Gå til innhold

Liker store og overvektige damer... klarer ikke tenne på andre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele mitt korte liv, (er 21 år), kun vært tiltrukket av overvektige damer. Ikke sånn at jeg tenner på alle, men først og fremst på min egen alder og innen en viss kroppstype, gjerne stor og rund, men ansiktspen. Har aldri vært spesielt tiltrukket, i alle fall ikke seksuelt av slanke kvinner. Får rett og slett ikke tenning. Eneste jeg har vært sammen med var veldig høy, stor og tung, og det var for min del helt fantastisk. Jeg lurer på om det er vanlig at man kun tiltrekkes en type - eller vil jeg være i stand til å ha samleie med en slankere eller bare litt fyldig dame også? Har jeg på en måte innstilt hjernen min slik at det kun vil være mulig for meg å være tent av store damer?

Anonymkode: 30b1f...4db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle blir tiltrukke av forskjellige ting, og det e helt greit! Bare pass på at du ikke avstår å bli kjent med ei jenta førdi ho ikkje e stor, det blir litt dumt hvis du går glipp av kjærligheten i ditt liv bare pga utsende:/

Anonymkode: f32ba...15a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å ha en type, ja. Kan være du blir både forelska og tent om du møter ei slank jente der alt bare sier "klikk",pga personen hun er. Men er jo bare å fortsette å treffe store damer om du vil det, ingen som kan stoppe deg der. Så lenge du passer på at hun også er en god kjæreste🙂

Anonymkode: 5fce1...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er deg selv du liker mere når du er sammen med store damer? Dine "feil og skavanker" blir ikke et tema da.

Anonymkode: f9398...937

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele mitt korte liv, (er 21 år), kun vært tiltrukket av overvektige damer. Ikke sånn at jeg tenner på alle, men først og fremst på min egen alder og innen en viss kroppstype, gjerne stor og rund, men ansiktspen. Har aldri vært spesielt tiltrukket, i alle fall ikke seksuelt av slanke kvinner. Får rett og slett ikke tenning. Eneste jeg har vært sammen med var veldig høy, stor og tung, og det var for min del helt fantastisk. Jeg lurer på om det er vanlig at man kun tiltrekkes en type - eller vil jeg være i stand til å ha samleie med en slankere eller bare litt fyldig dame også? Har jeg på en måte innstilt hjernen min slik at det kun vil være mulig for meg å være tent av store damer?

Anonymkode: 30b1f...4db

Dette er nok et litt feilinnstilt begjær.

Men ikke la deg prege av det. Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: cfd82...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også tenner fortere på jenter som har noen kilo ekstra, det har som regel ikke med vekta å gjøre, for de må være "tykk" på rette måten. 

Det er selve kroppsfasongen som jeg tenner på, og da er det som regel de med noen ekstra kilo som klarer å fremheve det best, det er smal midje, stor rumpe, runde lår, det som er litt mindre viktig er størrelsen på puppene. Bare ratioen holder seg så er vekten litt underordnet, til en viss grense da.

Dette tenningmønsteret er slett ikke uvanlig, da mannfolk er evulosjonsmessig programmert til å like en spesiell fasong som viser god evne til å få barn, og ikke minst at de er kommet i "rett" alder for å få barn.

Men jeg er ikke der at jeg ikke klarer å tenne på andre om de ikke er overvektig, men det er noe med kroppen forklart ovenfor som trigger ekstra. (og du trenger heller ikke være overvektig for å ha disse trigger punktene, men de blir forsterket av det)

Anonymkode: dbc11...9e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like normalt som å tenne på slanke damer? Alle har sin greie :) 

Anonymkode: 0a4df...6a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje det er deg selv du liker mere når du er sammen med store damer? Dine "feil og skavanker" blir ikke et tema da.

Det er en veldig fordomsfull holdning. Ikke alle ser på høy vekt som en "feil".

Anonymkode: cebc3...331

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Drit i kjerringene her som svarer noe annet! 

Anonymkode: f3124...f8d

• Liker 4
Skrevet

Vi har da alle en type dame eller mann som vi tenner seksuelt på? Når det kommer til sex så er ingenting unormalt. Så slapp av og nyt din foretrukne tiltrekning.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle blir tiltrukke av forskjellige ting, og det e helt greit! Bare pass på at du ikke avstår å bli kjent med ei jenta førdi ho ikkje e stor, det blir litt dumt hvis du går glipp av kjærligheten i ditt liv bare pga utsende:/

Anonymkode: f32ba...15a

Håper du sier det samme om det hadde vært omvendt. Men det hadde du vel ikke gjort, eller? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt vanlig. Drit i kjerringene her som svarer noe annet! 

?

Anonymkode: 99932...71a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

?

Hva trenger du hjelp med? :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva trenger du hjelp med? :) 

Svar fra deg om hvordan du vet kjønnet på dem som har svart i tråden.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar fra deg om hvordan du vet kjønnet på dem som har svart i tråden.

Det er et kvinneforum. Lett å anta. 🙄🙄

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er et kvinneforum. Lett å anta. 🙄🙄

Er du kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne?

Er du en creep? 

• Liker 2
Skrevet

Hei TS,

Ikke er det uvanlig og ikke er det sykt. Så hva er problemet?

Det er hvis du har en kjæreste, og hun har ei venninne som er enda større og du oppdager at du blir mer opptatt av venninna nettopp fordi hun er større, at du skal se opp. Det kan fort bli problematisk.

Og så er det noen som har en greie med å "tvangsfore" dama for å få henne enda større, hvis det blir en greie, så skal du også se opp, for det er helsefarlig for henne. (Jada, det er helsefarlig å være overvektig, men man trenger da ikke gjøre det verre enn det er?)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en veldig fordomsfull holdning. Ikke alle ser på høy vekt som en "feil".

Anonymkode: cebc3...331

Kan en holdning være både fordomsfull og riktig. Eller er det feil utelukkende fordi du mener det er fordomsfullt?

Poenget var uansett at om man ikke er sammen med noen som er perfekt, så slapper man mere av med seg selv en og derfor har det bedre.

Skrevet

Det er ikke noe snilt for den normalvektige jenta å tvinge seg selv til å like henne, og det er ikke noe snilt mot den overvektige jenta å hele tiden tenke at du burde vært med noen andre når du er med henne. Stå for det du finner attraktivt. Det er ikke noe ulovlig, så hvorfor føle så vondt rundt det? Vær heller obs om du har interesser for å gjøre dama enda større. Det er forskjell på å like de som de er om de går litt opp eller ned, og det å føle at de må bli enda mer når de allerede er store. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...