Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Mange jenter går idag med så tettsittende dongribukser at ein skulle nesten tru de var sprøytet på. kroppen. Dette til tross for at det advares mot å gå med for trange /tettsittende klær, og det kan vera skadeleg for kroppen. Er det fordi jenter synes det er sexy, og de ønsker på denne måten å fremheve / vise figuren sin igjennom valg av klestilen . ? https://veientilhelse.no/9-farer-ved-a-bruke-trange-klaer/ >Vel, det ser ut som om kvinner endrer klestilen når de kommer opp i en viss alder. Endret 4. mai 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Hvemmmm bryr seg, la oss nå får gå med hva søren vi vil. Anonymkode: 37430...577 9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Trang bukse fører til dårlig lufting av musa. Resultat: sur mus Anonymkode: 06110...674 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 De er ikke trange. Det er stretch. Anonymkode: 667f1...bb1 17
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Fordi det dessverre er det de fleste kvinnebukser er! Jeg har aldri likt det, men det er jo liksom sånn de fleste kvinnebukser 'skal være' Anonymkode: 9af76...590 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, Jegerikkeminskyld skrev: "jeg gjør det fordi jeg liker det" Sjansen for at du gjør det nettopp fordi det er mote, er veldig stor. Enig med deg, ts. Anonymkode: 0b9ea...a89
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvemmmm bryr seg, la oss nå får gå med hva søren vi vil. Anonymkode: 37430...577 Hvemmmmm bryr seg om noen går nakne, la oss søren få gå nakne og blotte f...a om vi vil. 🤢 Anonymkode: 49e7b...e32 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 Prøver å unngå de bukser som er for trange i skrittet. Liker ikke å vise frem hele under stellet... Anonymkode: 49e7b...e32
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 Fordi vi har runde hofter og løse bukser detter av. Anonymkode: 667f1...bb1 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 Bruker elastiske bukser, så de føles ikke stramme mot kroppen. Føler meg fin i det, ja det fremhever figuren min, men ikke på bekostning av komfort. Anonymkode: 3def1...3dc 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Skrevet 4. mai 2020 Jeg går alltid i tettsittende bukser. Men de er ikke trange. Veldig stretchy. Felles for dem er at de er veldig behagelige på. Jeg synes de er mer behagelige å bruke enn løse bukser. Spesielt med tanke på at jeg har smale hofter, noe som gjør at låra "gnikker" når jeg går. Tynne løse bukser gnikkes da "oppover". Funker med dongeri, men det er ikke like behagelig igjen, Anonymkode: 02d0b...7a4 5
Pia Sofia Skrevet 4. mai 2020 #14 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Jeans med stretch, dvs de som ser trangest ut, puster! Jeg tror mye av grunnen er at kvinner har så forskjellig fasong og veldig få jeans sitter bra hvis det ikke er stretch, siden vi går så mye ut og inn. Sånn er det ihvertfall for meg. Vil ikke ha glippe på ryggen bare for at den skal sitte over rumpa o.l. Endret 4. mai 2020 av Pia Sofia 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 4. mai 2020 #15 Skrevet 4. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen for at du gjør det nettopp fordi det er mote, er veldig stor. Enig med deg, ts. Anonymkode: 0b9ea...a89 Du la ikke merke til hermetegnene?
AnonymBruker 42 Skrevet 4. mai 2020 #16 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Mange jenter går idag med så tettsittende dongribukser at ein skulle nesten tru de var sprøytet på Jeg går også i trange "dongeri-bukser" (dongeri ) Det ser bedre ut! Så enkel er det, og det er akkurat like behagelig. Ikke at jeg trenger å dra "frosken", for det har jeg også hatt endel underholdning av å være vitne til 😂 Edit.... Hvorfor i all verden ligger denne tråden under "seksualitet" ? Edit igjen.... OK .... ser det nå, når jeg leste OP. en gang tæll.... Endret 4. mai 2020 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #17 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har trange bukser fra diverse kjedebutikker fordi de koster 79kr på salg. De er jo ikke trange-trange, dagens bukser er jo stretchy og ikke beinknusende som de kanskje var på 70tallet. Og så syns jeg det er litt morsomt å vifte med rumpa, må innrømme det. Anonymkode: 8894f...548 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #18 Skrevet 4. mai 2020 1 hour ago, Anonym Bruker said: Dette til tross for at det advares mot å gå med for trange /tettsittende klær, og det kan vera skadeleg for kroppen. Er det sædkvaliteten deres du tenker på? Anonymkode: ea057...737 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mai 2020 #19 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har trange bukser fra diverse kjedebutikker fordi de koster 79kr på salg. De er jo ikke trange-trange, dagens bukser er jo stretchy og ikke beinknusende som de kanskje var på 70tallet. Og så syns jeg det er litt morsomt å vifte med rumpa, må innrømme det. Anonymkode: 8894f...548 Morsomt å gå med trange bukser å vifte m/ rumpa. Ja, du er så ærlig ¨innrømme at at det ligger en baktanke bak 😃
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mai 2020 #20 Skrevet 4. mai 2020 49 minutter siden, Alkoholist skrev: Fordi man ser tynnere ut med det. Fordi man ser tynnere ut en man egentlig er ?. Nå er det vel klærne som bør tilpasses den kroppen man har, og ikkje kroppen som skal tilpasses klærne fordi ein skal føle seg attraktiv, og moteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå