AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Bestilte en pakke på nett, og det tok sin tid med levering. Etterlyste pakken, og da får jeg beskjed om at den har gått i retur uten at jeg har fått hentemelding hverken på sms eller mail. Og at jeg må betale returavgiften? Ingen svar på hvorfor hentemelding ikke har kommet. Sure svar fra en svensk medarbeider om at slik er det bare. Flere med samme erfaring? Kommer ikke til å handle der igjen. Anonymkode: 3bdb5...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Skulle du hente på post eller i butikk? Jeg fikk heller ikke hentemelding når jeg bestilte sist, og skulle hente i butikk. Det var bare flaks at jeg spurte da jeg var på Gina og da var pakken kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg bestilte 1 mai og har enda ikke fått pakken! Sporing på postnord, sier at de har mottatt informasjon, men de venter fortsatt på pakken. Svært irriterende! Kommer ikke til å bestille der noe mer Anonymkode: 77413...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Del Skrevet 13. mai 2020 Ja frykter dårlig kundeservice og vanvittig høy purrings gebyr. Men du kan kjøpe gjennom nelly.com? Anonymkode: 3b361...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå