pia mater Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Noen som har gode treningsprogrammer for styrketrening som passer fint til opptrening for hele kroppen? Har manualer og strikk liggende. Har vært plaget med utmattelse etter kyssesyken i over et halvt år, og klarer nå endelig å gå turer ute i skogen uten å bli utslitt i et par dager. Men kjenner jeg har mistet mye muskulatur! Har tidligere vært ok trent men fikk mye styrketrening "gratis" gjennom kampsport. Trenger da et program nå som er rolig nok til å ikke ødelegge all motivasjon, men som får kroppen min i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, pia mater skrev: Noen som har gode treningsprogrammer for styrketrening som passer fint til opptrening for hele kroppen? Har manualer og strikk liggende. Har vært plaget med utmattelse etter kyssesyken i over et halvt år, og klarer nå endelig å gå turer ute i skogen uten å bli utslitt i et par dager. Men kjenner jeg har mistet mye muskulatur! Har tidligere vært ok trent men fikk mye styrketrening "gratis" gjennom kampsport. Trenger da et program nå som er rolig nok til å ikke ødelegge all motivasjon, men som får kroppen min i gang igjen! Fysio. Jo fordi dette er et såpass omfattende felt at ufaglærte ikke skal borti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mai 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Fysio. Jo fordi dette er et såpass omfattende felt at ufaglærte ikke skal borti. Meeen så er det stengt her enda. Forstår tankegangen, men kroppen min er ikke såpass på "bunn". Trenger mer tips til grunnleggende programmer som er lette å komme i gang med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2020 #4 Del Skrevet 4. mai 2020 2 minutter siden, pia mater skrev: Meeen så er det stengt her enda. Forstår tankegangen, men kroppen min er ikke såpass på "bunn". Trenger mer tips til grunnleggende programmer som er lette å komme i gang med. Beste tipset mitt er vanlig bevegelse uten å anstrenge deg. Gå og bruk lette vekter/strikk for å komme i gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Del Skrevet 4. mai 2020 Når åpner fysio? Gå turer i mellomtiden. Evt legg inn noen knebøy, situps og lignende på turen din. Så får du hjelp av fysio når de åpner igjen. Anonymkode: 53daa...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 Min fysio har åpnet igjen, du får dobbeltsjekke Men jeg ville også ha startet med en time eller to der. Anonymkode: c9290...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå