Bonito Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Er det noen som har erfaring med hundegårdmerket "Robust"? Er det verdt å legge pengene i eller er det andre merker som er bedre? 😊
Min_hund_er_Grå Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Finner mange hundegårder som heter Robust. Om du har en link til den du tenker på? På generelt grunnlag så kan jeg si at disse element hundegårdene er bra, enkle å sette opp. Ser man litt rundt så kommer dem i standard str på elementene. 1,8 m x 1,2 m Det som varierer er tykkelsen på materialene brukt. Nettmaske str og tråd tykkelse. Tykkere gods gir jo en "sikrere" gård. Noen produsenter har noen ekstra løsninger, som mat/vann skåler på svivel, slik at man ikke trenger å gå inn i hundegården for å skifte dette. Du får også med kun rette spiler, slik at hunden ikke kan klatre. 1
Bonito Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2020 6 timer siden, Min_hund_er_Grå skrev: Finner mange hundegårder som heter Robust. Om du har en link til den du tenker på? På generelt grunnlag så kan jeg si at disse element hundegårdene er bra, enkle å sette opp. Ser man litt rundt så kommer dem i standard str på elementene. 1,8 m x 1,2 m Det som varierer er tykkelsen på materialene brukt. Nettmaske str og tråd tykkelse. Tykkere gods gir jo en "sikrere" gård. Noen produsenter har noen ekstra løsninger, som mat/vann skåler på svivel, slik at man ikke trenger å gå inn i hundegården for å skifte dette. Du får også med kun rette spiler, slik at hunden ikke kan klatre. Tenkte denne typen: https://www.allsikring.no/hundegarder
Min_hund_er_Grå Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Dette er en helt grei hundegård. Slik midt på treet omtrent. Av denne type hundegård. Du blir nok fornøyd. Jeg har 2 som ligner og er fornøyd, Har også hatt 2 av den billige typen som er ei ramme hvor du strekker nettinggjerdet rundt. Den løsningen er ikke å anbefale. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå