Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørter litt med en kollega, tror jeg. Dvs, vet ikke engang om han tolker det slik, men vil tro det. Det er litt spenning i hverdagen, men vi er begge opptatte.

Men jeg skjønner ikke hvordan noe som er så feil kan føles så bra? 

Anonymkode: 9dc15...e82

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flørter litt med en kollega, tror jeg. Dvs, vet ikke engang om han tolker det slik, men vil tro det. Det er litt spenning i hverdagen, men vi er begge opptatte.

Samme her, gjort det i flere år og det munnet ut i sex etterhvert. Umulig å komme seg unna nå, vi er hekta og gift begge to🙃

Anonymkode: 6d5d1...5ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her, gjort det i flere år og det munnet ut i sex etterhvert. Umulig å komme seg unna nå, vi er hekta og gift begge to🙃

Woops😆

Litt som de som begynner med hasj og og blir narkomane😜

Bør vel gi meg mens leken er god. Begynne med strikkhopp eller noe i stedet🙄

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Woops😆

Litt som de som begynner med hasj og og blir narkomane😜

Bør vel gi meg mens leken er god. Begynne med strikkhopp eller noe i stedet🙄

Haha, ja kan virkelig ikke anbefale det. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med det. Jeg innledet et forhold til en kollega. Mannen min fant det ut, førte til mye vondt og til slutt skilsmisse. Er sammen med han jeg var utro med, men savner eksmannen min og livet vårt. Angrer!! 

Anonymkode: 945cc...521

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flørta med en i fjor og sa det til han. Han tok det fint. Han likte det også siden han rødma. Begge er opptatt. 

Fortalte han hvor sjekk han var i uniform osv. 

Anonymkode: 1dc02...a9d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med det. Jeg innledet et forhold til en kollega. Mannen min fant det ut, førte til mye vondt og til slutt skilsmisse. Er sammen med han jeg var utro med, men savner eksmannen min og livet vårt. Angrer!! 

Anonymkode: 945cc...521

Greit å vite at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Lett å glemme når man er betatt.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flørta med en i fjor og sa det til han. Han tok det fint. Han likte det også siden han rødma. Begge er opptatt. 

Fortalte han hvor sjekk han var i uniform osv. 

Sjekk? 

Anonymkode: eb8f0...bc8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det selv i en dårlig periode av forholdet (ikke samboer, gift, felles barn da). Fant ut at han andre kun var ute etter flørt over nett og ikke gå videre.. Ingenting fysisk skjedde heldigvis og nå har jeg fullt fokus på å fikse forholdet jeg er i. Jeg mistenker han kollegaen har dame, eller roter rundt med damer. 

Samtidig har jeg funnet ut at jeg sannsynligvis ville dødd av dårlig samvittighet om jeg fysisk faktisk var utro. Fikk innimellom dårlig samvittighet over flørting via sosiale medier, men ble en slags syk avhengighet når han ga meg komplimenter og "så meg" når jeg følte kjæresten ikke gjorde det. Dette varte et helt år... 

Anonymkode: 13c53...1a5

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk? 

Anonymkode: eb8f0...bc8

Kjekk skulle det stå 

Skrevet

En uskyldig flørt på jobben bør jo ikke være farlig, men det en nok en del som ikke klarte å stoppe i tide. Det er så lett å bli hektet og det ene fører til det andre. Så spørsmålet er om du nå leker med ilden....?

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Hartroa said:

En uskyldig flørt på jobben bør jo ikke være farlig, men det en nok en del som ikke klarte å stoppe i tide. Det er så lett å bli hektet og det ene fører til det andre. Så spørsmålet er om du nå leker med ilden....?

Fare for det. Oppmerksomhetssyk bekreftelsessøkende kjerring er jeg blitt. Blir litt irritert på meg selv egentlig. Bah... 😫 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...