AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Noen som har tatt utdanningen og vil fortelle hvordan den er? Er det mange juridiske emner? Mange obligatoriske innleveringer? Hvordan er det med praksis? Mulig å ha en deltidsjobb ved siden av studiene? Hva slags jobb har dere fått etter endt utdanning? 🙂 Anonymkode: dbcbf...02f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har tatt det. Da jeg gikk var all undervisning obligatorisk. Var en del innleveringer / arbeidskrav. Alle var obligatoriske. Vi hadde praksis 2.semester, 2.året. Går fint an å ha deltidsjobb ved siden av studiet. Jeg tok master og hadde 100% jobb i barneverntjenesten. Anonymkode: 119fb...1fc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt det. Da jeg gikk var all undervisning obligatorisk. Var en del innleveringer / arbeidskrav. Alle var obligatoriske. Vi hadde praksis 2.semester, 2.året. Går fint an å ha deltidsjobb ved siden av studiet. Jeg tok master og hadde 100% jobb i barneverntjenesten. Anonymkode: 119fb...1fc ts: Takk for svar. Følte du at du måtte ha master for å få jobb? Anonymkode: dbcbf...02f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts: Takk for svar. Følte du at du måtte ha master for å få jobb? Anonymkode: dbcbf...02f Nei. Fikk jobb før jeg var ferdig med bacheloren. Jobbet først i 5 år, tok 1 videreutdanning, og så master. Var ferdig i fjor. Anonymkode: 119fb...1fc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Fikk jobb før jeg var ferdig med bacheloren. Jobbet først i 5 år, tok 1 videreutdanning, og så master. Var ferdig i fjor. Anonymkode: 119fb...1fc ts: Vil du fortelle litt om hvordan arbeidshverdagen din er? Vurderer å ta denne utdanningen, men er litt usikker på hvordan arbeidsmulighetene etter endt utdanning. Anonymkode: dbcbf...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå