Gå til innhold

Hvorfor går de fleste kvinnfolk m/ trange bukser ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Mange jenter går idag  med så  tettsittende dongribukser at ein skulle nesten tru de var sprøytet på. kroppen.    Dette til tross for at det advares mot å gå med for trange  /tettsittende  klær, og det kan vera skadeleg for kroppen.   

Er det fordi jenter synes det er sexy, og de  ønsker på denne  måten  å fremheve / vise figuren  sin igjennom valg av klestilen .  ? 

https://veientilhelse.no/9-farer-ved-a-bruke-trange-klaer/

3-ta-p%C3%A5-bukser.jpg

>Vel, det ser ut som om kvinner endrer klestilen når de kommer opp i en viss alder. 

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvemmmm bryr seg, la oss nå får gå med hva søren vi vil.

Anonymkode: 37430...577

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Trang bukse fører til dårlig lufting av musa. Resultat: sur mus

Anonymkode: 06110...674

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke trange. Det er stretch.

Anonymkode: 667f1...bb1

• Liker 17
Skrevet

"jeg gjør det fordi jeg liker det" 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det dessverre er det de fleste kvinnebukser er! Jeg har aldri likt det, men det er jo liksom sånn de fleste kvinnebukser 'skal være' 

Anonymkode: 9af76...590

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jegerikkeminskyld skrev:

"jeg gjør det fordi jeg liker det" 

Sjansen for at du gjør det nettopp fordi det er mote, er veldig stor. ;)  Enig med deg, ts.

Anonymkode: 0b9ea...a89

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvemmmm bryr seg, la oss nå får gå med hva søren vi vil.

Anonymkode: 37430...577

Hvemmmmm bryr seg om noen går nakne, la oss søren få gå nakne og blotte f...a  om vi vil. 🤢

Anonymkode: 49e7b...e32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å unngå de bukser som er for trange i skrittet. Liker ikke å vise frem hele under stellet...

Anonymkode: 49e7b...e32

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi har runde hofter og løse bukser detter av. 

Anonymkode: 667f1...bb1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bruker elastiske bukser, så de føles ikke stramme mot kroppen. Føler meg fin i det, ja det fremhever figuren min, men ikke på bekostning av komfort. 

Anonymkode: 3def1...3dc

• Liker 4
Gjest Alkoholist
Skrevet

Fordi man ser tynnere ut med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid i tettsittende bukser. Men de er ikke trange. Veldig stretchy. Felles for dem er at de er veldig behagelige på. Jeg synes de er mer behagelige å bruke enn løse bukser. Spesielt med tanke på at jeg har smale hofter, noe som gjør at låra "gnikker" når jeg går. Tynne løse bukser gnikkes da "oppover". Funker med dongeri, men det er ikke like behagelig igjen,

Anonymkode: 02d0b...7a4

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeans med stretch, dvs de som ser trangest ut, puster!

Jeg tror mye av grunnen er at kvinner har så forskjellig fasong og veldig få jeans sitter bra hvis det ikke er stretch, siden vi går så mye ut og inn. Sånn er det ihvertfall for meg. Vil ikke ha glippe på ryggen bare for at den skal sitte over rumpa o.l.

Endret av Pia Sofia
  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at du gjør det nettopp fordi det er mote, er veldig stor. ;)  Enig med deg, ts.

Anonymkode: 0b9ea...a89

Du la ikke merke til hermetegnene? 

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Mange jenter går idag  med så  tettsittende dongribukser at ein skulle nesten tru de var sprøytet på

Jeg går også i trange "dongeri-bukser"  (dongeri :fnise: ) Det ser bedre ut! Så enkel er det, og det er akkurat like behagelig. Ikke at jeg trenger å dra "frosken", for det har jeg også hatt endel underholdning av å være vitne til 😂

Edit.... Hvorfor i all verden ligger denne tråden under "seksualitet" ? :klo:

Edit igjen.... OK .... ser det nå, når jeg leste OP. en gang tæll....

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trange bukser fra diverse kjedebutikker fordi de koster 79kr på salg. De er jo ikke trange-trange, dagens bukser er jo stretchy og ikke beinknusende som de  kanskje var på 70tallet.

Og så syns jeg det er litt morsomt å vifte med rumpa, må innrømme det. 

Anonymkode: 8894f...548

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Anonym Bruker said:

Dette til tross for at det advares mot å gå med for trange  /tettsittende  klær, og det kan vera skadeleg for kroppen.

Er det sædkvaliteten deres du tenker på?

Anonymkode: ea057...737

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trange bukser fra diverse kjedebutikker fordi de koster 79kr på salg. De er jo ikke trange-trange, dagens bukser er jo stretchy og ikke beinknusende som de  kanskje var på 70tallet.

Og så syns jeg det er litt morsomt å vifte med rumpa, må innrømme det. 

Anonymkode: 8894f...548

Morsomt å gå med trange bukser å vifte m/ rumpa.    Ja, du er så ærlig ¨innrømme at at det ligger en baktanke bak 😃

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
49 minutter siden, Alkoholist skrev:

Fordi man ser tynnere ut med det. 

Fordi man ser tynnere ut en man egentlig er ?.    Nå er det vel klærne som bør tilpasses den kroppen man har, og ikkje kroppen som skal tilpasses klærne fordi ein skal føle seg attraktiv, og moteklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...