AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Handling over ord. Jeg tok nesten alt han sa med en klype salt, fordi jeg vet at menn kan si ALT. «Du er så nydelig og bryr deg virkelig om andre», «jeg er så heldig som får være med deg», «savner deg masse». Jeg så på handlingene hans, og over et par måneder så jeg at han tok initiativ, ikke presset meg til sex.. og han spanderte på meg, virket beskyttende, holdt hender, kysset meg offentlig og virket oppriktig ivrig og glad i meg. Så lå vi sammen.. og bam. Ingen kontakt på flere dager.. jeg merker godt at ting har forandret seg. Kontakten er ikke den samme. Jeg ser ikke på meg selv som naiv, og jeg er egentlig ikke overrasket.. dessverre. Men det gjør likevel vondt. 😕 Jeg innser jo at han etter all sannsynlighet ikke likte meg på den måten uansett.. Noen andre med lignende erfaringer? Jeg tenker å avslutte ting, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Sende en melding? Jeg merker at jeg ikke orker sånn oppførsel. Jeg vil videre.. Anonymkode: 5f591...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Aldri opplevd slikt, men har ikke vært med så mange så er nok derfor. Dette virker jo som om spiser deg litt opp innvendig, ikke la en annen person ta den energien ut av deg. Du er masse verdt, og jo fortere han kom seg bort jo fortere kan du bli ferdig med han og finne deg en som er verdt å bruke tid på. Det er litt teit av han, men samme det. Bruk litt tid på å sørge over at det er over, at det var litt dårlig gjort mot deg(fordi det er dårlig gjort å gjøre slik mot andre). Så lukker du de tankene. Du er sterk ts, ikke glem det! Anonymkode: 636d1...5ee 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd slikt, men har ikke vært med så mange så er nok derfor. Dette virker jo som om spiser deg litt opp innvendig, ikke la en annen person ta den energien ut av deg. Du er masse verdt, og jo fortere han kom seg bort jo fortere kan du bli ferdig med han og finne deg en som er verdt å bruke tid på. Det er litt teit av han, men samme det. Bruk litt tid på å sørge over at det er over, at det var litt dårlig gjort mot deg(fordi det er dårlig gjort å gjøre slik mot andre). Så lukker du de tankene. Du er sterk ts, ikke glem det! Anonymkode: 636d1...5ee Takk for oppmuntrende ord 💕 Ja, jeg har innsett at dette tar for mye energi og det gjør meg mer trist enn glad. Og sånn skal det jo ikke være. Anonymkode: 5f591...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Del Skrevet 5. mai 2020 Nettopp opplevd det samme (ikke første gangen heller), og fyren gjorde det hele verre ved å late som om at han var redd jeg var mest ute etter sex dagen etter og liksom håpte jeg likte han, da jeg forsikret han om at jeg virkelig liker han og derfor lå med han ble han kald og avmålt på alle meldingene før han ble stille, tydelig han mistet interessen av at jeg tørte å gi av meg selv tilbake 💔 trodde også at jeg endelig har møtt en genuin og snill mann. Menn vil bare ha kalde kvinner de ikke kan få, virker det som. Sender deg en stor klem ts, det er grovt vondt å gå på denne smellen flere ganger, tørre å stole på at denne fyren bryr seg bare for å oppdage at ikke han gjorde det heller. Og vi kvinner er sårbare etter sex, som gjør det en million ganger verre. Jeg er våken i natt kun pga dette. Likevel vil jeg si at du har gjort det du kan i denne situasjonen, du ventet og han jobbet for å vise seg som noe han ikke var, du har ikke gjort noe galt og det er ikke noe i veien med deg, bare han. Anonymkode: a1661...043 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2020 #5 Del Skrevet 5. mai 2020 Jo flere ganger man opplever dette jo lettere vil en avise videre for å beskytte deg selv. Som igjen mest sannsynlig gjør at man kan komme til å avvise en ekte mann. Det er trist men sant. Menn ødelegger for seg selv og andre menn ved slik oppførsel. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 Uff TS, leit å høre. Det er bare å tenke at han ikke er verdt følelsene dine og gå videre. Du har ikke gjort noe feil her, du ga det tid, ventet til dere var blitt godt kjent og alt. Om han hele tiden bare var der for jakten og sex, eller om han følte at det manglet noe på den sexuelle kjemien er ikke godt å si, men uansett så er det ikke akseptabel oppførsel. Jeg ville nok bare sendt en melding og sagt at du føler at ting har endret seg, og at du syns det er like greit å avslutte. Anonymkode: f5745...48d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 Hadde dere ikke sex før etter flere måneder?? Anonymkode: 31ead...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Del Skrevet 5. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere ikke sex før etter flere måneder?? Anonymkode: 31ead...777 ditto! Anonymkode: 9e948...406 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Del Skrevet 5. mai 2020 Det er alltid smartest å vente med sex til ekteskapet. Da slipper dere å bli såret på denne måten. Joda, da vet jeg at mange kvinner her vil arrestere meg. Hevde at sex er viktig og at det er viktig at man må teste at man passer seksuelt sammen. Sludder mener jeg, er man skikkelig glad i hverandre og elsker hverandre blir sexen god uansett. Du kan ikke få både pose og sekk. Enten venter du og unngår å bli såret, eller så får du risikere å bli brukt og få hjertet ditt knust. Ditt valg. Anonymkode: 8eba8...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #10 Del Skrevet 5. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp opplevd det samme (ikke første gangen heller), og fyren gjorde det hele verre ved å late som om at han var redd jeg var mest ute etter sex dagen etter og liksom håpte jeg likte han, da jeg forsikret han om at jeg virkelig liker han og derfor lå med han ble han kald og avmålt på alle meldingene før han ble stille, tydelig han mistet interessen av at jeg tørte å gi av meg selv tilbake 💔 trodde også at jeg endelig har møtt en genuin og snill mann. Menn vil bare ha kalde kvinner de ikke kan få, virker det som. Sender deg en stor klem ts, det er grovt vondt å gå på denne smellen flere ganger, tørre å stole på at denne fyren bryr seg bare for å oppdage at ikke han gjorde det heller. Og vi kvinner er sårbare etter sex, som gjør det en million ganger verre. Jeg er våken i natt kun pga dette. Likevel vil jeg si at du har gjort det du kan i denne situasjonen, du ventet og han jobbet for å vise seg som noe han ikke var, du har ikke gjort noe galt og det er ikke noe i veien med deg, bare han. Anonymkode: a1661...043 Så trist at du også er i samme situasjon 😕 Klem til deg! Ikke første gang jeg har opplevd dette, heller.. er så lei. Menn er gode på å si ting og pushe på det de vil ha, også blir det totalt uinteressant når de har oppnådd det. Veldig manipulerende, men vi er sterkere og bedre enn dette! Håper du fikk sove litt i natt. 💛 1 time siden, Bente1234 skrev: Jo flere ganger man opplever dette jo lettere vil en avise videre for å beskytte deg selv. Som igjen mest sannsynlig gjør at man kan komme til å avvise en ekte mann. Det er trist men sant. Menn ødelegger for seg selv og andre menn ved slik oppførsel. Ja, helt klart. Jeg har nå avsluttet min relasjon.. har opplevd lignende flere ganger før, og nå er det heldigvis lettere å stå opp for seg selv og avslutte med en gang jeg merker noe. Huff Det klaffer liksom aldri for meg.. føler at noe er iveien med meg. Blir jo helt matt og ødelagt av slikt. Anonymkode: 5f591...3c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2020 #11 Del Skrevet 5. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trist at du også er i samme situasjon 😕 Klem til deg! Ikke første gang jeg har opplevd dette, heller.. er så lei. Menn er gode på å si ting og pushe på det de vil ha, også blir det totalt uinteressant når de har oppnådd det. Veldig manipulerende, men vi er sterkere og bedre enn dette! Håper du fikk sove litt i natt. 💛 Ja, helt klart. Jeg har nå avsluttet min relasjon.. har opplevd lignende flere ganger før, og nå er det heldigvis lettere å stå opp for seg selv og avslutte med en gang jeg merker noe. Huff Det klaffer liksom aldri for meg.. føler at noe er iveien med meg. Blir jo helt matt og ødelagt av slikt. Anonymkode: 5f591...3c0 Samme her jeg tør snart ikke treffe noen og ikke gjort på lenge. Så fort de nevner sex prat så stikker jeg. Tolker det som bare ute etter sex. Alle må også ha frem den biten at hvis kjemien stemmer er de åpen for sex på første date... nok til at jeg avslutter.. orker ikke det forventningen fra han om kanskje blir det sex. Bedre å kunne slappe av å bli ordentlig kjent først før en kommet dit. Men ligger kanskje i menns natur å skulle prøve seg så fort som mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2020 #12 Del Skrevet 5. mai 2020 Det har ført til null dates på 5 mnd’er men heller det for min del. Så langt mellom de seriøse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 5. mai 2020 #13 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg ville valgt å gå videre uten kontakt og hvis jeg ble kontaktet ville jeg svart at jeg setter handling over ord og at du derfor har valgt å gå videre etter handlingene og manglende respons. #ferdigsnakka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #14 Del Skrevet 5. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid smartest å vente med sex til ekteskapet. Da slipper dere å bli såret på denne måten. Joda, da vet jeg at mange kvinner her vil arrestere meg. Hevde at sex er viktig og at det er viktig at man må teste at man passer seksuelt sammen. Sludder mener jeg, er man skikkelig glad i hverandre og elsker hverandre blir sexen god uansett. Du kan ikke få både pose og sekk. Enten venter du og unngår å bli såret, eller så får du risikere å bli brukt og få hjertet ditt knust. Ditt valg. Anonymkode: 8eba8...70c 1800-tallet ringte og ville ha de forskrudde meningene dine tilbake. Anonymkode: 643e9...a68 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #15 Del Skrevet 5. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Handling over ord. Jeg tok nesten alt han sa med en klype salt, fordi jeg vet at menn kan si ALT. «Du er så nydelig og bryr deg virkelig om andre», «jeg er så heldig som får være med deg», «savner deg masse». Jeg så på handlingene hans, og over et par måneder så jeg at han tok initiativ, ikke presset meg til sex.. og han spanderte på meg, virket beskyttende, holdt hender, kysset meg offentlig og virket oppriktig ivrig og glad i meg. Så lå vi sammen.. og bam. Ingen kontakt på flere dager.. jeg merker godt at ting har forandret seg. Kontakten er ikke den samme. Jeg ser ikke på meg selv som naiv, og jeg er egentlig ikke overrasket.. dessverre. Men det gjør likevel vondt. 😕 Jeg innser jo at han etter all sannsynlighet ikke likte meg på den måten uansett.. Noen andre med lignende erfaringer? Jeg tenker å avslutte ting, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Sende en melding? Jeg merker at jeg ikke orker sånn oppførsel. Jeg vil videre.. Anonymkode: 5f591...3c0 Jeg lurer på hvordan han opplever deg? Det høres ut som han har gitt masse av seg selv, vist deg respekt osv. Anonymkode: 6b6a4...3cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #16 Del Skrevet 5. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1800-tallet ringte og ville ha de forskrudde meningene dine tilbake. Anonymkode: 643e9...a68 Det er jo desverre noe i det. Dagens situasjon gjør at menn kan bruke og kaste over en lav sko. Nesten så man må gå tilbake til 1800-talls praksisen for å unngå det. Anonymkode: 1bc17...e15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. mai 2020 #17 Del Skrevet 5. mai 2020 17 minutter siden, Bente1234 skrev: Det har ført til null dates på 5 mnd’er men heller det for min del. Så langt mellom de seriøse. Trist at du har den erfaringen? Jeg har datet flere de siste mnd som ikke har dratt fram sex i det heletatt. Nå har det ikke blitt noe mer enn noen få møter med noen av dem da, men det går jo på at kjemien ikke helt har vært der. Det har vært hyggelig og oppegående menn. Men jeg luker da bort en del som tar kontakt altså, som ymter om seex tidlig. Nå har jeg noen spesifikke interesser som jeg ser etter hos mennene, og da dreier praten seg fort om det temaet og kommer ikke så naturlig inn på sex heller. Jeg må også innrømme at jeg selv "dumpet" en etter sex... Men tar selvkritikk på at jeg burde ventet lengre med sex. Hadde møttes 4 ganger, før det ble "langdate" med middag, vin, overnatting. Og det endte med sex. Og parallelt oppdaget jeg når vi var sammen sånn i omtrent et døgn så kom det fram sider som viste at vi overhodet ikke kom til å funke sammen. Er ikke stolt av det. Men har gjort det samme før også, hvor det har blitt et forhold som varte en god stund. Så det er ikke alltid så lett å vurdere. Men det er absolutt lurt å drøye sex og prøve å bli godt kjent først ja. Selv om det aldri er noen garanti heller. Men å vente til man er gift er bare tull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #18 Del Skrevet 5. mai 2020 Sier som Patti Stanger: "No sex before monogamy!" Sparer deg for mye tullete fuckboys. Anonymkode: 92050...4dd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2020 #19 Del Skrevet 5. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier som Patti Stanger: "No sex before monogamy!" Sparer deg for mye tullete fuckboys. Anonymkode: 92050...4dd Synd at det skal være sånn og men skal en sikre seg er det ikke langt fra sannheten😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #20 Del Skrevet 5. mai 2020 Ja. Skal vi gi sex til dem, bør vi virkelig kreve noe tilbake. Monogami. Bare så irriterende og trist at det er så bruk og kast-mentalitet ute og går.. husker han til og med sa at han «i hvert fall ikke var en som ble kald og ghostet folk»! Også gjorde han akkurat det. Feiging.. Anonymkode: 5f591...3c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå