AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Hei! Hva slags klær har barna deres med seg på skolen ? Jeg synes det er fryktelig vanskelig om dagen, siden de må ha med seg alle klærne fram /tilbake.. og været skifter jo hele tiden. I tillegg må de ha med seg alle skoletingene. Barnet mitt sykler til skolen , og på morgenen er det kaldt. Hun har med skift (genser, t-skjorte, bukse, sokker, truse) også tok hun på seg tynn vårdress utenpå sine klær og handsker, siden hun var kald. Hun tok også på noen høstsko, siden hun ville sykle med de. Skulle jo ha hatt med jakke , og gummistøvler i tillegg, men det blir jo så mye og tungt. Jeg fikk melding i dag om at barnet mitt hadde med for varme klær på skolen i dag , siden jeg ikke hadde putta en jakke i sekken i tillegg og noen ekstra sko som var kaldere til ut over dagen. Men det blir jo så tungt.. Anonymkode: 5b3e5...86d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 I tillegg må jo innesko være med frem/tilbake. Skjønner ikke hvor mange par sko det skal være plass til i sekken.. Så føler jeg meg litt mislykket som får en melding om at hun ikke har med riktige klær og setningen " i disse tider er det viktig med riktig klær ". Ts Anonymkode: 5b3e5...86d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Vi slipper heldigvis å dra skift frem og tilbake. Det får lov til å være i poser på skolen. Der har hun regntøy og støvler og et fult klesskift. Når hun drar hjemmefra har hun på seg tynn dunjakke og høstsko eller joggesko. Anonymkode: 2c0b2...826
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi slipper heldigvis å dra skift frem og tilbake. Det får lov til å være i poser på skolen. Der har hun regntøy og støvler og et fult klesskift. Når hun drar hjemmefra har hun på seg tynn dunjakke og høstsko eller joggesko. Anonymkode: 2c0b2...826 Ja, det hjelper jo masse.. Føler ikke at jeg kan sende med henne jakke , regntøy OG den tynne dressen. Pluss innesko og gummistøvler. Så da må jeg/Vi ta et valg på morgenen, men så var det valget tydeligvis feil i dag Anonymkode: 5b3e5...86d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det hjelper jo masse.. Føler ikke at jeg kan sende med henne jakke , regntøy OG den tynne dressen. Pluss innesko og gummistøvler. Så da må jeg/Vi ta et valg på morgenen, men så var det valget tydeligvis feil i dag Anonymkode: 5b3e5...86d Se ann været. Er det ikke spådd regn, ikke send med regntøy og støvler. Send henne i jakke hun kan bruke hele dagen og evt utebukse om hun vil ha det på når hun sykler. Et par sko hun bruker hele dagen + enkelt klesskift. Noe mer trengs ikke. Anonymkode: 2c0b2...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå