AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Min kone lå en kveld og mastruberte. Når jeg spurte hva ho tenkte på,svart ho jente sex og trekant. Siden jeg selv fantasere om trekant skulle jeg/vi kanskje tatt du ut i virkeligheten. Hvordan komme i kontakt med flere med samme behov? Anonymkode: 380fb...fdb
Manli Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Vi snakker mye om det samme. Hun har hatt trekant noen ganger før, jeg aldri. Begge to har veldig lyst til å dele en sånn opplevelse sammen. Samtidig er vi opptatt av at vi virkelig takler å gå inn i noe slikt sammen og at begge skal være veldig trygge på det. I mellomtiden bruker vi alle fantasiene vi har om dette når vi har sex og skriver dirty til hverandre. Det gir noen helt ville kick og heit sex. Med tanke på å treffe andre så er vi sikre på at så lenge vi er åpne og "på utkikk", så vil vi fange opp signaler eller våre signaler bli fanget opp av andre. Det som også er viktig for oss er at, om vi skal ha med en annen dame, så skal kjæresten min virkelig ønske, like og være trygg på den personen. Og det samme gjelder meg om det er snakk om å ha med en annen mann. Mitt råd (uten å som sagt ha noen som helst erfaring på å sette det ut i livet, men mange tanker om det) er å bruke god tid på å gå den veien. Nyt tiden med fantasier. Å åpne opp om slike fantasier har virkelig fått oss nærmere hverandre, gir oss fantastisk god sex og et spennende tema å stadig kunne snakke om.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Jeg og partner har møtt tredjemann på nett, fortrinnsvis Cupido. Nå har vi hatt med ekstra mann, og møtt et par en gang. Usikker på hvor enkelt det er å finne bare en kvinne der. For vår del var det viktig at vi ikke hadde med noen vi kjente som vi må forholde oss til i hverdagen. Opplevelsene førte oss mye nærmere hverandre faktisk, noe med å dele sånne opplevelser. Anonymkode: 7f687...e55
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og partner har møtt tredjemann på nett, fortrinnsvis Cupido. Nå har vi hatt med ekstra mann, og møtt et par en gang. Usikker på hvor enkelt det er å finne bare en kvinne der. For vår del var det viktig at vi ikke hadde med noen vi kjente som vi må forholde oss til i hverdagen. Opplevelsene førte oss mye nærmere hverandre faktisk, noe med å dele sånne opplevelser. Anonymkode: 7f687...e55 Tror og det er enklere å finne en mann. Vi snakket om nattklubb for å se om det var en løsning. Er ikke enkelt for et par over 40 åra. Vi har sjekket litt på nett, men det er ikke mye som skjer rundt der vi bor. Hadde hvert enklere hvis vi hadde holt til i en by. Anonymkode: 380fb...fdb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Du må jo først snakke med henne og finne ut om hun er interessert i å gjøre dette i virkeligheten. At dere tilfeldigvis deler samme fantasi betyr jo ikke at det er lurt og riktig å gjennomføre den. Anonymkode: 5e703...96a
Skruf#2 Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror og det er enklere å finne en mann. Vi snakket om nattklubb for å se om det var en løsning. Er ikke enkelt for et par over 40 åra. Vi har sjekket litt på nett, men det er ikke mye som skjer rundt der vi bor. Hadde hvert enklere hvis vi hadde holt til i en by. Anonymkode: 380fb...fdb Sjekk heller Cupido eller LystClub. Både menn og kvinner der😄 og så har dere muligheten for kjemisjekk først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå