Gå til innhold

lår som gnisser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest -wenche-

Hva gjør man når man ikke er av de slankeste og nå som sommeren er her med skjørt og slikt?

Hvis jeg har på meg skjørt gnisser lårene mot hverandre og jeg blir sår etterhvert. Og når jeg sitter blir det klamt og varmt og ekkelt...

Er det bare meg som har det problemet? Hva gjør andre når dere har skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er utrolig vondt! Jeg hadde det også sånn helt til jeg fant en slags tights i en undertøysbutikk i Helsinki. Jeg har ikke sett det i Norge, men det burde være mulig å få tak i. "Shortsen" er veldig behagelig, ikke varm, og rekker ca 10 cm kortere enn knærne. Den er hudfarget, så hvis skjørtet blåser litt opp, synes den nesten ikke.

Anbefales virkelig, så lykke til med letingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kort glatt lys sykkelbukse. Talkum kan også være en løsning, men for min del av kortere varighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg har rett og slett kjøpt meg en hudfarget panty med ben a la sykkelshorts, men har kjøpt den såpass stor at den ikke presser inn noe særlig, bare beskytter såre lår. Og greit at den er hudfaget, for da synes den ikke gjennom lyse kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -wenche-

Takk for svar. Tenkte nok at jeg ikke var den eneste, men jeg har liksom heller ikke pratet med noen om dette... virker som alle rundt meg er slanke og har tynne lår slik at de ikke trenger "polstring"...

Jeg har også en sykkelbukse, men det blir varmt. Tror jeg skal på utkikk etter panty eller noe sånt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, jeg ble også veldig glad for å høre at det var flere med samme problem!

Jeg har undersøkt litt, og funnet ut at min panty heter flexees long leg.

Jeg føler ikke jeg blir spesielt varm av den, faktisk føles det bedre med den på enn uten, fordi det ikke blir så klamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Jeg tar på meg bukse om jeg skal gå lange avstander :wink:

Å bli svett og klam mellom lårene blir man nok uansett kroppstørrelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke jeg blir spesielt varm av den, faktisk føles det bedre med den på enn uten, fordi det ikke blir så klamt.

Enig, det er min erfaring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og lårene gnisser uansett. Svette og friksjon. Fins ikke andre alternativer enn at det ikke er bare hud mot hud. Bruk litt lange shorts for å dekke lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg leste kjapt igjennom tråden. Og det finnes tynne "undertøystights" å få tak i.

Sloggy fører dem. De er i stretchbomull, hvite med en blondekant nederst.

Tror jeg betalte rundt en hundrings for dem.

Veldig gode å ha på og jeg har ikke opplevd at de har sklidd opp så mye.

Vært en avgjørende faktor for at jeg har begynt å like skjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...