Gå til innhold

Eier og medeier på bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen praktisk forskjell på hvem av samboer og meg som står som eier og hvem som står som medeier av bilen.

Anonymkode: c2d5b...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hmm, er man medeier i en bil, eller i lånet ? For viste ikke 2 tykken kunne stå som eier av en bil? Kan man det så må jeg jo registrere bobilen vår også på mannen. Er jo tross alt vår bil.

Anonymkode: 14665...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm, står registrert partner eller ektefelle der. Da kan vel ikke samboere gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare lurer. Vi har kjøpt en felles bil. Samboer står som eier og jeg som medeier. Lurer bare på om det egentlig har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vil jo alltid ha betydning ved salg. Men har aldri noensinne sett man har to eiere når man sjekker opp en bil. Så derfor trodde jeg ikke det gikk. Men ser jo det går, dog står det jo kun ektefelle og registrert partner kan ha medeierskap i en bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen praktisk forskjell på hvem av samboer og meg som står som eier og hvem som står som medeier av bilen.

Kommer på selvangivelsen til den som eier, men bortsett fra det har det ingen betydning.

Anonymkode: 8cbab...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er egentlig bare kluss. Da vi solgte bil med medeier i fjor måtte samboeren også signere kontrakten...hun var på et kjøpesenter 4 mil unna. :S

Anonymkode: 2d828...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som hun har ballene dine i vesken sin... Du burde ta dem tilbake... Du kan trenge dem 

Anonymkode: d4310...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som hun har ballene dine i vesken sin... Du burde ta dem tilbake... Du kan trenge dem 

Når single menn uttaler seg om andre menns kjønnsdeler blir det gjerne litt kvalmt. Trippelprikker for å signalisere tanketomhet er heller ikke verdens fremste argument.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når single menn uttaler seg om andre menns kjønnsdeler blir det gjerne litt kvalmt. Trippelprikker for å signalisere tanketomhet er heller ikke verdens fremste argument.

Sukk.

With such elegant words you must have a general arts degree. 

Sukk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...