AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Hvilke hodetelefoner har du, og er du fornøyd med de? Hvorfor er du fornøyd/ikke fornøyd? Også, er du mann eller dame? (har betydning for passformen) Jeg er på jakt etter nye til trening, og syns det er nyttig å høre andres erfaringer (i tillegg til diverse tester). (Da jeg er spesifikt på jakt etter hodetelefoner til trening/løping legger jeg tråden her, ikke på teknologi). Anonymkode: 92d87...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 https://evenstadmusikk.no/shure/1035180/shure-se215-lydisolerende-øreplugger-gjennomsiktig-clear-finish?gclid=Cj0KCQjw-r71BRDuARIsAB7i_QO6jcDsDT9V1qtG1cXDhk2xcanCWWbzopG9ue8OTpuoqC90qrtquoAaAveAEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg har to sett. Ett Bose trådløst og ett Sony støydempende trådløst. Begge sitter godt i ørene. Bruker Bosepluggen mest når jeg sykler og kan bruke en i øret ut mot veikanten for å lytte til podcasts. Den har aldri falt ut. Sonyene bruker jeg til andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Del Skrevet 6. mai 2020 JBL reflect mini2. Veldig fornøyd, de faller ikke ut heller, slik som alle andre ørepropper gjør på meg. Anonymkode: fc94c...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå