Gå til innhold

Hvorfor har Gina Tricot så dårlig kundeservice på nettbutikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bestilte en pakke på nett, og det tok sin tid med levering. Etterlyste pakken, og da får jeg beskjed om at den har gått i retur uten at jeg har fått hentemelding hverken på sms eller mail. Og at jeg må betale returavgiften? Ingen svar på hvorfor hentemelding ikke har kommet. Sure svar fra en svensk medarbeider om at slik er det bare.
 

Flere med samme erfaring? Kommer ikke til å handle der igjen.

Anonymkode: 3bdb5...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle du hente på post eller i butikk? Jeg fikk heller ikke hentemelding når jeg bestilte  sist, og skulle hente i butikk. Det var bare flaks at jeg spurte da jeg var på Gina og da var pakken kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg bestilte 1 mai og har enda ikke fått pakken! Sporing på postnord, sier at de har mottatt informasjon, men de venter fortsatt på pakken. Svært irriterende! Kommer ikke til å bestille der noe mer

Anonymkode: 77413...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja frykter dårlig kundeservice og vanvittig høy purrings gebyr. Men du kan kjøpe gjennom nelly.com? 

Anonymkode: 3b361...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...