AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg skrev ett innlegg tidligere om å bo på Stenbråten fordi det var sykkelavstand til Lambertseter skole der vi har ei som går. Men så forstod jeg at dette kanskje ikke er ett sted man ønsker å bo pga dårlig miljø. Vi har en ny baby på vei som kommer til å måtte gå på skole der vi havner men fordi stedatter er 50/50 hos mor og far og mor ønsker å bli boende på Lambertseter så må eldste fortsette å gå på skole der. Vi ønsker oss veldig gjerne noe større enn leilighet da vi snart er 4 mennesker og en hund og leilighetene her er litt små og trange. Vi kommer aldri i verden å ha råd til rekkehus her da de koster 7-8 millioner MINST og ikke er de særlig fine heller. Vårt budsjett ligger på 5 - 6.5 ish. Jeg vet det finnes rekkehus til den prisen her men de er veeeldig små og trange og helt oppi motorvei sus. Så, jeg lurer på hvor vi kan bo der det er sykkelavstand eller en kjapp og enkel buss til Lambertseter skole? Ett sted der man kan få rekkehus til vårt budsjett men samtidig ikke bo i ghetto. Det gjør meg ikke noe med ett flerkulturelt miljø men jeg vil ikke bo ett sted som er hardt belastet. Jeg har sett litt på Abildsø, er dette f.eks noe? Anonymkode: ef3bb...34e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Abildsø er kjempefint! Østensjøvannet rett i nærheten. Det eneste kjipe er at det ikke går noen t-bane der, så man er avhengig av buss til byen, det tar jo litt unødvendig lang tid, men det er vel det som holder prisene der greie. Anonymkode: ff294...ac1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev ett innlegg tidligere om å bo på Stenbråten fordi det var sykkelavstand til Lambertseter skole der vi har ei som går. Men så forstod jeg at dette kanskje ikke er ett sted man ønsker å bo pga dårlig miljø. Vi har en ny baby på vei som kommer til å måtte gå på skole der vi havner men fordi stedatter er 50/50 hos mor og far og mor ønsker å bli boende på Lambertseter så må eldste fortsette å gå på skole der. Vi ønsker oss veldig gjerne noe større enn leilighet da vi snart er 4 mennesker og en hund og leilighetene her er litt små og trange. Vi kommer aldri i verden å ha råd til rekkehus her da de koster 7-8 millioner MINST og ikke er de særlig fine heller. Vårt budsjett ligger på 5 - 6.5 ish. Jeg vet det finnes rekkehus til den prisen her men de er veeeldig små og trange og helt oppi motorvei sus. Så, jeg lurer på hvor vi kan bo der det er sykkelavstand eller en kjapp og enkel buss til Lambertseter skole? Ett sted der man kan få rekkehus til vårt budsjett men samtidig ikke bo i ghetto. Det gjør meg ikke noe med ett flerkulturelt miljø men jeg vil ikke bo ett sted som er hardt belastet. Jeg har sett litt på Abildsø, er dette f.eks noe? Anonymkode: ef3bb...34e Abildsø til Lambertseter er tungt å sykle opp. Abildsø ligger litt skyggen og er litt trafikkert. Hva med Bøler, Ulsrud, Oppsal? Det er mindre trafikk og ikke superdyrt. Eller så er jo Nordstrand et alternativ. Det beste vil jeg si. Du kan kjøpe en leilighet istedenfor et rekkehus. Anonymkode: bfce8...713
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Abildsø til Lambertseter er tungt å sykle opp. Abildsø ligger litt skyggen og er litt trafikkert. Hva med Bøler, Ulsrud, Oppsal? Det er mindre trafikk og ikke superdyrt. Eller så er jo Nordstrand et alternativ. Det beste vil jeg si. Du kan kjøpe en leilighet istedenfor et rekkehus. Anonymkode: bfce8...713 ??? Hvor i disse områdene får man et rekkehus til under 6,5? Anonymkode: ff294...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ??? Hvor i disse områdene får man et rekkehus til under 6,5? Anonymkode: ff294...ac1 Vet ikke. Anonymkode: bfce8...713
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Abildsø til Lambertseter er tungt å sykle opp. Abildsø ligger litt skyggen og er litt trafikkert. Hva med Bøler, Ulsrud, Oppsal? Det er mindre trafikk og ikke superdyrt. Eller så er jo Nordstrand et alternativ. Det beste vil jeg si. Du kan kjøpe en leilighet istedenfor et rekkehus. Anonymkode: bfce8...713 Vil gjerne ha rekkehus nå, har bodd i leilighet hele livet og ønsker å oppgradere til hage og terrasse Ellers hadde vi bare blitt boende her. Anonymkode: ef3bb...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå