Gå til innhold

Sår i halsen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt sår i halsen i dag...burde jeg melde fra til arbeidsgiver/holde meg hjemme/ ha hjemmekontor i morgen? Føler det blir så hysterisk, hadde jo aldri gjort det til vanlig, men kanskje det ikke er hysterisk i disse tider? Får sikker beskjed av arbeidsgiver  om å teste meg, men det er jo ikke bare-bare å få til, de tester vel ikke alle som er sår i halsen? 

Anonymkode: f45c5...ea8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med sår hals.Så fikk jeg feber utpå dagen.Skal teste meg.Glad jeg ikke dro på jobb

Anonymkode: 54024...76a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn rundt regnet er er det 185.000 testede og kun 8000 av de har smitte. Og det er jo når de har vært restriktive på tester. Så hmm. Hvor sannsynlig er det man har korona? 

Og leser dere om testene så gir de oftere falsk positiv en faktisk poitiv, så nei. Har gitt opp. Hadde dratt på jobb.

Anonymkode: 105e9...6b4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn rundt regnet er er det 185.000 testede og kun 8000 av de har smitte. Og det er jo når de har vært restriktive på tester. Så hmm. Hvor sannsynlig er det man har korona? 

Og leser dere om testene så gir de oftere falsk positiv en faktisk poitiv, så nei. Har gitt opp. Hadde dratt på jobb.

Man drar ikke på jobb når man er syk..Man kan smitte andre!

Anonymkode: 046b2...a64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du SKAL holde deg hjemme nå. Flere brukere her inne som har testet positivt forteller at sår hals var det første symptomet. 

Anonymkode: e5393...181

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man drar ikke på jobb når man er syk..Man kan smitte andre!

Anonymkode: 046b2...a64

man er ikke syk fordi halsen er sår. Man klarer faktisk å ikke hoste og nyse på andre. Ergo smitter man heller ingen så lenge man følger vanlig smittevern, og dette har vi vel lært nå?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt opp. Hadde dratt på jobb.

Du har "gitt opp"? Herregud så provoserende. Vi har ventet så lenge på å få tilbake et mer normalt liv, og nå som de heldigvis begynner å åpne opp så er det aller viktigste at alle med symptomer holder seg hjemme og ikke løper rundt og smitter andre. Samme hva det kan være. Jeg vil ikke ha forkjølelsen din heller!

Anonymkode: 8dc3f...714

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

man er ikke syk fordi halsen er sår. Man klarer faktisk å ikke hoste og nyse på andre. Ergo smitter man heller ingen så lenge man følger vanlig smittevern, og dette har vi vel lært nå?

Jo! Når halsen er sår så har du en infeksjon. Og den kan du holde for deg selv. 

Anonymkode: 8dc3f...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i en utkantkommune med null registrerte smittede, eller bor du på Grunerløkka? Det vil avgjøre mitt svar til deg.

Anonymkode: 5d5bb...0b3

• Opprett ny...