.. Anonymkode: 5f591...3c0 Jævla dush bag... æsj for en ekkel type.. er som jeg har sagt kan ikke stole på noen i dagens samfunn. Kun deg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #23 Del Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Jævla dush bag... æsj for en ekkel type.. er som jeg har sagt kan ikke stole på noen i dagens samfunn. Kun deg selv. Helt riktig! Jeg mener oppriktig at det hadde vært bedre å gå tilbake til 50-tallet, hvor menn oftest måtte til horehus for å få seg noe, og lot kvinnene som var interessert i forhold og giftemål faktisk være i fred. Jeez 🙄 Anonymkode: 5f591...3c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #24 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg har litt vanskelig for å tenke at det ikke er mer bak her. Å legge ned måneder med dating for å få seg ett ligg? Jeg ville nok ha sørget for å hatt en viss mengde sex, hvis jeg først skulle spekulert i det. Anonymkode: 97dc3...051 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #25 Del Skrevet 5. mai 2020 Har veldig mye erfaring, skal ikke legge ut om det her, men kan si litt om hva jeg tenker. Har ikke sex med noen jeg ikke er i et godt etablert forhold med, og det over tid. Søte ord preller av, hvertfall hvis det er på grensen til smiger,nå vet jeg ikke om den fyren drev med framtidsbløff i tillegg, men opplever jeg et snev av det avslutter jeg relasjonen. Det er vanskelig å finne ekte mennesker, tll slutt blir du så erfaren at du gjennomskuer skuespillerne, det er faktisk ikke normalt og holde på slik. Du er bedre uten. Anonymkode: d721f...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #26 Del Skrevet 5. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mye drittsekker blant mannfolk dessverre, Anonymkode: 1bf22...11d Cluster B TYPER-JA. Anonymkode: d721f...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #27 Del Skrevet 5. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mye drittsekker blant mannfolk dessverre, Anonymkode: 1bf22...11d Nå må dere faktisk kutte ut! Det er like mange damer som holder på på akkurat samme måte. Ghoster, fader ut, veldig på i begynnelsen så forsvinner de.På akkurat samme måte som beskrevet i denne tråden. Kan godt være at det er flere menn en kvinner som gjør det, men for meg virker det som hele datingmarkedet er slik idag. Man kan veldig fort bli skuffet om man legger for mye i en slik relasjon for tidlig. Vi snakker måneder og "puff" så er de borte, interesser forsvinner som dugg for solen. Uansett om det er kvinner eller menn, noe sier meg at da har de funnet andre som de anser som bedre, sier ikke ifra og fader deg ut. For de har ikke guts til å slå opp på en skikkelig måte. Anonymkode: 09d41...a1f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #28 Del Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere faktisk kutte ut! Det er like mange damer som holder på på akkurat samme måte. Ghoster, fader ut, veldig på i begynnelsen så forsvinner de.På akkurat samme måte som beskrevet i denne tråden. Kan godt være at det er flere menn en kvinner som gjør det, men for meg virker det som hele datingmarkedet er slik idag. Man kan veldig fort bli skuffet om man legger for mye i en slik relasjon for tidlig. Vi snakker måneder og "puff" så er de borte, interesser forsvinner som dugg for solen. Uansett om det er kvinner eller menn, noe sier meg at da har de funnet andre som de anser som bedre, sier ikke ifra og fader deg ut. For de har ikke guts til å slå opp på en skikkelig måte. Anonymkode: 09d41...a1f Du burde kutte ut, du snakker om andre mennesker på en særdeles ufin måte. Funnet noen bedre? Hjelpes. Jeg dater en litt tjukk mann nå med unger på slep, hvis han mister interessen for en kvinne som meg, så er det i hvert fall ikke det at man ikke er bra nok som er problemet. Da er det heller at han av en eller annen grunn ikke er tilgjengelig emosjonelt eller bruker meg som en selvtillitsboost. Jeg er veldig pen og han vanlig, som med de fleste mennene jeg har sjans på. Han eksen jeg var samboer med i mange år var både veldig kjekk, smart, tilgjengelig, null unger eller fæle ekser og var veldig snill og gavmild. De mennene som prøver seg på meg i dag har en del ekstra, mangler hår, er ikke så smarte eller byr lite på seg selv, får bare hjemmedate og de har aldri tid til meg, prioriterer alt annet enn meg, er lite tilgjengelig på telefon. Er gjerrige og lite generøse ved å gi meg komplimenter eller behandle meg som en verdig kvinne. Når aldri inn til menn lenger og de har blitt noen kjipinger og kjedelige er de også. I senga er de lite kreative og virker generelt enkle og uinteressante. Jeg fatter ikke åssen mange kvinner i dag kan sitte å si at de er i lykkelige forhold, får mye sex og kjærlighet, ekteskap og unger. Ja for menn snakker aldri om å gifte seg eller få barn lenger. Anonymkode: 01349...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. mai 2020 #29 Del Skrevet 5. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid smartest å vente med sex til ekteskapet. Da slipper dere å bli såret på denne måten. Joda, da vet jeg at mange kvinner her vil arrestere meg. Hevde at sex er viktig og at det er viktig at man må teste at man passer seksuelt sammen. Sludder mener jeg, er man skikkelig glad i hverandre og elsker hverandre blir sexen god uansett. Du kan ikke få både pose og sekk. Enten venter du og unngår å bli såret, eller så får du risikere å bli brukt og få hjertet ditt knust. Ditt valg. Anonymkode: 8eba8...70c Akkurat som ekteskap er målet for de fleste kvinner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #30 Del Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har veldig mye erfaring, skal ikke legge ut om det her, men kan si litt om hva jeg tenker. Har ikke sex med noen jeg ikke er i et godt etablert forhold med, og det over tid. Søte ord preller av, hvertfall hvis det er på grensen til smiger,nå vet jeg ikke om den fyren drev med framtidsbløff i tillegg, men opplever jeg et snev av det avslutter jeg relasjonen. Det er vanskelig å finne ekte mennesker, tll slutt blir du så erfaren at du gjennomskuer skuespillerne, det er faktisk ikke normalt og holde på slik. Du er bedre uten. Anonymkode: d721f...180 Det synes jeg høres smart ut, å vente med sex til man er ganske etablert sammen. Men det er ikke akseptert i dagens samfunn. I dag skal man slenge med Kjønnsorganene på kommando. Sex betyr ikke noe lenger og folk er helt kobla ut. Forhold, sex og unger er så status i dag og jeg har sett så mange stygge eksempler på akkurat dette i virkeligheten. Er så mye rare folk der ute, både damer og menn som har veldig rare holdninger og oppførsel i et parforhold... jeg blir skremt. Så jeg lurer på om et parforhold er noe jeg ønsker, da jeg selv har erfart gjennom andre par og meg selv, at det oftest bare er stress og veldig rare og uheldige sider kommer fram ved tiden. Anonymkode: 01349...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #31 Del Skrevet 5. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt riktig! Jeg mener oppriktig at det hadde vært bedre å gå tilbake til 50-tallet, hvor menn oftest måtte til horehus for å få seg noe, og lot kvinnene som var interessert i forhold og giftemål faktisk være i fred. Jeez 🙄 Anonymkode: 5f591...3c0 Ja! Hvorfor kan ikke disse j* mannfolka finne seg damer som også ønsker moro? Har selv hatt datingprofiler der jeg liker begge kjønn, og det var flere damer der med «moro» som ønske. Jeg skriver i profilen at jeg ikke ønsker kontakt med noen om de ikke er interessert i parforhold og unger! Eller har noe å gi som partner. Hvorfor tåler ikke folk at man ønsker plass eller krever noe av de? Alle skal være så utilgjengelige hele forbaska tiden og kostbare og gjerrige, dette gjelder i andre relasjoner også! Selv har jeg mye jeg ønsker å gi andre og spesielt en partner. Blir så irritert på folk. De mannfolka som tar kontakt med meg, mener de kan gi meg dette for så å oppføre seg snålt og utilgjengelige etterhvert som vanlig, er bare sykt latterlige og ynkelige mennesker. Ikke mye mann der nei og lite medmenneske og kan ikke ha det så bra med seg selv. Anonymkode: 01349...c8a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #32 Del Skrevet 5. mai 2020 Ja, avsluttet dette igår.. sa at jeg følte vi ønsket forskjellige ting utifra relasjonen. Han spurte om vi skulle møtes eller ringes og snakkes om det. Jeg svarte kanskje litt sånn «sure» tilbake, men sa ja til og enten ringes eller møtes. Så hørte jeg ikke noe mer. Nå driver jeg og lurer på om jeg var for brå, om jeg skulle ha ventet litt og sett an.. det var bare det at uansett hvor opptatt han har vært, så har han alltid hatt tid til å sende meg en liten melding. Men nå gikk det plutselig så lang tid.. og typisk etter at vi hadde hatt sex. Samtidig føler jeg at dersom han virkelig ville ha snakket om dette og evnt oppklart noen misforståelser, ville han vel ha snakket til meg? 😕 Prøvd..? Jeg ringte han, men han tok ikke tlf. Skal la dette ligge nå og fokusere på å gå videre, men det gjør vondt. Anonymkode: 5f591...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. mai 2020 #33 Del Skrevet 6. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Hvorfor kan ikke disse j* mannfolka finne seg damer som også ønsker moro? Har selv hatt datingprofiler der jeg liker begge kjønn, og det var flere damer der med «moro» som ønske. Jeg skriver i profilen at jeg ikke ønsker kontakt med noen om de ikke er interessert i parforhold og unger! Eller har noe å gi som partner. Hvorfor tåler ikke folk at man ønsker plass eller krever noe av de? Alle skal være så utilgjengelige hele forbaska tiden og kostbare og gjerrige, dette gjelder i andre relasjoner også! Selv har jeg mye jeg ønsker å gi andre og spesielt en partner. Blir så irritert på folk. De mannfolka som tar kontakt med meg, mener de kan gi meg dette for så å oppføre seg snålt og utilgjengelige etterhvert som vanlig, er bare sykt latterlige og ynkelige mennesker. Ikke mye mann der nei og lite medmenneske og kan ikke ha det så bra med seg selv. Anonymkode: 01349...c8a Spot on ja hvorfor kan ikke de som bare vil ha moro holde seg til de som bare vil ha moro. Istede for å leke ned folks følelser for sex. Det er så lavmål at fy... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. mai 2020 #34 Del Skrevet 6. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, avsluttet dette igår.. sa at jeg følte vi ønsket forskjellige ting utifra relasjonen. Han spurte om vi skulle møtes eller ringes og snakkes om det. Jeg svarte kanskje litt sånn «sure» tilbake, men sa ja til og enten ringes eller møtes. Så hørte jeg ikke noe mer. Nå driver jeg og lurer på om jeg var for brå, om jeg skulle ha ventet litt og sett an.. det var bare det at uansett hvor opptatt han har vært, så har han alltid hatt tid til å sende meg en liten melding. Men nå gikk det plutselig så lang tid.. og typisk etter at vi hadde hatt sex. Samtidig føler jeg at dersom han virkelig ville ha snakket om dette og evnt oppklart noen misforståelser, ville han vel ha snakket til meg? 😕 Prøvd..? Jeg ringte han, men han tok ikke tlf. Skal la dette ligge nå og fokusere på å gå videre, men det gjør vondt. Anonymkode: 5f591...3c0 Tror du gjorde riktig. Du satte ned foten for deg selv. Han sloss ikke for noe prat eller oppklaring... hadde det vært noen han var oppriktig glad i hadde han ringt sporentreks og spurt hva dette var? Det er normalt i mitt hode. Typisk svar fra sånne menn er.. men vi kan vel være venner uten sex og ta en kaffe? Hvorfor sier de sånt når de in real aldri oppfører seg som en venn det gjør jo at man blir enda mer irritert på dem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #35 Del Skrevet 6. mai 2020 regner med det var samtykkende sex fra begge parter. Ut over det var det vel ikke underskrevet noen avtaler? Anonymkode: ea737...284 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #36 Del Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Bente1234 skrev: Tror du gjorde riktig. Du satte ned foten for deg selv. Han sloss ikke for noe prat eller oppklaring... hadde det vært noen han var oppriktig glad i hadde han ringt sporentreks og spurt hva dette var? Det er normalt i mitt hode. Typisk svar fra sånne menn er.. men vi kan vel være venner uten sex og ta en kaffe? Hvorfor sier de sånt når de in real aldri oppfører seg som en venn det gjør jo at man blir enda mer irritert på dem. Ja, jeg er enig i det.. jeg hadde gjort det samme selv dersom jeg virkelig hadde brydd meg og ønsket en oppklaring. Jeg vet jeg kanskje virket litt bestemt med det jeg sa, men likevel behøver vel ikke det å ha betydd noe? Huff.. han så så mye på meg, smilte som en tulling hver gang jeg så på han, men det var vel bare en illusjon.. Anonymkode: 5f591...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #37 Del Skrevet 6. mai 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg er enig i det.. jeg hadde gjort det samme selv dersom jeg virkelig hadde brydd meg og ønsket en oppklaring. Jeg vet jeg kanskje virket litt bestemt med det jeg sa, men likevel behøver vel ikke det å ha betydd noe? Huff.. han så så mye på meg, smilte som en tulling hver gang jeg så på han, men det var vel bare en illusjon.. Anonymkode: 5f591...3c0 En kvalitetsmann som bryr seg hadde selvsagt(!!) ikke latt deg forsvinne uten å gidde å ta tlf en gang. Tenkt deg om han var din bestevenninne, da hadde du med en gang krevd mer og ikke skjønt noenting over slik oppførsel. Du har faktisk lov å forvente det samme av en mann, du hadde jo gitt han bekreftelse hvis det var andre veien. Blås i hva han har på deg, vær glad du oppdaget hvordan han før et forhold, selv om jeg forstår at du sørger og har det vondt ❤️ Anonymkode: a1661...043 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #38 Del Skrevet 6. mai 2020 Dette høres vondt ut. Jeg ville nok personlig ikke sagt noe, og heller latt han være den som evt tok kontakt igjen. Og da ville jeg avvist. Men hvor lang tid har det gått egentlig? Har han noen grunn? Anonymkode: fa7ff...e52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #39 Del Skrevet 6. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvalitetsmann som bryr seg hadde selvsagt(!!) ikke latt deg forsvinne uten å gidde å ta tlf en gang. Tenkt deg om han var din bestevenninne, da hadde du med en gang krevd mer og ikke skjønt noenting over slik oppførsel. Du har faktisk lov å forvente det samme av en mann, du hadde jo gitt han bekreftelse hvis det var andre veien. Blås i hva han har på deg, vær glad du oppdaget hvordan han før et forhold, selv om jeg forstår at du sørger og har det vondt ❤️ Anonymkode: a1661...043 Det er så sant, så sant! Han gidder ikke en gang ta en telefon. Jeg er ikke «verdt» det en gang.. men samtidig vet jeg nå hvordan det egentlig er. Og jeg er litt takknemlig over at jeg fant ut av dette nå.. og satte ned foten 😕 Takk for forståelse, dette gjør så vondt.. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres vondt ut. Jeg ville nok personlig ikke sagt noe, og heller latt han være den som evt tok kontakt igjen. Og da ville jeg avvist. Men hvor lang tid har det gått egentlig? Har han noen grunn? Anonymkode: fa7ff...e52 Jeg kommer ikke til å si noe mer til han. Har heldigvis litt stolthet. Hvor lang tid siden jeg avsluttet det? Jeg gjorde det igår. Jeg vet ikke om han har noen grunn utenom krevende arbeid. Uansett føler jeg at det ikke er noen grunn egentlig.. 😕 Ser man verdien i personen vil man ta kontakt, føler jeg.. Anonymkode: 5f591...3c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #40 Del Skrevet 6. mai 2020 Synes du gjorde helt riktig TS. Du avsluttet det på grunn av helt manglende respons fra han. Det er det eneste man kan gjøre overfor menn som oppfører seg sånn. Enten det eller bare la det flyte ut i sanden. Men jeg synes det er bedre å bare få sagt ifra for sin egen del, og for å vise at man ikke finner seg i mer. Dessverre er det en del menn som er helt idioter og ikke har noen respekt for kvinner. Anonymkode: 1bf22...11d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå