AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Folk sier jeg ligner helt ekstremt på han. På fester blir jeg ofte kalt for "den norske Garrixen". Jeg syns han ser ganske bra ut, men hva syns dere? Anonymkode: 63eeb...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamiaa Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Ikke min type, men helt grei. Liker litt mer mannemann i utseende, type barske mannfolk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 Bilde? Anonymkode: f693e...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Del Skrevet 4. mai 2020 Måtte google han. Her er et bilde av han og dama hans: Hvis du ser ut som han har du kanskje sjans på damer som dette? Anonymkode: 88cc3...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Del Skrevet 4. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Bilde? Anonymkode: f693e...39a Anonymkode: 63eeb...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Del Skrevet 4. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Måtte google han. Her er et bilde av han og dama hans: Hvis du ser ut som han har du kanskje sjans på damer som dette? Anonymkode: 88cc3...868 Har vel kanskje også litt med at han verdensberømt å gjøre da.. hehe Anonymkode: 63eeb...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Del Skrevet 4. mai 2020 5 minutter siden, Mammamiaa said: Ikke min type, men helt grei. Liker litt mer mannemann i utseende, type barske mannfolk. Takk for tilbakemeldingen! -TS Anonymkode: 63eeb...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Del Skrevet 4. mai 2020 Liker musikken. Lenge siden jeg var hekta på the only way is up eller noe, men shit så unge de er disse dj’ene da?! Han er nok det man kan klassifisere som innafor kjekkasnormalen selv om han ikke er min type, du har nok sjans på pene damer som på bildet du poster over her, vil jeg tro. Anonymkode: 140dc...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Del Skrevet 4. mai 2020 Den damen der er eksen hans, gikk vel fra hverandre i høst ellerno. Han er vel ikke akkurat så ung lengre heller, men han fikk sitt gjennombrudd som 17 åring så ble tidlig en stjerne Nå er det ikke så lett for meg å svare på om hvor attraktiv jenter finner han, ettersom jeg er en gutt selv. Men vi snakker altså her om en av verdens beste DJer samt helt i toppen når det gjelder electro/pop som han har laget mer av siste årene... han har altså nok penger, skyhøy status og altså bra personlighet... var Garrix som skulle stå for mye av det offisielle soundtracket til fotball EM som nå går fløyten. Rent fysisk klarer de fleste å se at han har rene trekk i ansiktet, bra hud, hår. Hadde han ikke vært den han er, men en ukjent fyr sånn som deg, så ville nok høyden samt kanskje det at han fortsatt ser mer ut som en gutt enn mann trukket han ned for noen, men personligheten hans er helt i toppsjiktet så det er jo det som selger. Men ta det som et kompliment, bare ikke prøv å være en annen enn deg selv, du må bare late overrasket, ikke tenk mer på det, men det å ligne på kjente personer med godt rykte kan du jo se på som en fordel... Når det gjelder sanger han har lagd/remixed kan jeg varmt anbefale 'Home', 'High on Life' og Lewis Capaldi remixen er gull... har sett han live i utlandet og det var en av de kuleste kvelden ever. Anonymkode: 0a982...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Del Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Mammamiaa skrev: Ikke min type, men helt grei. Liker litt mer mannemann i utseende, type barske mannfolk. ^ Dette er eksempel på reaksjoner du kan få fra damer som er fra midten av 20 åra og oppover TS Du har best sjans på jenter om du ligner på han. De som er 16-22 hovedsaklig og mer feminine av seg Anonymkode: 0a982...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Del Skrevet 4. mai 2020 Fin han, min type Anonymkode: d03b2...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Del Skrevet 4. mai 2020 kan jo kjapt sammenligne med f. eks. drøyt 10 år eldre Dean Lewis som han samarbeidet med for en singel nå i høst her ser man prakteksempelet på Garrix som er ekstremt attraktiv for tenåringsjenter til de i starten av 20 åra (alt regnet med) mens kollegaen hans, forsåvidt attraktiv for jenter som hører på musikken hans osv, men hadde de to gått på et utested med flere damer i 20, 30, 40 åra (uten berømmelsen de har) kan jeg som mann kjapt se at sistnevnte ville scoret mest damer. forskjellene, ser du jo: hårfrisyren (fair enough, det er mye av appealet hans sånn sett), men kraftigere kjeve, ser sterkere ut (fysisk), større skalle, mer rugged look, det som skiller gutt fra mann enkelt og greit nå vet jeg ikke alderen din TS men skal jeg gi deg noen råd med alderen så er det nok ansiktshår, styrketrening, de klassiske tipsene m.a.o. Og ikke stol på alt du leser fra damene som skriver her, virkeligheten er en helt annen og mange av jentene der sitter ikke på forum men på instagram, messenger og tiktok... Anonymkode: 0a982...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Del Skrevet 4. mai 2020 Alt i alt dog så har man jo her to menn, som ikke akkurat representerer menn flest, kan trygt si at de går innenfor de berømte 20% ene Med mindre du er en innesluttet datanerd så bør ting ordne seg for deg, lykke til Anonymkode: 0a982...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 4. mai 2020 #14 Del Skrevet 4. mai 2020 Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå