Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å omfavne gråfargen nå - fikk jo mine første grå allerede i midten av 20 åra og har farget ettervekst som bare det, men så er jeg kommet til et punkt der jeg vil la det bli grått.

Problemet mitt er jeg takler ikke ettervekst - er så sær. Noen gode tips på hvordan man kan gradvis bli grå? ER striper noe å starte med f.eks?

Jeg skal ikke gjøre det selv så det blir gjort i tråd med en frisør. Bare lurte på om noen har erfaring med det :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stripet håret litt og litt slik at det ble ganske lyst, men jeg har hvite hår, ikke grå. Så nå syntes ikke etterveksten min selv om hårene er hvite.. Men spør frisøren om råd, de har peiling 😊

Anonymkode: 1a8b5...0df

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Jeg stripet håret litt og litt slik at det ble ganske lyst, men jeg har hvite hår, ikke grå. Så nå syntes ikke etterveksten min selv om hårene er hvite.. Men spør frisøren om råd, de har peiling 😊

Anonymkode: 1a8b5...0df

Tusen takk ㋛ Jeg har hvite hår jeg også hehe. Tidligere rødtopp. Er spent på hva frisøren kommer opp med. Jeg vet jeg er i trygge hender, men det er jo litt spennende da. 

Anonymkode: 39a14...d88

Skrevet

Frisør🌼

Det aller beste er å bli grå på sikt, tenk at man bruker et år på å bli det😉 Man kan starte prosessen på 2 måter, man kan begynne å gå lysere når man tar etterveksten, eller man kan begynner med en hårfarge som ikke er heldekkende. Da vil du ha en fin hårfarge underveis i prosessen;) Her er en film der jeg beiser håret slik at en minicolor/glansvask blir litt mer dekkende på grått hår😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...