Gå til innhold

Om bilder og identifisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Gry skrev så er det bare "gjennom navn, adresse...." Som det ikke er lov å identifisere seg.. Står jo ikke noe om at man ikke kan identifisere seg gjennom bilder!

Jeg har forstått det, les innleggene mine.

Gjest Embla s
Skrevet

enig med Melk jeg! Og de som føler seg truffet burde kanskje tenke mer gjennom hva de skriver om andre! Skjønner godt behovet for å skrive av seg ting som skjer, men det går an å gjøre det på måter som ikke utleverer andre! (og det har da ikke noe med om man er ivrig dagbokleser eller ikke, poenget er jo at man legger ut til offentlig skue kompromitterende opplysninger om mennesker som ikke har valgt det selv..)

Skrevet

Skjønner godt behovet for å skrive av seg ting som skjer, men det går an å gjøre det på måter som ikke utleverer andre!

Kanskje lurt å tenke igjennom når man skriver om andre: ville jeg likt dette?

Jeg hadde ikke likt om noen jeg kjente skrev dritt om meg på internett.

Skrevet
enig med Melk jeg! Og de som føler seg truffet burde kanskje tenke mer gjennom hva de skriver om andre! Skjønner godt behovet for å skrive av seg ting som skjer' date=' men det går an å gjøre det på måter som ikke utleverer andre! (og det har da ikke noe med om man er ivrig dagbokleser eller ikke, poenget er jo at man legger ut til offentlig skue kompromitterende opplysninger om mennesker som ikke har valgt det selv..)[/quote']Signerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...