AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har en mannlig venn som bruker trinde forsterker på tånegler. Han bruker pearl så tærne skinner litt i perle farge Er dette greit Anonymkode: 192fe...81c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Hold opp. Vi er ikke interessert i dine fantasier om strømpebukser og neglelakk. Anonymkode: defda...6de 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mannlig venn som bruker trinde forsterker på tånegler. Han bruker pearl så tærne skinner litt i perle farge Er dette greit Anonymkode: 192fe...81c Hvem er vi til å bestemme om dette er greit eller ikke? Hvor mener du vi kan gå å lese fasitsvaret på dette? Anonymkode: 4b852...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mannlig venn som bruker trinde forsterker på tånegler. Han bruker pearl så tærne skinner litt i perle farge Er dette greit Anonymkode: 192fe...81c Jeg hadde ikke funnet det fint eller tiltrekkende, kanskje det er mer attraktivt blandet transer og homofile. Anonymkode: 4b852...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå