AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg lurer på hvorfor mange jenter skal gå med tanga/string og så trang tights eller bukse at man viser nesten alt gjennom klærene? Er det ikke veldig ubehagelig? Er det bare for å få oppmerksomhet? Anonymkode: 35c4c...a46 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Snakker du om gjennomsiktige tights og bukser nå? Fordelen med å nettopp gå med string er jo at sømmen på trusa ikke vises gjennom (vanlige) tights og bukser. Anonymkode: 94a26...a42 11
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Ja, det er jeg sikker på! Anonymkode: 30f4c...002 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Ser jo ikke mindre ved truse. Bsremortruser er tettsittende de og Anonymkode: e9dc4...dd6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakker du om gjennomsiktige tights og bukser nå? Fordelen med å nettopp gå med string er jo at sømmen på trusa ikke vises gjennom (vanlige) tights og bukser. Anonymkode: 94a26...a42 Ikke nødvendigvis gjennomsiktige. Men man ser liksom det meste gjennom klærene likevel fordi de sitter så stramt. Mange får såkalt Cameltoa. Anonymkode: 35c4c...a46 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis gjennomsiktige. Men man ser liksom det meste gjennom klærene likevel fordi de sitter så stramt. Mange får såkalt Cameltoa. Anonymkode: 35c4c...a46 Med "ser liksom det meste" mener du da også konturen av rumpa?... Anonymkode: 94a26...a42 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Ja, noen går med tights og trange bukser som går inn i rompesprekken og viser konturene av kjønnsleppene. Anonymkode: 35c4c...a46 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, noen går med tights og trange bukser som går inn i rompesprekken og viser konturene av kjønnsleppene. Anonymkode: 35c4c...a46 Det har nok noe med sømmen å gjøre. Jeg har gått med buksesømmen langt oppi ræva i hele dag, og det har IKKE vært ønskelig fra min side. Anonymkode: 264c0...664 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 Er det vulgært dersom kvinner kler seg slik at du kan se at de har kvinnekropp? Anonymkode: 48a1b...d52 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vulgært dersom kvinner kler seg slik at du kan se at de har kvinnekropp? Anonymkode: 48a1b...d52 Jeg bryr meg ikke så mye, men er det en ekstra fin jente kan jeg gjerne bli litt distrahert. Derfor jeg lurer på om man gjør det for å få oppmerksomhet eller fordi man syns det er godt å gå slik. Eksen min likte ikke å gå slik fordi hun følte det gnagde på intime deler. Anonymkode: 35c4c...a46 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 Det er fordi kvinner vil at menn skal kikke på de og få lyst på de. Luremussyndromet. Anonymkode: 38a56...3dd 3
anonymLala Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 Når det kommer til string må det jo være så stort at det ikke gnager, da merker i hvertfall ikke jeg noenting. Når det kommer til tights er jo det det mest behagelige en kan gå i... lurer mer på hvordan folk orker å gå i jeans! 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Skrevet 4. mai 2020 Skjønner at det er behagelig. Har selv trent i tights, men skjønner ikke at det er behagelig å gå med når tightsen er så stram at den går opp i sprekken både foran og bak. Anonymkode: 35c4c...a46 1
FluffyChix Skrevet 4. mai 2020 #14 Skrevet 4. mai 2020 Cameltoe har dessverre ingenting med hvor stram buksa er sånn isolert sett. Jeg får ordentlig cameltoe i en løs tights hvis jeg har brukt feil undertøy (jeg bruker derfor også stort sett lange singleter som skjuler underliv og rumpe). Har jeg ordentlig undertøy kan buksa nesten være i strammeste laget. Jeg ser også en del tråder om hvorfor vi har buksa langt oppi skrevet...hallo buksene er laget for å se sånn ut og det er ikke ubehagelig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #15 Skrevet 4. mai 2020 Nesten alle damer får jo helt fantastisk deilige rumper i sånne tights, spesielt de som er designet for å spre rumpeballene litt og som spiser seg litt innimellom rumpeballene og danner to fine halvkuler. Mitt problem er at jeg får så forbannet vondt i kjeven av slike tights, de er jo konstruert for å fange blikket mitt, og kona denger til meg visst jeg skulle falle for fristelsen å kikke. Visst jeg ikke kikker og prøver å se alle andre plasser så denger hun til meg for at jeg oppfører meg så unormalt, vet ikke hva jeg skal gjør lenger når jeg møter dere jenter i tights. Dette plagget må være designet av noen syke personer som bare vil mannfolk vondt. Anonymkode: d3b6f...3db 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #16 Skrevet 4. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor mange jenter skal gå med tanga/string og så trang tights eller bukse at man viser nesten alt gjennom klærene? Er det ikke veldig ubehagelig? Er det bare for å få oppmerksomhet? Anonymkode: 35c4c...a46 Tights og trange bukser med mye stretch er veldig komfortabelt ja. Tanga venner man seg til. Ofte går overvektige i disse fordi de ikke strammer slik som bukser. Grunnen til at jeg ikke bruker slikt er at det ser grusomt ut. Komforten er som sagt grei nok. Anonymkode: 7cf74...61a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #17 Skrevet 4. mai 2020 Det er behagelig, strammer ingen steder og det er praktisk om en skal være i aktivitet. Anonymkode: 33c7c...200 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #18 Skrevet 4. mai 2020 👀 👅 Damer i tights må være Guds gave til oss gamle griser🤪 Anonymkode: 39589...2b0 1
RoH Skrevet 4. mai 2020 #19 Skrevet 4. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vulgært dersom kvinner kler seg slik at du kan se at de har kvinnekropp? Anonymkode: 48a1b...d52 Hvordan hadde du reagert om menn gikk kledd som damer gjør, halve brystetet bart, gjerne med magen bar opp til undersiden, kombinert med tights? For all del gjerne for meg, men men, forvent å blir tatt seriøst.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #20 Skrevet 4. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor mange jenter skal gå med tanga/string og så trang tights eller bukse at man viser nesten alt gjennom klærene? Er det ikke veldig ubehagelig? Er det bare for å få oppmerksomhet? Anonymkode: 35c4c...a46 Tja, lurer du egentlig på det? Veldig mange tights er så tynne, og med så mye stretch, at de er veldig behagelige. Og de aller fleste kvinner kler trange bukser. Hvorfor skal de ha på seg vide klær for å kamuflere seg? Skjørt og kjoler kan være fint, men ikke bukser som flagrer. Bukser skal være tettsittende, da er de penest. Ikke alle, men de fleste. Anonymkode: 51a9c...615 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå