Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker er jo bare slitsomme å ha med å gjøre... hvordan orker dere egentlig dette?

blir det bare verre med alderen?? blir man bare mer pessimistisk?

synes de fleste mennesker er bare slitsomme å ha med å gjøre... flere som føler det slik her??

Anonymkode: 22485...1aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 39a8d...32b

Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Muligens du er «introvert» de fleste av dem jeg har pratet med som har antydninger til det (meg selv inkludert) syns det er «pain in the ass» av og til å tilbringe tid med noen andre. Stortrives best i mitt eget selskap som oftest. :)

Endret av Lasox
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lasox skrev:

Muligens du er «introvert» de fleste av dem jeg har pratet med som har antydninger til det (meg selv inkludert) syns det er «pain in the ass» av og til å tilbringe tid med noen andre. Stortrives best i mitt eget selskap som oftest. :)

Jeg bare synes mennesker er forvirrende som faen.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 39a8d...32b

i slutten av tjueårene

AnonymBruker
Skrevet

kvinne

AnonymBruker
Skrevet

K39 år her og har konkludert med at jeg ikke skal inngå flere vennskap. har ikke kapasitet til å følge opp, pga sykdom. og har stadig noen som er sure på meg som stresser meg. og sykdomsbildet mitt blir svært negativt påvirket av stress. hadde jeg orket konflikter hadde jeg kuttet ut noen. prøver å fade ut litt i stedet for å bryte helt. en del stiller mange krav til vennskap, som jeg ikke klarer å innfri. så ja-relasjoner er noe av det verste stresset vi kan ha!!

Anonymkode: 70862...871

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste mennesker er jo bare slitsomme å ha med å gjøre... hvordan orker dere egentlig dette?

synes de fleste mennesker er bare slitsomme å ha med å gjøre... flere som føler det slik her??

Virker som du har vært uheldig.

Vennskap er noen man kan chille med.

Anonymkode: 601e5...dcd

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Jeg bare synes mennesker er forvirrende som faen.

No shit Sherlock...

På 4.5.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

enig, man prøver å være positiv også. Men folk= alltid drama, konflikter, rariteter, vet aldri hvor du har de, de har hevdelsestrang og tåler ikke deg, er alltid sjalue og misunnelige. Baksnakker, driter i deg, ekskluderer deg og bevisst stenger deg ute og tror de er bedre. Jeg har aldri møtt et eneste menneske som genuint unner meg vel og opplever alt for ofte at folk slenger stygge kommentarer til meg om utseendet mitt og alt annet, de har et stort behov for å tråkke meg ned  eller være negative og herskende. Min egen familie og ellers andre mennesker. Har tenkt å kutte ut alle nå og starte på nytt med mennesker som liker meg og unner meg godt!!

Anonymkode: 7d91b...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...