Gjest Fastboende gjest Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har funnet mannesikker lagringsplass for bryllupsplanleggingsfiler! Har alt mistet alle bokmerker, adresser og andre bryllupsrelaterte filer én gang pga overivrig (og såkalt datakyndig...) samboer – tok meg ukesvis å samle alt igjen :evil: På tirsdag fant jeg denne: http://www.online.no/at/sikkerhet/sikkerla...kerlagring.html på online.no. Superenkelt i bruk (vanlig mappe, men blå i stedet for gul, og med en søt liten lås), og lagrer filene slik at selv om sambo måtte finne på å knuse PCen har jeg fremdeles telefonnummeret til blomsterbutikken. Eneste ulempe er at man trenger Telenor adsl-abonnement for å bruke den, men for oss som har det er den til gjengjeld helt GRATIS!!! (Første gang det ordet har blitt brukt i forbindelse med bryllupsforberedelsene her i huset...:-? ) Håper dette kan være til hjelp for andre kommende bruder, og at dere dermed kan slippe timer foran skjermen for å finne igjen bokmerker og nitidig innsamlet info :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå