AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har et barn på 8 år som vil flytte til far i en annen kommune.Vi har bodd der før, å nå ønsker han å flytte tilbake,han sier han ikke trives så godt her.Når kan man bestemme selv? Er det flere med samme «problem»? Anonymkode: 5f582...edd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Hvorfor flyttet dere? Er det enklere hos far med tanke på grenser og regler, eller er dere samkjørte der? Har han venner der dere bor nå? Har han venner hos far? Jeg tenker at en 8åring er gammel nok til å komme med en mening, men som voksen må man se helheten rundt det. Er det enklere og mindre regler hos far, så hadde jeg sagt nei. Er det pga flere venner, mer familie og en klasse han trives bedre i, så hadde jeg latt han flytte. Anonymkode: 25a3c...1d0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Motsatt problem her, barnet ønsker å bo hos meg. Hadde det vært motsatt, at barnet ville bo hos far, ville jeg snakket med far om hva han tenker om det og om det er noe han også ønsker, så barnet mitt fått bo der hvis det var det han ønsket.det viktigste for meg er at barnet mitt har det bra. Han er ti år. Her vet jeg at far egentlig ønsker at barnet skal være mindre der, fordi det er endel samarbeidsproblemer med hans nye samboer og forholdet hennes til barnet. Men at han ikke vil gå med på at barnet bor hos meg fordi det ikke vil se bra ut.. Anonymkode: e62de...d50
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Dere kan jo prøve i starten at ditt barn tilbringer helger eller en ferie hos faren, også etter det kan han bestemme selv hvor han vil bo? Anonymkode: 6f35d...d9f
Monicha123 Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flyttet dere? Er det enklere hos far med tanke på grenser og regler, eller er dere samkjørte der? Har han venner der dere bor nå? Har han venner hos far? Jeg tenker at en 8åring er gammel nok til å komme med en mening, men som voksen må man se helheten rundt det. Er det enklere og mindre regler hos far, så hadde jeg sagt nei. Er det pga flere venner, mer familie og en klasse han trives bedre i, så hadde jeg latt han flytte. Anonymkode: 25a3c...1d0 Han er hos far annenhver helg.Han har venner der. Det er mindre grenser hos far, å mere ferie. Og hjem hos meg er det grenser og mere alvor i tanke på at han går på skole her.jeg tror kanskje en grunn til at han vil flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå