Væren Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Siden det er en barnesang, putter jeg spørsmålet inn her: Jeg jobber i barnehage. En kollega av meg sier det er to verst på sangen "Nede på stasjonen". Det verset har jeg aldri hørt! 1. verset er sånn: Nede på stasjonen, tidlig en morgen står alle togene så pent på rad Mann på lokomotivet sveiver på et håndtak Tsju, tsju, tsju, tsju - toget går! 2. verset begynner visstnok slik: Toget drar avgårde, opp igjennom skåret Men der mangler vi resten! Noen som kan hjelpe?
Gjest melli ikke innlogget Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Toget drar av gårde opp igjennom skåret, toget drar avgårde til neste stasjon. Mann på lokomativet blåser i en fløyte, piip,piip,piip, toget går. Mener det er sånn.
Gjest lok-fører Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Toget kjører fortere, fortere, fortere, toget kjører fortere langt av sted. Trær, hus og blomster suser forbi oss, sh, sh, sh - toget går. Toget kjører saktere, saktere, saktere, toget kjører saktere inn mot en stasjon. mannen på lokomotivet sveiver på et håndtak, sh,sh, sh toget står. (synges med passende tempo )
Væren Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2005 Tusen takk skal dere ha! Kjempeflott! Det er ikke den ting man ikke får svar på her på KG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå