Gå til innhold

Betyr jeg ikke noe lenger? Vil han skjule at han har ei søster til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem, som gnager meg mye.. Det har seg slik at jeg har en bror som driver podcast med noen kompiser, og jeg er, som trofast søster, den som lytter til alle episodene. Resten av familien min er litt mer «nevermind..» og de tenker nok at dette er enda ett av disse fjollete påfunnene til min bror (han har liksom aldri fulgt helt standardmalen, for å si det sånn).. Jeg er jo glad i broren min, og tenker at dette er min måte å vise at jeg interesserer meg og tenker på ham, altså søskenkjærlighet for REAL, hvis dere skjønner. Nå har det seg slik at i disse episodene som er spilt inn, tror det nærmer seg 20-ish, så har HELE min familie blitt referert til, til og med SVOGER!!, mens jeg, den omsorgsfulle og søte søsteren, er IKKE ENGANG NEVNT!! Ikke med ett ord!! Jeg lurer da? Er det jeg som er oversensitiv? Betyr jeg ikke noe lenger? Vil han skjule at han har ei søster til? Hva skjer liksom?? For meg er det vondt og sårt. Så mitt spørsmål er: what to doooo?? Setter pris på alle innspill.

Anonymkode: 8bbc1...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten spørre han om hvorfor. Vanskelig for oss å være synsk og vite hvorfor han ikke nevner deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nevnt på hvilken måte? Kan det være at han skjermer om det på noe vis? Noen ganger er det kjærlighet i det å ikke bli nevnt også.

Anonymkode: bba18...cc2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt vesentlig å vite hvilken kontekst de andre i familien er nevnt. Har det vært aktuelt til emnene de snakket om? Ble alle nevnt samtidig eller separat, ved forskjellige historier eller anekdoter?

Anonymkode: d9aec...ae5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo selv at du er den eneste i familien som hører på og bryr seg.

Hadde syns det var lettere å spøke om/dele historier om personer jeg viste ikke hørte på.

Anonymkode: d453b...08c

• Liker 4
Skrevet

Godt mulig du ikke er nevnt, fordi han vet du hører på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I sosiale medier så nevner jeg ALDRI den personen som betyr aller, aller mest for meg. Vedkommende er for viktig og jeg vil aldri dele noe om denne personen. Det er for nært og privat (ikke en kjæresterelasjon).

Anonymkode: 05e0b...3fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som flere sier, han nevner deg ikke fordi han vet at du hører på. Du må roe deg ned! Han er broren din, og hvis du er så søt og kjærlig som du skal ha det til, er det klart han bryr seg og er glad i deg akkurat som de andre!

Anonymkode: 38ea2...4e2

AnonymBruker
Skrevet
På 5.5.2020 den 2.02, AnonymBruker skrev:

Som flere sier, han nevner deg ikke fordi han vet at du hører på. Du må roe deg ned! Han er broren din, og hvis du er så søt og kjærlig som du skal ha det til, er det klart han bryr seg og er glad i deg akkurat som de andre!

Man må ikke være så søt og kjærlig for at noen skal være glade i deg, det må du skjønne vel?? Er ikke sånn virkeligheten fungerer. Ofte er det de som er stikk motsatt som ofte blir verdsatt og elsket. Å være glade i noen handler ikke om å si pene ting hele tiden, men viser med handling at man vil være rundt personen, vise respekt og inkluderer. Disse som ikke er så søte og kjærlige blir alltid inkludert, nevnt og folk vil være rundt de, ENDA de snakker stygt om personen. 

Anonymkode: d3f1b...b01

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke være så søt og kjærlig for at noen skal være glade i deg, det må du skjønne vel?? Er ikke sånn virkeligheten fungerer. Ofte er det de som er stikk motsatt som ofte blir verdsatt og elsket. Å være glade i noen handler ikke om å si pene ting hele tiden, men viser med handling at man vil være rundt personen, vise respekt og inkluderer. Disse som ikke er så søte og kjærlige blir alltid inkludert, nevnt og folk vil være rundt de, ENDA de snakker stygt om personen. 

Anonymkode: d3f1b...b01

Jeg har ikke sagt at man MÅ være søt og kjærlig for at noen skal være glad i en? 🤦‍♀️

Høres ut som du har hatt virkelige problemer med utestenging.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...