AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Etter å ha vært litt på Tinder en stund sitter jeg igjen med inntrykket av at vanlige kvinner er mer frampå når det gjelder sex i forhold til de som er over gjennomsnittet pen og tror de kan få hvem som helst. Er dette noe andre har en mening om? Jeg syns dess mer former de har dess mer er de frampå og vil ha sex. Etter å ha vært sammen med en del over snittet pene jenter syns jeg sexlivet har vært litt kjedelig. Hvis valget står mellom to stykker. En som ser svært bra ut og har et normalt forhold til sex og en som er helt nymfoman men har litt mer former, hvem burde man velge? Man må selvfølgelig matche på andre plan også. U Anonymkode: e7f8d...072
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Jeg kan svare for min del. Jeg er ganske pen men ikke sånn 10/10 greie, når jeg var slank hadde jeg også bra sex, men nå når jeg er litt overvektig med pupper og hofter vises det sååå mye bedre at menn er tent av meg, i senga er det en helt annen opplevelse, menn blir helt ville, og da får man jo selvtillit og er kanskje mer på selv. Anonymkode: 8b466...826 7
Bunuel Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Her er det bare å sette sammen et forskningsteam fortest mulig. Det er dette som i fremtiden kan redde oss fra jordens undergang! 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Jeg vet ikke, men det kan jo være at under snittet pene jenter noen ganger er mer bevisst på å måtte prestere, mens over snittet pene jenter ikke trenger det? Det kan også være at over snittet pene jenter må holde mer igjen for tilbud, fordi det er for mange tilbud, men dette skulle jo ikke medføre kjedeligere i senga når det først skjer. Jeg var nok over snittet da jeg var på markedet, og var ikke enkel å få i senga, fordi jeg kunne tillate meg å være veldig kresen. Måtte egentlig våre det, for det var for mange som forsøkte seg. Jeg vil likevel påstå at jeg absolutt ikke er kjedelig i senga. Jeg er vel heller veldig åpen, leken og opptatt av god og variert sex. Tilbakemeldingen jeg har fått fra menn er at jeg er usedvanlig seksuell, uvanlig åpen og uvanlig kåt. Å få meg til sengs var imidlertid såpass vanskelig at ene jeg datet sa at han lurte på om jeg var frigid en stund, så vanskelig som det var, men så var jeg det absolutt motsatte når han først fikk meg til sengs. Jeg tror rett og slett ikke utseendet sier så mye om grad av kåthet og forhold til sex, egentlig, men ser ikke bort fra at kvinner som ikke har utseendet så med seg er mer ivrig på å vise andre kvaliteter. Det blir bare en antagelse fra meg, for jeg tror ikke jeg er mindre kåt og leken enn andre, selv om jeg var bortskjemt med interesse fra menn. De måtte bare først få meg til sengs, og det var ikke veldig enkelt. Jeg har vært utrolig kresen på hvem jeg gikk til sengs med. Anonymkode: 2350f...50e 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Noe skal man interessere seg for. Når det ikke er kvantemekanikk, kan det like gjerne være sex. Nå er det jo en del som er interessert i mer enn en ting, da. Anonymkode: 54b03...b95
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Jeg føler jeg satser på den gjennomsnittsgruppa, men de er kjedelige de jeg har vært borti ihvertfall. Lite eller ingen driv og oppfinnsomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Hvem som er kåtest, best, eller villest i sengen er vel subjektivt. Det er ikke så lett å måle. Jeg baserer meg bare på tilbud jeg får fra det motsatte kjønn på Tinder. Jeg syns de som er over snittet pene er veldig vanskelig å komme inn på, mens de som ser vanlige ut —spesielt de som har litt mer former er mye mer sexfiksert i praten. Har de unger i tillegg så er de helt ville. Anonymkode: e7f8d...072 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men det kan jo være at under snittet pene jenter noen ganger er mer bevisst på å måtte prestere, mens over snittet pene jenter ikke trenger det? Det kan også være at over snittet pene jenter må holde mer igjen for tilbud, fordi det er for mange tilbud, men dette skulle jo ikke medføre kjedeligere i senga når det først skjer. Jeg var nok over snittet da jeg var på markedet, og var ikke enkel å få i senga, fordi jeg kunne tillate meg å være veldig kresen. Måtte egentlig våre det, for det var for mange som forsøkte seg. Jeg vil likevel påstå at jeg absolutt ikke er kjedelig i senga. Jeg er vel heller veldig åpen, leken og opptatt av god og variert sex. Tilbakemeldingen jeg har fått fra menn er at jeg er usedvanlig seksuell, uvanlig åpen og uvanlig kåt. Å få meg til sengs var imidlertid såpass vanskelig at ene jeg datet sa at han lurte på om jeg var frigid en stund, så vanskelig som det var, men så var jeg det absolutt motsatte når han først fikk meg til sengs. Jeg tror rett og slett ikke utseendet sier så mye om grad av kåthet og forhold til sex, egentlig, men ser ikke bort fra at kvinner som ikke har utseendet så med seg er mer ivrig på å vise andre kvaliteter. Det blir bare en antagelse fra meg, for jeg tror ikke jeg er mindre kåt og leken enn andre, selv om jeg var bortskjemt med interesse fra menn. De måtte bare først få meg til sengs, og det var ikke veldig enkelt. Jeg har vært utrolig kresen på hvem jeg gikk til sengs med. Anonymkode: 2350f...50e Herregud 🙄🙄 Anonymkode: 3fc09...8c4 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 To helt uavhengige variabler vil jeg si. Anonymkode: 4f5e9...4dc 4
pressplay Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 Jeg tror som noen her inne påpeker at det har med tilbud og etterspørsel å gjøre i tillegg til livssituasjon. Har man mye tilbud så slipper man å være på. Har man færre tilbud må man jobbe mer aktivt. Da jeg var i slutten av 20 årene var det null problem å få single alenemødre starten av 30 årene i seng. Det tror jeg har med at de damene måtte "slå til" når sjansen bydde seg fordi de ikke hadde så mye tid til dating innimellom jobb og småbarnslivet. Jeg opplevde dem ikke som mer kåte. Kåtheten tror jeg til slutt handler om hvor mye hver enkelt får ut av sex. Noen er veldig seksuelle og får kraftig stimulans mens andre har ikke like mye utbytte av sexen. Utseendet har jeg ikke sett noe sammenheng på. Kjønnsleppene har jeg derimot en teori om. Damer med store kjønnslepper virker til å nyte sexen bedre enn damer med små og nærmest bortgjemte kjønnslepper. Dette er selvfølgelig ingen vitenskapelig teori, men jeg har lagt merke til at det ofte stemmer. 12
Kigre Duken Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men det kan jo være at under snittet pene jenter noen ganger er mer bevisst på å måtte prestere, mens over snittet pene jenter ikke trenger det? Det kan også være at over snittet pene jenter må holde mer igjen for tilbud, fordi det er for mange tilbud, men dette skulle jo ikke medføre kjedeligere i senga når det først skjer. Jeg var nok over snittet da jeg var på markedet, og var ikke enkel å få i senga, fordi jeg kunne tillate meg å være veldig kresen. Måtte egentlig våre det, for det var for mange som forsøkte seg. Jeg vil likevel påstå at jeg absolutt ikke er kjedelig i senga. Jeg er vel heller veldig åpen, leken og opptatt av god og variert sex. Tilbakemeldingen jeg har fått fra menn er at jeg er usedvanlig seksuell, uvanlig åpen og uvanlig kåt. Å få meg til sengs var imidlertid såpass vanskelig at ene jeg datet sa at han lurte på om jeg var frigid en stund, så vanskelig som det var, men så var jeg det absolutt motsatte når han først fikk meg til sengs. Jeg tror rett og slett ikke utseendet sier så mye om grad av kåthet og forhold til sex, egentlig, men ser ikke bort fra at kvinner som ikke har utseendet så med seg er mer ivrig på å vise andre kvaliteter. Det blir bare en antagelse fra meg, for jeg tror ikke jeg er mindre kåt og leken enn andre, selv om jeg var bortskjemt med interesse fra menn. De måtte bare først få meg til sengs, og det var ikke veldig enkelt. Jeg har vært utrolig kresen på hvem jeg gikk til sengs med. Anonymkode: 2350f...50e 😂😂 selvtilliten i orden har du ihvertfall 12
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 Sexlyst henger ikke sammen med utseende, det er helt sikkert. Men man kan kanskje bete seg på et sett i forhold til utseende? Anonymkode: 2e9fc...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Skrevet 4. mai 2020 23 minutter siden, Kigre Duken skrev: 😂😂 selvtilliten i orden har du ihvertfall Er det noe galt med det? God selvtillit er også noe man gjerne tar med seg i senga. Anonymkode: 2350f...50e 4
Nnilm Skrevet 4. mai 2020 #14 Skrevet 4. mai 2020 29 minutter siden, Kigre Duken skrev: 😂😂 selvtilliten i orden har du ihvertfall Ikke bare det, høres ut som du må levere skriftlig søknad for å få napp ... det blir påpekt 5 ganger at hun er vanskelig å få i seng 😂 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #15 Skrevet 4. mai 2020 Så utseendet har ikke noe å si for hvor vill de er på soverommet? Man tenker at mer normale jenter bare er på tilbudssiden fordi de ikke har så stort utvalg, mens de som er penest kan velge og har derfor ikke like store behov for å hoppe til køys for å bevise noe? Men at selvtilliten deres kan gjøre at sexen blir veldig bra. På den andre siden har mange pene jenter store problemer med selvtilliten sin også, så det er ikke sikkert at alt er så sort/hvitt. Anonymkode: 7ec85...505 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #16 Skrevet 4. mai 2020 De som må jobbe for det blir vel sikkert mindre egoistiske. Men hvilke damer er det som må jobbe for sex da, det er jo nesten ingen Anonymkode: c72b5...3b1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #17 Skrevet 4. mai 2020 21 minutter siden, Nnilm skrev: Ikke bare det, høres ut som du må levere skriftlig søknad for å få napp ... det blir påpekt 5 ganger at hun er vanskelig å få i seng 😂 Tre ganger ble det nevnt ja, og beklager at det provoserer deg. Jeg var kresen, kunne være kresen, og ja jeg hoppet ikke til sengs med menn før jeg var helt sikker på at jeg hadde lyst til det. Blåste langt i om menn synes de måtte vente lenge. Det var deres valg! Holdt de ikke ut til jeg faktisk ønsket å ha sex med dem var ikke det mitt problem, og da var de uansett ikke noe å satse på. Menn som er virkelig interessert har tålmodighet til å vente til kvinnen er klar for sex. Anonymkode: 2350f...50e 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #18 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De som må jobbe for det blir vel sikkert mindre egoistiske. Men hvilke damer er det som må jobbe for sex da, det er jo nesten ingen Anonymkode: c72b5...3b1 Menn har noen stereotype kvinner de foretrekker foran andre. De som havner i mellom får gjerne ikke like mye oppmerksomhet, selv om de er vel så bra. Anonymkode: 7ec85...505 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #19 Skrevet 4. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre ganger ble det nevnt ja, og beklager at det provoserer deg. Jeg var kresen, kunne være kresen, og ja jeg hoppet ikke til sengs med menn før jeg var helt sikker på at jeg hadde lyst til det. Blåste langt i om menn synes de måtte vente lenge. Det var deres valg! Holdt de ikke ut til jeg faktisk ønsket å ha sex med dem var ikke det mitt problem, og da var de uansett ikke noe å satse på. Menn som er virkelig interessert har tålmodighet til å vente til kvinnen er klar for sex. Anonymkode: 2350f...50e Mulig du ikke har oppdaget det, men damer kan stort sett være kresen når det kommer til sex 🤷🏼♀️ Og menn skryter på, muligens for å sikre seg et treff eller tre til 😂. Du må være svært lite attraktiv for ikke å få deg noe. Det var bare litt mye selvskryt i innlegget ditt; usedvanlig god i senga, uvanlig kåt osv. + hvor utrolig kresen du var😅 Anonymkode: 3fc09...8c4 9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #20 Skrevet 4. mai 2020 Jeg må si at jeg ikke er uenig i TS sin teori sånn ut i fra egne erfaringer, men det er sannsynligvis Kun tilfeldigheter. som nevnt over her så ligger det nok kanskje litt i at disse over gjennomsnittlige pene damene ofte har et mer selvsentrert bilde av seg selv og har en holdning ifht. Sitt eget utseende som jeg personlig ikke synes noe om. Jeg oppfatter de gjerne som at de føler seg litt mer verdt enn «normalt pene» jenter og at de er utenfor ligaen til «normalt pene» menn, og gjerne ligger der på rygg og bare tar imot. Jeg sier ikke at det er sånn alle er, men det er min egen erfaring. Anonymkode: 9bfcf...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå