AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Er det noen som har bruker en av dem og vet? Anonymkode: ea99b...0d4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Sverger til CeraVe. Rensene er de beste jeg har vært borte i, uavhengig av merke. Rensene er ikke laget for å fjerne sminke, så her bør du ha en cleansing oil/balm i tillegg. Ut fra hva jeg har sett skal ikke CeraVe sin sminkefjerner være så innmari god, så har ikke prøvd denne. Anbefaler Clinique sin Take the day of Cleansing Balm. Ikke så dyr, varer lenge, lett å få tak i og fjerner selv den tjukkeste maska. Anonymkode: b861b...7a5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sverger til CeraVe. Rensene er de beste jeg har vært borte i, uavhengig av merke. Rensene er ikke laget for å fjerne sminke, så her bør du ha en cleansing oil/balm i tillegg. Ut fra hva jeg har sett skal ikke CeraVe sin sminkefjerner være så innmari god, så har ikke prøvd denne. Anbefaler Clinique sin Take the day of Cleansing Balm. Ikke så dyr, varer lenge, lett å få tak i og fjerner selv den tjukkeste maska. Anonymkode: b861b...7a5 Men hvis man bare bruker lett sminke som bb cream og solkrem, tar den det? Da blir vel balmen litt i meste laget? Anonymkode: ea99b...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå