MyMichelle Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Jeg kjøpte et minisett med Ole Henriksen Truth serum, C-Rush Brightening Gel Créme, og Banana Bright øyekrem. Jeg har bare brukt dem i 6 dager, men kommer til å kjøpe full størrelse senere. Hvordan skal jeg oppbevare dem så ikke C-vitaminene oksiderer fort? Serumet er i oransje glassflaske, og kremen i oransje glasskrukke. Ser lekkert ut, men ikke bra for å holde lys ute. Jeg har lest at krem med C-vitamin blir misfarget når vitaminet er borte, men denne kremen og serumet er farget lysegult. Jeg aner ikke mange uker det tar for kremen ikke har mer C-vit igjen. Den har forøvrig 3 forskjellige C-vitaminer. Jeg oppbevarer miniproduktene i et skap, men kanskje de store bør være i kjøleskap? 🤔 Endret 4. mai 2020 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, MyMichelle skrev: Jeg kjøpte et minisett med Ole Henriksen Truth serum, C-Rush Brightening Gel Créme, og Banana Bright øyekrem. Jeg har bare brukt dem i 6 dager, men kommer til å kjøpe full størrelse senere. Hvordan skal jeg oppbevare dem så ikke C-vitaminene oksiderer fort? Serumet er i oransje glassflaske, og kremen i oransje glasskrukke. Ser lekkert ut, men ikke bra for å holde lys ute. Jeg har lest at krem med C-vitamin blir misfarget når vitaminet er borte, men denne kremen og serumet er farget lysegult. Jeg aner ikke mange uker det tar for kremen ikke har mer C-vit igjen. Den har forøvrig 3 forskjellige C-vitaminer. Jeg oppbevarer miniproduktene i et skap, men kanskje de store bør være i kjøleskap? 🤔 Mange farger serumet gult så du ikke skal se når det har oksidert😌 Anonymkode: 0e0a8...a4f 1
Roci Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Det sikreste er nok å oppbevare produktene mørkt og kjølig. Serumet vil få en mer brungul farge når det oksiderer. 1
MyMichelle Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2020 3 timer siden, Roci skrev: Det sikreste er nok å oppbevare produktene mørkt og kjølig. Serumet vil få en mer brungul farge når det oksiderer. Takk, da gjør jeg det. Og følger med på om gulfargen endrer seg.
334 Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har en halv kilo vitamin c ekstrakt i skapet. (askorbinsyre) Det går bra. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 55 minutter siden, 334 skrev: Jeg har en halv kilo vitamin c ekstrakt i skapet. (askorbinsyre) Det går bra. Oi, hva bruker du det til? Anonymkode: 0e0a8...a4f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 Jeg oppbevarer C-vitamin serumet i kjøleskapet. Kjøper også kun c-vit serum som er i brunt glass slik som denne: Anonymkode: 99cf9...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå