Gjest gjesten Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 ...jeg er virkelig deppa i dag. får det så veldig tydelig gnidd inn om dagen...huff. trenger å buse ut litt her, så jeg slipper å buse så veldig i r.l. ja, i går kalte mannen min meg for helvetes dritt kjærring! tenk det da! det har han definitivt ALDRI sagt før. og trur dere ikke han GJENTOK det i dag tidlig!!!! himmel. jaja. også akkurat nå har jeg kranglet så med ungene, ikke kranglet da, men jeg nektet de å hoppe mer på trampolina for de kranglet og skrek så veldig akkurat nå. det er jo bare slik søsken er da, og det går jo over om 5 min. men akkurat nå er jeg så lei meg for det mannen har sagt at jeg ikke taklet kranglingen til ungene. huff.... beklager alt sammen. det må bare bedre seg i løpet av dagen, for tror dere ikke dette til og med er helgen vi skal ha stesønn, som det også blir bråk med- det blir det iallefall nesten hver helg han er her.... beklager at alt høres så svart ut, men akkurat nå er det litt slik for meg. det blir vel gråere og kanskje litt lysere etter hvert i kveld....
Nabodama Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Det var stygt gjort av mannen din å kalle deg det! Slikt kan ikke unnskyldes, men kanskje han gjorde det fordi han slapp opp for ord i en diskusjon eller han var frustrert? Hvis han ikke har for vane å kalle deg slike ting, er det nok noe i veien. Ta en prat med ham. Når det gjelder ungene, så kan du godt sette strek for krangling. Det har de ikke vondt av. Mine pleide å krangle når vi kjørte bil, men det ble det slutt på da jeg begynte å stoppe i veikanten og si at "her står vi til dere er ferdige med å krangle". Ingen fikk medhold (noe som ofte er selve poenget med krangling), og bilturen varte bare ganske enkelt lengre, noe som heller ikke var attraktivt for dem.
Gjest Gjestegjest Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Huff, det var ikke noe koselig sagt. Mannen min kalte meg syk i hodet i helgen...det var heller ikke spesielt hyggelig. Forstår godt at alt blir tungt når man hører sånt!
Gjest Leola Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Sier dere aldri noe i affekt selv ? Jeg har kalt mannen min for mye stygt jeg når jeg er sint - lenge siden nå, men jeg vet jeg flere ganger kaller han for en helvetes idiot.
Gjest hvordan er dette Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Tror det er litt sånn her oxo Innlegger ang "stebarn" i familien. Barna mine kranger nekter de tin og opp gitt og frusterert over foreldrene mine og de nye stebarne og forholdet. Det er slik dagen er i dag,trassig!! Tror du og har den dagen i dag,vi håper det er bedre i morgen! jeg og blir kallt "ikke så smart" av mannen min i dag!! Deppa er vel det jeg er oxo,tror det er noen ganger en er veldig sliten,men jeg klarer ikke å kjenne på det med tre barn under 6 år! det er tøfft å stå i det!! Men vi klarer det,lykke til ...
Nabodama Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Sier dere aldri noe i affekt selv ? Jeg har kalt mannen min for mye stygt jeg når jeg er sint - lenge siden nå, men jeg vet jeg flere ganger kaller han for en helvetes idiot. Nei. Jeg har vært i to lange forhold, og har aldri kalt noen av mine menn noe stygt. Ingen av dem har kalt meg noe heller.
Gjest gjesten Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 takk for svar. ting har roet seg litt nå. jeg spurte mannen min rett ut om ting er greit igjen nå, og han svarte jada! som om ingenting hadde skjedd. skjønner meg ikke på mannfolk jeg visst. om jeg har kalt mannen min noe slik????nei!!!! og det er heldigvis også første gang han sier noe slik til meg også. stemningen er ikke helt fin ennå, men den blir kanskje det i morgen..... ting tar tid. lykke til til dere andre også.... :trøste:
Hu i Svingen Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 ja, i går kalte mannen min meg for helvetes dritt kjærring! tenk det da! det har han definitivt ALDRI sagt før. og trur dere ikke han GJENTOK det i dag tidlig!!!! himmel. jaja. Sa han dette uten noen foranledning? Nei, det er ikke pent å si sånt, men hvis dere kranglet så... hmmm....
Gjest Frk.Elisabeth Skrevet 25. juni 2005 #9 Skrevet 25. juni 2005 I alle dager.... Tolererer dere å bli kalt slike ting???? Det hadde jeg ALDRI gjort, om det var aldri så mye krangling. Jeg har hverken hørt eller sagt slike ting hjemme noen gang. Det handler da virkelig om å respektere hverandre!!!!!!!
Hu i Svingen Skrevet 25. juni 2005 #10 Skrevet 25. juni 2005 I alle dager.... Tolererer dere å bli kalt slike ting???? Det hadde jeg ALDRI gjort, om det var aldri så mye krangling. Jeg har hverken hørt eller sagt slike ting hjemme noen gang. Det handler da virkelig om å respektere hverandre!!!!!!! Tja, hvis man oppfører seg som en jævla kjerring, så fortjener man muligens å bli kalt for en? It depends vettu...
Donnie Darko Skrevet 25. juni 2005 #11 Skrevet 25. juni 2005 Tja, hvis man oppfører seg som en jævla kjerring, så fortjener man muligens å bli kalt for en? It depends vettu... touché
Gjest gjesten Skrevet 25. juni 2005 #13 Skrevet 25. juni 2005 jeg hadde bare laget i stand en bursdagsfest....for han. og sa at han måtte gå ut og ønske en gjest velkommen. om jeg tolererer det? nei! hva jeg kan gjøre med det? vet ikke! men ta det med ro, han vet veldig godt hva jeg mente om saken!
jubajuba Skrevet 26. juni 2005 #14 Skrevet 26. juni 2005 Ble litt lei meg på dine vegne jeg...og vet at jeg ville definitivt ikke likt å bli kalt noe slikt. Og jeg håper for din skyld at det aldri gjentar seg. Greit nok at man blir sinna iblant, jeg kan bli det til gangs, men allikevel. Et sted går grensen, i allefall for meg. Og han kunne gjerne ha bedt om unnskyldning! Men...menn.....
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #15 Skrevet 27. juni 2005 Skjønner godt at du blir lei deg når mannen sier sånt til deg. Vi kan også si dumme ting til hverandre når vi krangler , men aldri så sterke ord... Håper ikke det gjentar seg!
smidja Skrevet 27. juni 2005 #16 Skrevet 27. juni 2005 Uff, så trist det er var.. Ikke hyggelig å høre slikt fra sine nærmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå