AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Har noen positive erfaringer med betakaroten for å få en raskere/dypere/langvarig brunfarge? Eller er det bare bortkasta penger? Anonymkode: 4c425...ce2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Betakarotentilskudd er kreftfremkallende. Var på en internasjonal helseliste over hva som kan forårsake kreft. Tror det var i fjor. Husker ikke om det sto hvilken type kreft de koblet produktene til. Anonymkode: fe6a3...e3d 2
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Brukte de sterkeste man får kjøpt i Norge i fjor fra mai-juli. Tok dobbel dose ca hver 3 dag og vanlig dose resten. Ingen effekt, ble ikke brunere, ble ikke orange, hjalp heller ikke mot sol-eksem som jeg får hvert år i sør-europa. Bare humbug og penger ut vinduet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Apocalypte skrev: Brukte de sterkeste man får kjøpt i Norge i fjor fra mai-juli. Tok dobbel dose ca hver 3 dag og vanlig dose resten. Ingen effekt, ble ikke brunere, ble ikke orange, hjalp heller ikke mot sol-eksem som jeg får hvert år i sør-europa. Bare humbug og penger ut vinduet. Oi, tak for at du deler, var det et anerkjent merke du brukte? Anonymkode: 44a03...a98 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Betakarotentilskudd er kreftfremkallende. Var på en internasjonal helseliste over hva som kan forårsake kreft. Tror det var i fjor. Husker ikke om det sto hvilken type kreft de koblet produktene til. Anonymkode: fe6a3...e3d Spesielt kreftfremkallende for folk som røyker. Kan utvikle lungekreft. Anonymkode: 8c45a...39d 1
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, tak for at du deler, var det et anerkjent merke du brukte? Anonymkode: 44a03...a98 https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/kosttilskudd-vitaminer-mineraler/kosttilskudd-vitaminer-mineraler-betakaroten/solaray-betakaroten-15-mg/ 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Skrevet 5. mai 2020 Har brukt betakaroten mot soleksem helt siden jeg var barn, og vet egentlig ikke om den har hatt noen effekt på brunfarge. Jeg blir i utgangspunktet veldig fort brun, så det er litt vanskelig å si. Tror ikke den har så mye å si for meg, ihvertfall. Men nå er ikke brunfarge det jeg tar betakaroten for heller. Veldig glad i den med hvit etikett med en gulrot på. Bruker den sterkeste styrken. Anonymkode: f5b94...34b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Skrevet 5. mai 2020 For meg har det først og fremst funket helt utrolig bra mot soleksem, og det er hovedgrunnen til at jeg bruker betakaroten. I fjor prøvde jeg dem fra Good for me, og jeg fikk en mye mer varig brunfarge også! Og jeg har typisk nordisk hud som lett blir brent, altså. Anbefales fra meg Anonymkode: bf2c2...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå