AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Er det noen praktisk forskjell på hvem av samboer og meg som står som eier og hvem som står som medeier av bilen. Anonymkode: c2d5b...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Hmm, er man medeier i en bil, eller i lånet ? For viste ikke 2 tykken kunne stå som eier av en bil? Kan man det så må jeg jo registrere bobilen vår også på mannen. Er jo tross alt vår bil. Anonymkode: 14665...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 Hmm, står registrert partner eller ektefelle der. Da kan vel ikke samboere gjøre det? Anonymkode: 14665...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Del Skrevet 4. mai 2020 Bare lurer. Vi har kjøpt en felles bil. Samboer står som eier og jeg som medeier. Lurer bare på om det egentlig har noen betydning. Anonymkode: c2d5b...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Del Skrevet 4. mai 2020 Det vil jo alltid ha betydning ved salg. Men har aldri noensinne sett man har to eiere når man sjekker opp en bil. Så derfor trodde jeg ikke det gikk. Men ser jo det går, dog står det jo kun ektefelle og registrert partner kan ha medeierskap i en bil. Anonymkode: 14665...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Del Skrevet 4. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen praktisk forskjell på hvem av samboer og meg som står som eier og hvem som står som medeier av bilen. Anonymkode: c2d5b...741 Kommer på selvangivelsen til den som eier, men bortsett fra det har det ingen betydning. Anonymkode: 8cbab...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 Det er egentlig bare kluss. Da vi solgte bil med medeier i fjor måtte samboeren også signere kontrakten...hun var på et kjøpesenter 4 mil unna. :S Anonymkode: 2d828...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 6. mai 2020 #8 Del Skrevet 6. mai 2020 Medeiere på bil er ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Del Skrevet 6. mai 2020 Høres ut som hun har ballene dine i vesken sin... Du burde ta dem tilbake... Du kan trenge dem Anonymkode: d4310...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Del Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som hun har ballene dine i vesken sin... Du burde ta dem tilbake... Du kan trenge dem Anonymkode: d4310...02a Når single menn uttaler seg om andre menns kjønnsdeler blir det gjerne litt kvalmt. Trippelprikker for å signalisere tanketomhet er heller ikke verdens fremste argument. Sukk. Anonymkode: 2d828...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Del Skrevet 6. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Når single menn uttaler seg om andre menns kjønnsdeler blir det gjerne litt kvalmt. Trippelprikker for å signalisere tanketomhet er heller ikke verdens fremste argument. Sukk. Anonymkode: 2d828...ef6 With such elegant words you must have a general arts degree. Sukk... Anonymkode: d4310...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå