AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #21 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ..en mann vaske seg med antibac før han entrer butikken. Anonymkode: dc97b...81e jeg har med min egen lille antibac i en liten flaske på lommen. Så slipper jeg å ta i en flaske som flere hundre andre har tatt i før meg og er en kilde til smittespredning. Anonymkode: 22543...123
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #22 Skrevet 4. mai 2020 15 minutter siden, K.B. skrev: Det hørtes mer ut som en fordom, ikke en teori... Da har ikke du forstått deg på teorier. Sosioøkonomiske teorier da? Kan virke ganske fordomsfulle eller? Men allikevel er det teorier som er forsket på. Tenk det! Anonymkode: dc97b...81e
K.B. Skrevet 4. mai 2020 #23 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da har ikke du forstått deg på teorier. Sosioøkonomiske teorier da? Kan virke ganske fordomsfulle eller? Men allikevel er det teorier som er forsket på. Tenk det! Anonymkode: dc97b...81e Jeg vet fint hva en teori er. Jeg brukte det i en hverdagslig betydning, men jeg endrer det til en hypotese nå.
Bunuel Skrevet 4. mai 2020 #24 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Ja, æsj! Menn altså!! Finnes det i det hele tatt en eneste mann gjennom menneskenes historie som har gjort én ting rett? Tviler!!!! Endret 4. mai 2020 av Bunuel
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #25 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, K.B. skrev: Jeg vet fint hva en teori er. Jeg brukte det i en hverdagslig betydning, men jeg endrer det til en hypotese nå. Sorry, den hypotesen er nok ferdigtestet for lenge siden, men det visste du vel. Det er nok en teori. Google it hvis du tviler. Anonymkode: dc97b...81e
Nerine_ Skrevet 4. mai 2020 #26 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til de tunglærte her: Når jeg er på butikken for å handle, merk 2-4 dager i uken ,så har jeg ikke sett en eneste mann vaske seg med antibac. Rart at hysteriske kvinner kan bli så provosert av det? Da tenker jeg at dere selv ikke vasker dere rett og slett😂 Traff visst et meget ømt punkt🤯 Anonymkode: dc97b...81e Hvem har blitt provosert her? Har jeg gått glipp av ett innlegg?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #27 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til de tunglærte her: Når jeg er på butikken for å handle, merk 2-4 dager i uken ,så har jeg ikke sett en eneste mann vaske seg med antibac. Rart at hysteriske kvinner kan bli så provosert av det? Da tenker jeg at dere selv ikke vasker dere rett og slett😂 Traff visst et meget ømt punkt🤯 Anonymkode: dc97b...81e Det er jo du som er tunglært her. Du skriver at du har tilgode å se en mann bruker antibac før han går i butikken. Så får du et svar om at du burde komme deg mer ut, for det er andre som ser det hele tiden. Så sier du at du er ute hver dag, men handler ikke da. Jeg spør om du da går rundt uten mål og mening rundt butikkene (for det er du som presiserer før de entrer butikkene). Du avkreftet og spør om jeg har hørt om å gå på tur. @UnderCover spør om du går på tur i butikkene og sjekker hvem som vasker seg. Du lurer på om det skorter på IQ. Det er jo hos deg det skorter i alle ledd når du svarer på den måten. Det er ingen som blir provoserte eller tråkker på noen tær. Det bruker man når man ikke kan svare for seg. Vi følger bare opp det du selv svarer på. Anonymkode: 14065...161 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #28 Skrevet 4. mai 2020 Det er feil. Ser det hver dag. Og jeg jobber på en vidergående skole. Guttene er like flink til å bruke antibac som jentene Anonymkode: 7f05e...213
trøndermann38 Skrevet 4. mai 2020 #29 Skrevet 4. mai 2020 Spriter meg ikke med den i butikken, har min egen med meg
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #30 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo du som er tunglært her. Du skriver at du har tilgode å se en mann bruker antibac før han går i butikken. Så får du et svar om at du burde komme deg mer ut, for det er andre som ser det hele tiden. Så sier du at du er ute hver dag, men handler ikke da. Jeg spør om du da går rundt uten mål og mening rundt butikkene (for det er du som presiserer før de entrer butikkene). Du avkreftet og spør om jeg har hørt om å gå på tur. @UnderCover spør om du går på tur i butikkene og sjekker hvem som vasker seg. Du lurer på om det skorter på IQ. Det er jo hos deg det skorter i alle ledd når du svarer på den måten. Det er ingen som blir provoserte eller tråkker på noen tær. Det bruker man når man ikke kan svare for seg. Vi følger bare opp det du selv svarer på. Anonymkode: 14065...161 Du skjønner jo ikke ting i ut fra konteksten ( i det minste), men må ha ting inn med teskje? Forstår ikke hva som var så komplisert, men du om det. Trodde du virkelig jeg gikk på butikken hver dag uten å handle for å sjekke? Eller bare spilte du dum?Du skulle jo bare være ekkel, ikke sant? Kan jeg ikke skrive dette at jeg ser ingen menn vasker seg når jeg er på butikken? Anonymkode: dc97b...81e
UnderCover Skrevet 4. mai 2020 #31 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som er tunglært her. Du skriver at du har tilgode å se en mann bruker antibac før han går i butikken. Så får du et svar om at du burde komme deg mer ut, for det er andre som ser det hele tiden. Så sier du at du er ute hver dag, men handler ikke da. Jeg spør om du da går rundt uten mål og mening rundt butikkene (for det er du som presiserer før de entrer butikkene). Du avkreftet og spør om jeg har hørt om å gå på tur. @UnderCover spør om du går på tur i butikkene og sjekker hvem som vasker seg. Du lurer på om det skorter på IQ. Det er jo hos deg det skorter i alle ledd når du svarer på den måten. Det er ingen som blir provoserte eller tråkker på noen tær. Det bruker man når man ikke kan svare for seg. Vi følger bare opp det du selv svarer på. Anonymkode: 14065...161
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #32 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har ikke sett noen damer med hansker i butikken ennå, men har sett en mann 😮 Anonymkode: 96c38...74a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #33 Skrevet 4. mai 2020 Jobber i butikk og ser det hele tiden. Når det er sagt, er det jo menn (enkeltpersoner) som står for den mest uhygieniske og smittefarlige oppførselen, både til vanlig og nå i koronatiden. Anonymkode: 7ca8b...b7f
Anbefalte innlegg