Gå til innhold

Jeg har til gode å se..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..en mann vaske seg med antibac før han entrer butikken. 

Anonymkode: dc97b...81e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det stadig vekk jeg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde gå mer ut. Jeg ser det hver dag.

Anonymkode: f14fe...206

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Jeg ser det stadig vekk jeg.

Jeg ser mange kvinner bruke det, men har ennå ikke sett en mann. Helt sant. Og jeg bor i en by.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du burde gå mer ut. Jeg ser det hver dag.

Anonymkode: f14fe...206

Jeg går ut hver dag, men jeg handler ikke hver dag da. Kanskje problemet ligger der. Dere som handler hver dag har sikkert sett det mer. Men jeg syns bare det er påfallende.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser mange kvinner bruke det, men har ennå ikke sett en mann. Helt sant. Og jeg bor i en by.

For å være helt ærlig så driver jeg ikke å følger med så veldig, men syns det er flertallet av menn som ser litt panikkslagne ut, går med munnbind og spriter til den store gullmedaljen. Jeg tenkte bare på det når du tok det opp nå- at de gangene jeg har ventet i kø for å sprite så er det stort sett en mann foran meg:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ut hver dag, men jeg handler ikke hver dag da. Kanskje problemet ligger der. Dere som handler hver dag har sikkert sett det mer. Men jeg syns bare det er påfallende.

Så du går rundt butikker uten mål og mening? Uten å ha noe konkret?

Anonymkode: 14065...161

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du går rundt butikker uten mål og mening? Uten å ha noe konkret?

Anonymkode: 14065...161

Har du hørt om å gå på tur?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Det er fordi butikken ligger nesten ved siden av der vi bor og jeg vasker hendene før jeg går i butikken, bruker antiback hjemme osv.

Anonymkode: eebcf...252

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt interessant er at i begynnelsen av viruset undret man seg over hvorfor smitten var større blant menn enn kvinner. Fordeling var 1/3. Så fort man gikk ut med informasjon om smittsomhet og viktigheten av håndvask så så man en gradvis deskalering av smittende menn kontra kvinner. I dag er smitten fordelt 50/50. Man kan iallfall konkludere med at menn i gjennomsnitt har hatt dårligere håndhygiene enn kvinner, men at de nå har tatt seg sammen. Forhåpentligvis vil de fortsette med god håndhygiene også etter at pandemien er over.

Anonymkode: 3cc02...7bf

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om å gå på tur?

Så du går på tur i butikken og ser hvem som vasker seg eller ikke?

• Liker 3
Skrevet

Så det senest i stad. Når jeg sto og pakket varene mine kom det to menn, begge spritet seg. Så også en kvinne komme inn i butikken, hun spritet seg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, UnderCover skrev:

Så du går på tur i butikken og ser hvem som vasker seg eller ikke?

Er det IQ det skorter på her? Beklager🤕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til de tunglærte her: Når jeg er på butikken for å handle, merk 2-4 dager i uken ,så har jeg ikke sett en eneste mann vaske seg med antibac.  Rart at hysteriske kvinner kan bli så provosert av det? Da tenker jeg at dere selv ikke vasker dere rett og slett😂 Traff visst et meget ømt punkt🤯

Skrevet

Jeg har ikke spritet meg ofte i butikken. Kommer av at jeg har vasket meg hjemme for fem minutter siden, stort sett. Du vet jo ikke om folk nettopp har brukt håndsprit i bilen før de gikk ut av den for eksempel. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Når jeg sitter i kassa med utsikt til antibacen, ser jeg damer og menn bruker den.  Men de som går rett til øla og kjøper med seg kun en 6pack er oftest ikke så nøye på det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nettopp på butikken og renset hendene med antibac, så der røyk den teorien.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, K.B. skrev:

Jeg var nettopp på butikken og renset hendene med antibac, så der røyk den teorien.

Er vel bare en teori på at menn generelt er mer uhygeniske enn kvinner. Bekrefter at kvinner er mer renslig. Men det visste vi jo. 

Skrevet

Jeg har sett det hver gang jeg har vært på butikken eller på kjøpesenter. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare en teori på at menn generelt er mer uhygeniske enn kvinner. Bekrefter at kvinner er mer renslig. Men det visste vi jo. 

Det hørtes mer ut som en fordom, ikke en hypotese...

Endret av K.B.
  • Liker 1
  • Opprett ny...