AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #61 Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev: Har mest lyst i å gi faan i alt med apotek de vil åpenbart ikke ha meg. Heller satse på transport biten da det nok er større sjans å få seg jobb der hvis en kunne oppgradert seg litt på førerkort biten. Jeg syns jeg er for gammel for ett nytt 3 årig studium.. selv om jeg likte å studere. Men har nok gjeld og ønsker ikke høyere studielån. Anonymkode: 72611...9cc kanskje litt kynisk av meg å spørre når du er i en håpløs situasjon, men driver å søker om studie og farmasi høres veldig spennende ut. Er det mye matematikk i studiet? håper det ordner seg for deg. 🙂 Anonymkode: 6e478...f94
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #62 Skrevet 6. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig det du har opplevd. Det som er vanlig er at de yngre isolerer og fryser ut de eldre studentene. Jeg er en mann i begynnelsen av 40-årene og holder på med min første bachelor nå og på min bachelor er det et stort flertall bestående av 70 - 75% kvinner i begynnelsen av 20-årene. Tror du at disse Insta-damene har lyst å henge med meg? Eller å ta kaffe i kantina? Nei. Resterende 25 - 30% av unge menn er heller ikke interessert å henge med en eldre fyr. De vil feste, trene og "fly rundt". Å diskutere faget og den slags gidder dem ikke. Da vi måtte skrive fellesoppgave, for å få bestått, slik at man kan gå opp til eksamen, så samarbeidet vi greit når det gjelder oppgaven, men ellers, straks man var ferdig med oppgaven, så ser ikke disse damene noe "verdi" i å ta en kaffe med meg. Hvorfor skulle de det? De tenker sikkert at jeg er en "gammel gris", uten at jeg har kommentert noe frekt ovenfor dem. Men de er så stuck-up og har mobilen sin i trynet. Og i disse MeToo og Ville - Bare - Prate - Litt tider, så har jeg iallfall ikke lyst å gjøre noen "har dere lyst å ta en kaffe" fremstøt. For 20 år siden var yngre kvinner helt annerledes og mye lettere å snakke med. Idag er de ikke til å kjenne igjen. Anonymkode: 1d5b1...9cb Ja det er litt sånn enda jeg syns jeg hadde god kjemi med de fleste i klassen. Det var ett par utskudd som var håpløs å komme innpå. Men jeg er veldig barnslig på et vis og til å innrette meg, men sosial var vanskelig med to barn. Men jeg hadde det kjempe moro de tre årene. Jeg gikk for å få godkjent ikke A i alle fag. Anonymkode: 72611...9cc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #63 Skrevet 6. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: kanskje litt kynisk av meg å spørre når du er i en håpløs situasjon, men driver å søker om studie og farmasi høres veldig spennende ut. Er det mye matematikk i studiet? håper det ordner seg for deg. 🙂 Anonymkode: 6e478...f94 Nei ikke kynisk jeg tok andre året VG matematikk og kjemi try før jeg søkte studiet da jeg ikke hadde vært borti det på 20 + år. Anbefales. Ja det er en del matematikk og mye kjemi i det studiet. Men og veldig artig studie syns jeg da. Anonymkode: 72611...9cc
_popcorn_ Skrevet 6. mai 2020 #64 Skrevet 6. mai 2020 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, og svar til det. _popcorn_, mod 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #65 Skrevet 6. mai 2020 Jess fått litt napp... som single og på online apper så er d noen menn sikkert kunne tenke seg jeg bodde litt nærmere og en skrev idag at han hadde snakket med en daglig leder å ba meg ta kontakt. Jeg gjorde så og det ble en hyggelig positiv tlf samtale. Så nå håper jeg han sender epost og inviterer meg på intervju slik at jeg får sett hvordan det er der. Er ett stykke unna her og vet NAV betaler kostnader ved intervju så det kan de få gjøre denne gangen og. Sånt må jeg jo bare utnytte best jeg kan og greit å ha bekjente dit man kommer👍🏻 ts Anonymkode: 72611...9cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå