Gjest Milou Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Hei, jeg er en 16 år gammel jente som snart skal begynne på vgs og har noen spm for de som vet noe svar. Ble henvist til abup for litt sida, var utrolig derprimert og ville bare ende alt, mista alle vennene mine, de var ikke ekte men falske, var mye alene, og det er nå jeg virklig sliter. Sliter med sosial angst, tør ikke og gå rundt i byen min, holder meg bare inne pga jeg er redd. Men nå har vi ikke skole pga corona, det var egt en lettesle for meg, pga får mye anfall på skolen, sitter og griner pga føler meg rett og slett redd. Lærer ikke noe pga sitter og overtenker. Saken r at jeg må egt gå på en vgs pga sånn nærskole greier, men nå har de spurt den andre vgs-en om plass til meg. Pga det er den skolen jeg vil på. Kommer ikk til og takle og gå på den andre, pga alle de ;Vennenee; mine skal dit. Abup og skolen min har sendt brev, de sier jeg har rett på å gå der, men hvis jeg ikke kommer inn og må inn på den andre, kommer jeg serr til og bli syk, har jeg lov og bytte da? Hvis jeg ikke takler d? Gruer meg så til og jobbe, fremtid osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå