thei Skrevet 1. juli 2005 #21 Skrevet 1. juli 2005 Hei igjen!! Leste nå at jeg skapte litt debatt her!! Jeg har nok et litt dårlig selvbilde ja men er vant med å veie rundt 65 kg og legger utrulig fort på meg, det er veldig slitsomt. Men det er ganske sant at en må ta utgangspunlt i hvordan en selv føler det med seg selv. Jobber med ei som er like høy som meg og som veier 62 kilo og syns det er fælt, men det er fordi hun er vant til å veie rundt 50... det blir liksom hun om det!! jeg syns ikke at de som veier 10-20 kilo mer enn meg trenger være elefanter fordet om, det kommer veldig an på klær og utstråling mener jeg!! Men men i det hele prøver jeg å se på meg selv mer positivt og heller kjøper noen nye klær i riktige størrelser- det hjelper!!
Tusseline Skrevet 1. juli 2005 #22 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har ikke vanskeligheter med å se det. Selv blir jeg kjempelei meg når jenter som veier 50 kg mener de er tykke. Men da må jeg tenke på at inni hodet deres føler de det, slik jeg har hatt det selv, og som jeg sliter litt med enda. Mvh Yvonne Enig med Yvonne.
Letti Skrevet 3. juli 2005 #23 Skrevet 3. juli 2005 Hei! Selv veide jeg 83 for fem seks uker siden og er 164 høy. Nå har jeg slitt meg ned til 78 og det merkes faktisk veldig mye på klærne og hele holdningen min er anderledes. Må innrømme at jeg har ikke slitt så veldig, har hatt tannverk og kiloene har gått av seg selv. Men for en motivasjon jeg har fått. Har selv et mål på 60 kilo, men jeg skal ta ti kilo som første mål og så får jeg se da om jeg fremdeles mener at jeg bør gå ned mer. Det er ikke lett og jeg er helt enig i at når man sitter og leser om de som ikke er fornøyde med titalls kilo mindre og kanskje høyere enn meg, da må jeg klype meg i armen og si at det kan ikke være riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå